Min bloggliste

onsdag 21. november 2018

Legalizovani lopovi najgore vrste = WT. Uzimamo sve. Tvoje vrijeme, novac i dušu.


To je precizan komentar jednog prijasnjeg svjedoka koji je on ostavio pod videom.



Internacjonalni biblijski student  udruženje ( IBSA ) u Engleskoj prodaju zgrade i stanove. Ja pojma nisam imala da kula je imala tako puno imanja. Pa uporedite Isusa Krista i ovo. Sve sa ledja dobrovoljaca a novci idu u djep kulin.


Kula ima status dobrotvorna ustanova kako bi izbjegla porez drzavi a nikome necini dobro, bas obratno.


Kada sam ja bila svjedok mi smo placali izdatke za posjete pokrajinskog nadglednika i kada misjonari su dolazili nazad svojim familijama svake trece godine, ako se sjecam tacno, onda su trazili od nas donaciju da pokrijemo njihove troskove za putovanje.

DA LI VIDITE / SHVATATE DA KULA NIJE NISTA DRUGO NEGO KOMPANIJA ZA NEKRETNINE / GRADJEVINSKIH OBJEKATA POD maskom bozije organizacije ????




Ja nemogu da idem u detalje sad za sad ali pogledajte video i linkove koje sam ostavila a isto mozete koristiti google prevod da citate ako vas zanima.



Ako zelite da vidite vise informacije googlajte; international bible students association UK  properties sale










http://ibsaproperty.com/

GOOGLE MAP


BLOG JEHOVAH'S WITNESS REPORT





GRADITELJI.




prerušavaju se kao kriscani, Isusovi sledbenici ali ...



Matej 21:42 Reče im Isus: »Zar nikada niste pročitali u Pismima: Kamen koji odbaciše graditelji, taj posta glava od ugla. Od Gospoda ovo nasta i čudesno je u očima našim?

Psalm 118:22 Kamen koji odbaciše graditelji posta glava od ugla. 


2Timotej 3:5 Imaju obličje pobožnosti, ali su se sile njezine odrekli. I njih se kloni!

2. Korinćanima 11:14 Nije ni čudo! Ta sȃm Sotona pretvara se u anđela svjetlosti.

Matej 7:23 I tada ću im ja kazati: Nikad vas nisam znao; idite od mene koji činite bezakonje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar