Min bloggliste

torsdag 21. november 2019

Informacija o mom blogu!





Ako ste kreator na You Tubu kanalu onda znate da su dosli sa novim pravilima. Jedno od tih mnogih pravila je da ako ne zarađujete novce na svom kanalu onda moze biti da ce da zatvore vas You Tube. Blog je dio usluge koju youtube pružaju ali nisam sigurna 100% da li ce da zatvore moj blog ako zatvore moj You Tube kanal. 

Ja niti zelim niti planiram da ukljucim zaradivanje novca na mom youtub kanalu putem reklama. Isto nevjerujem da sam ja kvalificirana da zaradjujem novce jer ja nemam mnogo videa i neplaniram da pravim neke mnoge promjene na mom YT kanalu.

Tako da znate; AKO MOJ BLOG JE ZATVOREN ONDA NIJE ZATO STO SAM GA JA ZATVORILA. 
Mislim da promjene ce da se dese negde u Decembru ili Januaru.

Ja cu vidjeti ako negde drugde mogu otvoriti blog ali jos nisam sigurna i nisam odlucila sta da radim.
Ako napravim blog negde drugdje ostavicu adresu na ovom blogu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar