Min bloggliste

torsdag 5. november 2020

 Jevrejci i moje vjerovanje. 


Vidim da velike lazi jos vise i vise se pojavljuju na internetu. Neki yu tuberi cije video sam djelila na mom blogu tvrde da holokost je laz. TO JE JAKO ODVRATNO meni kada vidim da vjeruju u te lazi i djele takozvane informacije i dokaze sa drugima. 


Samo da znate da ja nepodupirem te lazi i nisam za to da se krivi Israelce za sve zlo sto se desava. 


ZASTO TOLIKO MRZNJE ZA ISRAELCE? MOJ SPASITELJ, GOSPOD ISUS HRIST JE ISRAELAC, JEVREJ i neslazem se niti sa kime tko sprovodi lazi da holokost se nije desio ili tko sprovodi mrznju za Jevreje. 


Rekla sam pre a zelim i da ponovim: videe koje djelim na mom blogu nije automatski da se slazem sa svime sto oni vjeruju ili djele na svom kanalu. 


Ako neki YT kanal je vredan da se preporuci onda cu to da kazem. 


Bog nije zaboravio svoj narod, Israelce.


Rimljanima 11:1 Stoga kažem: “Zar je Bog odbacio svoj narod?” Nipošto! Jer i ja sam Izraelac, od sjemena Abrahamova, od Benjaminova plemena.



Gospod Isus Hrist je Kralj nad cjelom zemljom:


Luka 1:32 On će biti velik i zvat će se Sinom Svevišnjega. Njemu će Gospodin Bog dati prijestolje njegova oca Davida:

33 i kraljevat će on nad domom Jakovljevim zauvijek i kraljevstvu njegovu neće biti kraja.”


Ima kanal koji preporucim da posjetite i poslusate sta Biblija kaze o spasenju i dali mozete zaraditi ili izgubiti spasenje. 

Posjetite Mač Duha ovdje


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar