Min bloggliste

mandag 25. juni 2018

Kome ču ja da vjerujem, tebi ili mom bratu? 


To pitanje ( ili bolje da kažem izjava ) mi je postavljeno od jehovinog svjedoka kada sam mu rekla da kula stražara organizacija ima veliki problem sa pedofilijom.  Da svjedoci, to pitanje treba da si postavite jer stvarnost jeste da nemožete znati kome da vjerujete.

Na mom blogu sam pisala nekoliko razgovora koje sam imala sa svjedocima, starješinama i pionirima i tu se može vidjeti da ne svi starješina su u saglasnosti i neki znaju o članstu u ujedinjenim nacijama a neki ne i neki znaju o pedofiliji a neki ne. Jedan mladi svjedok, dvadesetak mu je godina odprilike, rekao mi je " pa to je stara novost " kada sam ga pitala da li zna o članstvu kule stražara sa ujedinjenim nacijama. 


KULINI SVJEDOCI, JA NIKADA NE TRAŽIM NITI OD ČITATELJA MOG BLOGA NITI OD SVJEDOKA SA KOJIMA PRIČAM NA ULICI DA VJERUJU MENI. Ja tražim od ljudi da provjere i istraže sami za sebe. Ja dajem informacije i razloge zašto nešto tvrdim ali 99 % svjedoka sa kojima sam ja razgovarala ne žele da se angažuju. Imaju stav; ja nisam to uradio, ja nisam to vidio, ja nisam to čuo i zato to ne postoji i netrebam ništa da radim u vezi toga.


Razgovarala sam sa svjedokom i njegovom ženom iz Srbije u subotu. On je starješina.  Rekao je da zna o sudskim slučajevima ali da je to tek sada poznato njemu. Kaže da je bio svjedok 30 godina i da nije čuo za to prije. Ja sam mu rekla da to i jeste poenta jer organizacija to skriva. Organizacija je rekla starješinama nekim da ne prijave policiji nego da prijave organizaciji. On kaže da on bi prijavio policiji.


Imala sam razgovor sa ovim starješinom i njegovom ženom nekoliko minuta ali svjedokinja koju ja poznajem je došla i rekla da trebaju da idu sada. Pitala sam je zašto ne dozvoljavaju mi da razgovaram sa ovim parom. Ona je rekla " ti si isključena "! a i  parking za auto izlazi uskoro.


Vidite svjedoci, šta god ja kažem nije istina. Ja nevaljam a vi valjate. Ja isključena a vodeče tjelo nije. Organizacija je bez prekora.


Ovaj starješina je rekao da neprijavljuju zbog toga jer je Pavle rekao "da vaši sukobi ne idu pred sudove".  Silovanje djece nije sukob, to je kriminalitet. Zašto vaš bog jehova je skrivao silovanje djece decenijama? Zašto nije otkrio zlo u organizaciji?


Kada sam rekla jednom drugom prilikom svjedocima da tu postoji masivni problem pedofilije u organizaciji svjedokinja mi je rekla da je ona 30 godina svjedok i da nikada nije čula nešto tako. To je jako neugodno za nju da čuje. Zašto stojiš ovdje i kažeš nešto tako , rekla mi je.  Ima li nešto što vas muči / smeta osobno? 

Rekla sam joj; a šta ako je to tačno što sam rekla, misliš li da bi organizacija tebi rekla to?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar