Min bloggliste

onsdag 14. september 2016

Razgovor o ujedinjenim nacijama i organizaciji.


Prišla sam jehovinim svjedocima koji su stajali sa svojim časopisima i samo sam pokazala knjigu ZAROBLJENICI IDEJE. Tu su bili 3 svjedoka kulina. Žena koja je stajala sa njima gledala je knjigu ali jedan od svjedoka koji je tu bio odmah je počeo da traži nešto unjegovoj tašni a to nešto je bila  brošura. Počeo je razgovor samnom i ja sam taj razgovor zapisala ovdje tako da i svjedoci kulini i drugi zainteresirani mogu da čitaju.



Starješina -  Ti si bila jedna od nas ne?

Otpadnik  - Ne, ustvari ne.  Na papiru da, ali ne u srcu. Moje srce je bilo sa Bogom.  Shvatila sam to nakon 20 godina, srce moje nije bilo sa organizacijom.

Starješina - Razumijem. ( Dao mi je brošuru "vratite se Jehovi" ) Ova brošura je za one koji su bili sa nama pre. Znaš , kada mi stojimo ovdje ili JS generalno, ako želis kontakt sa nama mi želimo da to uradimo na način kako biblija nam kaže, sa starješinama. Ti si dobro došla. Ako si zainteresirana u razgovor da upoznaš organizaciju nanovo.

Otpadnik - Ne, ja poznajem organizaciju jako dobro. Ja sam se upoznala sa JS kada sam bila 15 godina.

Starješina - Ja što ti mogu ponuditi jeste ova brošura koja je namjenjena za sve koji su se izčlanili iz organizacije tako da ako želiš možeš da dobiješ brošuru.

Otpadnik - Da, ja mogu da uzmem to. Ja se nadam da imaš iskreno srce i da mi zato daješ brošuru ali ako pokušavas da me zaustaviš da pričam sa vama to neče fukcjonirati.
Ako si iskren u srcu Bog vidi to.

Starješina - Da imaš pravo.

Otpadnik - Ja netražim odgovore na moja pitanja jer ja poznajem organizaciju jako dobro i znam sa čime se oni bave i zato ja razgovaram sa vama, ne zato jer ja želim kontakt. Ja imam kontakt jer ja nekada sretnem starješine na ulici i oni isto kažu kao ti da ja sam dobro došla nazad.

Starješina - Ja sam razgovarao sa tobom jednom pre i razumio sam da si ti bila jedna od nas pre....

Otpadnik - Da li ste vas dvojca starješine?

Starješina - Da jesmo.

Otpadnik - Onda sigurno znate da kula je bila član ujedinjenih nacija?

Starješina - Ako želiš razgovor onda mi to meožemu uraditi na bolji način i ne ovdje.

Otpadnik - Zašto ne ovdje?

Starješina -Ne, pa mi smo ovdje u službi i ovakav razgovor je najbolje da poduzmemo u jednim mirnijim okolnostima.

Otpadnik - Pa ja sam mirna ( šalim se malo )

Starješina - Da razumijem ( smije se ) ali to je naša ponuda. Ne ovdje.

Otpadnik - Ako če mo razgovarati onda ja želim da vi čete biti iskreni.

Starješina - Pa naravno, absolutno, ja se slažem, to je fundamentalno.

Otpadnik - Dakle, dali ste znali ili niste da kula stražara je bila  član ujedinjenih nacija?

Starješina - To nije tačno.

Otpadnik - ( Rekla sam im da sam konfrontirala starješinu iz moje prijašnje skupštine i on je priznao meni na telefonu da kula je bila član ujedinjenih nacija. Dala sam im ime starješine i u kojoj skupštini je on ) Ako nevjerujete, telefonirajte ujedinjene nacije sami i pitajte o tome.  Ja sam rekla mnogo puta da ja nemam ništa protiv jehovinih svjedoka, sigurno ne protiv onih koji neznaju istinu ali sam protiv onih koji znaju ali prekrivaju istinu.

Starješina - Da, to razumijem.  Ali uzmi brošuru i čitaj je  i ako želiš razgovor sa nama nakon toga samo dodji.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar