Min bloggliste

tirsdag 14. juni 2016

                    Jehovini svjedoci gde ste?


1Moj.3

8 Tad začuše glas Gospoda, Boga, koji je hodio vrtom za dnevnog povjetarca; i sakriše se — Adam i žena njegova — pred Gospodom, Bogom, među drveće u vrtu.
9 I Gospod, Bog, zovnu Adama te mu reče: »Gdje si?«
10 A ovaj reče: »Začuh glas tvoj u vrtu pa se pobojah, jer ja bijah gol, te se sakrih.«

 
Ovaj stih pokazuje Božju želju da spasi čovjeka i druženje.


Bog je pitao Adama gde je. Bog nije postavio to pitanje jer nije znao gde je Adam. Bog je znao gde je Adam ali on sam nije znao gde je.

JS, kako će te se vi odazvati  kada vas Bog pita gde ste, kada vam Bog kroz svoju rjeć pokaže da ste na krivom putu, krivoj religiji? Što će biti vaš odgovor? Da li se skrivate kao Adam ili spremno priznate i odazovete se Božijem otkrivenju?

 I čuh drugi glas s neba gdje govori: »Izađite iz nje, puče moj, da ne budete suzajedničari grijeha njezinih i da ne primite od njezinih pošasti!


Razmišljanje o vlastitom mjestu i položaju!

Svakto mora odgovoriti osobno.
Da li je samo Isus: put i istina i život za vas?
Da li ste obučeni u Kristovu pravednost ili sopstvenu?
Da li će te se odazvati Božijem pozivu u istini ili će te slediti vodeće tjelo kao primjer pa staviti krivnju na druge?







1Moj. 4:9 Tada Gospod reče Kainu: »Gdje ti je brat Abel?« A on reče: »Ne znam. Zar sam ja čuvar brata svojega?«
1Moj. 11:5 A Gospod siđe da pogleda grad i toranj što su ga gradili sinovi čovječji.



Ne govorim o vašem osobnom karakteru .  To nije moj posao. Moja pitanja su usmjrena prema vašem stajalištu u organizaciji kule u odnosu na Boga.
Bez obzira u kojim okolnostima ste, hrabro se odazovite Bogu.

Psalm 118:6 Gospod je sa mnom, strahovati neću; što mi može učiniti čovjek?
Izreke 16:3 Prepusti Gospodu svoja djela, i tvoje će se namisli ostvariti.

2 kommentarer:

  1. Lijepo si to napisala !
    "Ne govorim o vašem osobnom karakteru . To nije moj posao. Moja pitanja su usmjerena prema vašem stajalištu o organizaciji kule u odnosu na Boga."

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvala Srecko :)

      To je jedini cilj ovog bloga. Nije da sam pobozna pa eto ja sam bolja od drugih. Daleko od toga. Sigurna sam da mnogi citaoci mog bloga su bolji od mene ali to nije poenta.

      Slett