Min bloggliste

søndag 24. april 2016

             DOBROVOLJNI PRILOG ????




Kada sam studirala sa svjedocima rekli su mi da niko ne ide sa zdjelicom na sastancima da prikupi pare kako to rade u crkvi.

U božijoj organizaciji mi sami odlućimo koliko novca će mo da damo. Niko ne prati ili drži popis ili vodi raćuna kada i koliko mi stavimo u kutije dobrovoljnih priloga.   :)
Da, i to je bila laž.


Imala sam jedan period kada nisam davala skoro ništa u " dobrovoljne " priloge kuli. Da li je to prošlo nezapaženo od strane starješina?  NE.
Ali, umjesto da me pitaju direktno zašto ja ne dajem novce oni su to uradili indirektno ili kako ja to sada volim da kažem u tami. ( neke starješine obožavaju da rade u tami jer im to daje osjećaj moći ) Starješina i njegova žena su me pozvali doma kod njih i možete li si predpostaviti o ćemu su ONI  prićali skoro cjelu veće  :)

Da, tako se radi u božijoj organizaciji. Monolog je najbolje oružije koje se koristi tu. Nije ti dopušteno da govoriš. Starješine su uvjek upravu šta god rade i kako god rade. Njihov  metod je "nadahnut od boga" to sigurno nema nikakve veze sa .........


Prićala sam sa jednim prijašnjim svjedokom iz moje stare skupštine i on je potvrdio meni da starješine i sluge pomoćnici koji se brinu o tim kutijama za novce u sali znaju ko ikoliko svako da novca kuli jer taj moj prijatelj je isto radio sa time, i sluga pomoćnik sa kojim je on suradjivao rekao mu je da je on taj koji daje naj više novca u toj skupštini.

Vjerni rob i svjedoci nisu iskreni što se tiće dobrovoljnih priloga. Varaju. Koriste taktiku loše savjesti kako bi izvukli   $ $ $ $ $ $ 

Ni djeca nisu pošteđena loše savjesti. Kontrola uma je velika u kuli. Jadna Sofija ne može ni sladoled da pojede bez da misli na finacije kule. Da li ste vidjeli kulinu propagandu TV za djecu. Pogledajte.








2 kommentarer:

  1. Želja mi je da doprinesem kompletnom sagledavanju WT-a. Moje iskustvo sa prilozima nema nikakve veze sa ovim što je napisano uprvom delu teksta. Mesecima pre pre nego što sam prestao da dolazim na sastanke prestao sam da dajem dobrovoljni prilog. Niko me tim povodom nije zvao na razgovor. Mnogo puta sam bio u prilici da posle sastanka zajedno sa još jednim bratom prebrojavam novac iz kutija za priloge. Nikada se nije desilo da upisujemo ko je tog dana na sastanku ubacio novac u kutiju. To jednostavno nismo ni mogli znati, niti se to od nas očekivalo.
    S druge strane, potpuno se slažem da se kroz literaturu i filmiće utiče na savest kako bi se ljudi podstakli da daju prilog, i to se čini mnogo češće nego ranije. To je nešto što nije u redu, ako se već WT busa u grudi kako svako daje onoliko koliko ga srce nagoni. U ovom slučaju to nije srce već Vodeće telo.

    SvarSlett
    Svar
    1. Moj cilj sa ovim je bio da dokazem primjerom iz osobnog iskustva da jedno se prica a stvarnost je drugacija. NEKI svjesno rade dvoumno.

      Zbog tvog komentara citala sam ponovo sto sam pisala ovdje i moze biti da sam pogresno se izrazila. Kada sam pisala da " prijasnji svjedok je potvrdio meni" ja sam htjela da kazem da je moja sumnja i zakljucak bio potvrdjen time sto on mi je rekao, da taj drugi sluga pomocnik je znao da on naj vise daje novce u prilozima. Kako on to zna? Nije ovaj sluga pomocnik meni rekao da oni pisu ko je koliko dao, sigurno da vi to niti pratite niti su vam rekli da to radite ali neko prati . Znam u mojoj skupstini da jedan starjesina je cesto stajao u blizini kutija.


      Znas, u organizaciji / sekti / piramidi nezna se ko pije a tko placa. ZATO SU uspjesni da kriju. Zato se to i zove occult jer znaci skriveno. Cak i medju starjesinama ima razlike. Ako imas naprimjer 5 starjesina u skupstini trojica od tih 5 ce da usmjeravaju stvari u tom njihovom tjelu starjesina kako oni to zovu. Dvojica ce biti tu samo kao marionete ovih 3. Toga oni nisu svjesni ali tako je to.

      Primjer: Razgovarala sam sa 3 starjesine i niti jedan od njih nije znao da kula je bila u UN. Ovi starjesine nisu znali da sam ja prijasnji svjedok. Jedan od ovih starjesina je bio iz jedne azijske zemlje, ne sjecam se koje, i on je bio kao turist u gradu gdje ja zivim. Bila sam na ulici sa biblijskim traktatima i zaustavila sam ga da mu dam traktat i on je meni rekao da je JS. Posle naseg razgovora o Isusu ja sam ga pitala sto on misli o tome da WT je bila clan UN. On je me tako iznendjujuce gledao i rekao : "Ne, ne to nije tacno". Ja sam mu rekla informacije koje imam kako bi dokazala da jeste a on je rekao : "Ne, Ne to nije tacno jer ja bih to znao. Ja sam starjesina mnogo godina."
      Vidis, iako starjesine, nije svaki dobio sve djelove slagalice.


      To da te nisu zvali na razgovor moze imati nekoliko razloge narocito kad vec znaju da nesto nije uredu sa tobom jer ne dolazis redovno na sastanke. Osim toga, to ne bi izgledalo fino ako bi uradili to direktno. Nisu ni sa mnom. Ja bih voljela da su me otvoreno pitali nego da tumace stvari na njihov nacin. Opasno je to.

      Hvala na komentaru. Vjerovatno ima i drugih isto sto misle ovako.

      Istina, nije srce nego vodece tjelo :)

      Slett