Min bloggliste

mandag 10. august 2015

KS i idolopoklonstvo!


Kada sam bila nova u “istini” rekla sam mojoj uciteljici biblije da ne volim da citam neke clanke iz KS.
Tog trenutka shvatila sam da sam nesto jako zlo rekla.
Moja uciteljica je bila rasrdnuta i rekla mi je.
“ Ti bolje da se ponizis pred Jehovom i pitas ga da ti oprosti sto ne citas svu duhovnu hranu koju on nam daje kroz njegovu organizaciju”

Jako mi je bilo neugodno i bila sam zbunjena zasto toliko stroga je ona. Osjecala sam kao da sam uradila neki uzasan grjeh.

Da , molila sam se za oprostaj da nisam citala kulu od korice do korice.
Poslije nekog vremena dobila sam i fino “ohrabrenje” kako mogu da ustrajem u citanju kule od  korice do korice.
“ Sestra” mi je rekla kako to ona radi.
Ona je odlucila da nece da cita prvo clanke koji se njoj dopadaju nego cita sve redom, kako je napisano tako da ne propusti niti jedan clanak.

Tako sam i ja radila :(
Ne, nemaju svjedoci idola.
Pa da smo citali bibliju na takav nacin onda bi smo se mozda probudili prije i shavatili ko nas vodi i gdje. Ali ne, kula drzi nas um zaposlen.
Nakraju i odustanes od biblije jer ne mozes da vidis povezanos biblijskih stavaka sa time sto stoji u pasus clanka ks.

Ja uvjek mislila da sam glupa jer ne vidim povezanost.
Nisam JA glupa nego kula lukava. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar