Min bloggliste

fredag 4. desember 2015

Vidite li rasireniju sliku? 







Mislim se neki dan o svu zlu sto je kula napravila i kako mora da koristi advokate kako bi se izvukla iz ruke zakona protiv nje.
Isto tako gledala sam JW video emitiranje na internet gde jedan od vodeceg tjela prica kako  gradnja kasni ili je otkazana. Radnike u betelu moraju da smanje. Slusala sam neke druge prikaze od vodeceg tjela i vidim da kada oni pricaju njihov dialog je formulisan i dizajniran kao da advokat prica. Lako se moze vidjeti da rjeci koje dolaze iz njihovih usta nisu njihove osobne ili iz srca. Moze covjek lako da primjeti , ako nije u hipnozi, da neko je napisao za njih sta ce da kazu. Uopste nisu prirodni niti u kontaktu sa time sto izlazi iz njihovih usta.
Ovi stavci su mi dosli u misli dok sam razmisljala o svemu ovome.

Rom 6:16  Ne znate li: ako se komu predajete za robove, na poslušnost, robovi ste onoga koga slušate: ...

2Pe 2:19 Obecavaju im slobodu, a sami su robovi pokvarenosti. Jer od koga je tko nadvladan, tomu i robuje.


Mozete zamisliti koliko pokvarenosti ovi advokati znaju o kuli lazara. A ovi advokati radu za firmu SVJETSKU. Hmmmm.

Pa skopcajte. Sto mislite tko ima moc nad kome?
Shvatite li da to vase vodece tjelo je rob svojim zlu koje je nagomilalo godinama a ne Isusu Kristu.
Mogu puno da pisem o ovome ali ostavicu vama i svetom duhu ,ako se pustite da vas vodi, da povezete stvari.








 VOLITE ISTINU A NE LAZI. 
PROBUDITE SE!



2 kommentarer:

  1. Hehe, dobra ti je ona primjedba u članku, kad kažeš da čovjek može primjetiti što i kako govore, ako nije "u hipnozi." Izvrsno objašnjeno, sa jednom jedinom riječi - hipnoza.:)))))

    SvarSlett
  2. Mogu sa velikom slobodom i čvrstom sigurnosti da koristim tu rječ jer to sam sama doživjela kada me je Bog prodrmao sa stavkom o Svetom Duhu. Shavtila sam da su nas prevarili i prva misao posle toga bila je "ja sam bila hipnotisana" That is the truth. Nisam naučila to sa interneta samo sam doblia potvrdu tu.

    SvarSlett