Min bloggliste

søndag 20. mai 2018

Jako kratki razgovor sa kulinim "knjigovođom" !?



Prišla sam svjedocima u mom gradu kada su stajali na ulici sa kulinom literaturom i rekla im da kula je bila član Ujedinjenih Nacija 9 godina.


Svjedok mi je rekao:
Malo je komično da vi pričate meni o tome jer ja sam knjigovođa / računovođa za kulu stražara i imam informacije unutarnje.  Ja sam representant za Kulu Stražarsku za državu kao knjigovođa.  Ja znam bolje.

Rekla sam mu da je to interesantno jer iz mog iskustva našla sam da neki starješine znaju i priznaju Kulino udruženje sa Ujedinjenim Nacijama dok neki neznaju. Dala sam mu ime i prezime starješine koji je meni lično priznao to ali tada je ovaj kulin svjedok ( "knjigovođa " )  rekao da više ne želi da razgovara samnom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar