Min bloggliste

tirsdag 8. desember 2015

Vodece tjelo pregledano u svjetlu Biblije.


Jasno nam je iz Pisma, da sve što vođa uči mora se usporediti s Biblijom i da čelnici moraju biti kvalificirani službenici. 

E pa sad hajde da citamo sledece stihove iz Bozije rjeci gde nam on daje upustva i imajmo u mislima vodece tjelo Jehovinih svjedoka kada citamo ove stihove.



1 Timotej 3:1-7

1 Vjerodostojna je riječ: seže li se tko za nadgledništvom, dobru zadaću želi.
2 Stoga nadglednik treba biti besprijekoran, jedne žene muž, trijezan, razuman, pristojan, gostoljubiv, sposoban poučavati;
3 ne sklon vinu, ne nasilnik, ne sklon prljavu dobitku, nego pravičan, ne ratoboran, ne srebroljubac,
4 da dobro upravlja svojim domom i djecu drži u podložnosti sa svim dostojanstvom
5 (ako li tko ne zna svojom kućom upravljati, kako će se brinuti za crkvu Božju?);
6 ne novoobraćenik, kako se ne bi uzoholio i pao pod osudu đavlovu.
7 A treba imati i dobro svjedočanstvo od onih vani, da ne bi upao u rug i zamku đavlovu.


Titu 1:6-9
6 ako je tko besprigovoran, jedne žene muž, djeca su mu vjerna i nisu pod optužbom raskalašenosti ili nepokorna.
7 Jer nadglednik, kao Božji upravitelj, treba biti besprigovoran: ne samovoljan, ne gnjevljiv, ne sklon vinu, ne nasilnik, ne sklon prljavu dobitku,
8 nego gostoljubiv, dobroljubiv, razuman, pravedan, svet, uzdržljiv,
9 privržen vjerodostojnoj riječi nauka, da može i hrabriti u zdravome nauku i pobijati protivnike.

Ne samo da je očito, kada citamo ove stavke, da vodece tjelo nije kvalificirano, nego kako vi svjedoci mozete da provjerite te ljude koji vas vode da li oni ispunjuju ove zahtjeve??? Ne, nemozete!!! Pa pre nekoliko godina niste ni znali kako izgledaju.

Ja znam da ja nisam kada sam postala svjedok. Nisam ni znala njihova imena. Na sljepo sam vjerovala da oni su bozije sluge. Glupo sam postupila. Jako me boli sada kada sam se probudila i uvidjela sta sam uradila, koliko sljepa sam bila. Jedina pomoc mi je kada me pokajanje uhvati sjetim se da u to vrjeme bila sam tinedjerka, neiskusna i nismo imali internet kako bih mogla da provjerim stvari. To mi malo ublazi bol.

Ali vi svjedoci imate mnogo mogucnosti sada da provjerite stvari i netrebate da sljepo se vodite.

Molite se Isusu da vam otvori oci i da vas oslobodi carolije sotonine.

2Tim 2:26 otrijezne se i izvuku se iz zamke đavla koji ih drži u ropstvu da provode njegovu volju.

Djela 9:18 I odmah mu s očiju spade nešto kao ljuske pa učas progleda.


Ovako bi sluge Bozije trbali da budu, a kulino vodece tjelo ne mogu da se hvale da ovako postupaju, bas obratno. 
1pet 5:3  i ne kao oni koji gospodare Božjom baštinom, nego kao oni koji su uzori stadu;


 

5 kommentarer:

  1. Pozdravljam rad i zalaganje autora ovog bloga. Želim samo skrenuti pažnju da mora dobro izvagati koliko argumentovane komentare će postavljati. To važi i za fotografije. Na ovoj fotografiji na kojoj se nalazi član vodećeg tela se jasno vidi da taj gospodin uopšte ne mari za to kako njegov sat može delovati na nekoga i zaista odaje utisak da se razmeće svojim materiajlnim posedom. Ipak!!! Koliko autor bloga može na osnovu te fotografije tvrediti da se radi baš o Rolexu od oko 20.000 dolara? Da, sat na ruci gospodina LIČI na Rolex. Ali da li se ZAISTA radi o Rolexu? Ja to ne mogu zaključiti na osnovu fotografije. Hoću reći da treba dobro proveriti sve pre nego što uz fotografiju gospodina doda foto i cenu pravog Rolexa. U protivnom dolazi u situaciju da plasira neproverene informacije i da sugeriše nešto što ne mora biti tačno. Možda gospodin nosi kopiju koja može koštati daleko manje. Svako dobro!

    SvarSlett
    Svar
    1. Svako dobro i vama zelim. Hvala na citanju bloga a isto tako i na komentaru.

      Ja zelim da znam da li ovaj komentar odnosis se na samo ovaj članak ili na druge isto?

      Umjesto da vama licno odgovorim ja cu da pisem o ovome na moj blog tako da i drugi ljudi koji mozda imaju slicno misljene kao vi mogu da dobiju odgovor.

      Pozdravi.

      Slett
  2. Zdravo,
    Moj komentar se odnosi samo na ovu fotografiju, mada načelo treba da važi za sve što se napiše tj. objavi na blogu. Čitao sam malo i druge blogove i nisam primetio nešto što bih trebao zameriti. Naprotiv, sve pohvale ali uz oprez da se ne upadne u zamku iznošenja neproverenih informacija jer bi to bio dobar alibi za one koji tvrde da "otpadnici" iznose laži o Orgaizaciji i Vodećem telu.
    Pozdrav!

    SvarSlett
  3. Pozdravi.
    Malo ste se nacekali ali ja sam sada napisala moj odgovor pa ako zelite i mozete procitaj te.
    Moj jezik je katastrofa ali se nadam da ce te uspjeti razumjeti sto zelim da kazem.
    Svako dobro.

    SvarSlett