Min bloggliste

torsdag 30. juni 2016

Prijatelj???
Pourquoi des vidéos sur Les Témoins de Jéhovah?

Lien vidéo français

Lien vidéo français


Vidim da imam posjeta na moj blog iz Francuske pa sam mislila da neko može imati koristi od ovog videa.
Prevela sam ga na naš jezik tako da i vi možete izvući koristi. Ja neznam francuski ali ovaj video je preveden na engleski i zbog toga nisam mogla da ubacim prevod u video.

OVDJE SAM NASLA VIDEO

PREVOD.

Zašto praviti video o JS?
Pozdravi.
Zamislite da imate prijatelja, prijatelj familije.
Vi mu iskreno vjerujete. On je pravi prijatelj.
On je uvjek bio iskren, pošten. 
Vi i cjela vaša porodica zaista mu vjerujete.

Jedan dan, ovaj prijatelj vam dodje i pita vas da mu pozajmite 25 000 eura.  On je zaista u potrebi. Ti imaš ovu sumu novca. On ti kaže da će da vrati pare u toku jedne sedmice.
Misliš se; "Pa ja vjerujem ovom čovjeku".  "Nema rizika",  tako da ne uzmete nikakve mjere opreza.
Tako, vi mu pozajmite novce.

Sedmica prodje, dvije sedmice prodju, mjesec prodje.  Još uvjek ništa. Prijatelj ne plaća nazad.
Posjetite ga i pitate da li je sve uredu.  Još uvjek nisi mi platio nakon jednog mjeseca. Rekao si da ćeš platiti nakon jedne sedmice, što se dešava?
Vaš prijatelj gleda vas i kaže:  Ja nisam imao namjeru da ti platim nazad. I znaš šta još: Ako kažeš ikome da ti nisam platio nazad, ja ću samo da kažem da ti lažeš. Ja sam jako dobar što se tiće manipulacije tako da ću navesti cjelu tvoju familiju da mi vjeruju.
Ti si u velikom šoku.

Odeš kod tvoje familije i kažeš im o tome. Oni imaju poteškoća da ti vjeruju tako da odu ka tvom prijatelju koji je odličan sa manipulacijom. On ih uvjeri da ti je platio nazad kao što je obećao i da ti ustvari pokušavaš da izvućeš još više novca od njega.
I tako, jedan po jedan, cjela tvoja porodica, cjeli tvoj krug prijatelja izgube povjerenje u tebe i izbjegavaju te.  Zašto?
Zato što ovaj prijatelj je uspio.

Ne samo da je zadržao tvoje novce, nego on kontrolira tvoju familiju, tvoje prijatelje, sviju. Kako se osjećate kad shvatite implikaciju ovoga?

Ovo koristim da ilustriram zašto ja pravim ove video. Ja sam bila aktivna JS 25 godina. Zato govorim o 25 000 eura za 25 godina.
25 godina ja sam branila ovog prijatelja, barem sam mislila da mi je prijatelj. U mom slućaju to je kula stražara, svjetska organizacija Jehovinih svjedoka.
Na kraju 25 godina, kada sam otkrila da ovaj prijatelj je lažov, ovaj prijatelj je osigurao da svi moji prijatelji i moja familija će da više vjeruju njemu nego meni.

Mogla bih da kažem da: " ja  ću samo da sjedim na ovih 25 izgubljenih godina i neću ništa da kažem, neću da kažem ništa nikome. Uzeću ovo na samu sebe, pozajmila sam 25 000 eura ovom prijatelju. Dobrovoljno sam mu dala 25 godina mog života.
Ali, da li ljubim bližnjega svojega ako ćutim, jer ovaj prijatelj , lažni prijatelj, će se ponašati na isti način sa drugima. Što je ućinio tebi ućiniti će bilo kome. Mogu da rezonujem da: "izgubila sam samo 25 godina". Neki su izgubili 40,50,60 godina njihovog života kada su im se napokon oći otvorile.
Ja sam izgubila 25 godina ali 25 god. je previše. Ako bi  ćutila to bi bilo sebično. Ja nemam pravo da budem sebična. Ja sam Krišćanka. Zakon Hristov je da volimo Boga i svog bližnjega.  Da li bi mogla da kažem da volim moga bližnjega ako ih ne bih upozorila da kula stražara želi da ih opljačka?

Tako, ovo je da jednostavno objasnim zašto ja pravim video. Ja ne pravim video  da vam kažem što trebate da radite. Ja pravim video da vam pokažem da ovaj prijatelj nije to što vi mislite da on jeste. On skriva stvari.

Ako jednog dana naidjete na video, ovaj video, i prouzroći da dobijete sumnju u vašem umu, nešto da ste ćitali, nešto da ste proživljeli i pomislite: "Možda ona je upravu".  Ja tražim jednu stvar od vas: ISTRAŽITE!

Oni kažu u kuli i probudite se da, ako neko želi da promjeni religiju trebao bi da istraži sopstvenu religiju kako bi vidio da li jasno pokaziva ljubav Božiju.

Napravila sam video za moju mamu kako bi tačno objasnila što to znaći. Provjerite i vi i razmislite o stvarima koje sam rekla. Sve se mož provjeriti. Možete sve  istražiti na internetu.
Tako dakle, ovaj video je da bi vas upozorio da tu je prijatelj u vašoj blizini ali on nije dobar prijatelj.


OVDJE LINK ZA FRANCUSKI KANAL

2 kommentarer:

  1. Izvrsno si obrazložila svoj razlog zašto si posvetila svoje vrijeme i trud u razotkrivanju bivšeg lažnog prijatelja.

    SvarSlett
    Svar
    1. Srecko nerazumije tvo komentar. Ovaj vide ja nisam ta koja je napravila ali ja se u potpunosti slazem sa njom.

      Slett