Min bloggliste

tirsdag 1. november 2016

Šta su vjerovali Westcott i Hort? 


Ovdje sam pisala malo o vjerovanjima Westcotta i Horta. To sam prevela iz njihovih spisa koje možete da čitate sami u digitalnoj biblioteki. Linkove ču da ubacim a isto tako staviču video gdje je dosta objašnjeno o njihovim vjerovanjima ako želite da istražite više ovu temu. Nažalost sve je na engleskom.

Slobodni ste sami da zaključak donesete dali vredi čitati novi svet prevod jer je osnovan na prevodu Westcotta i Horta.







Westcott:


1- Westcott nije vejrovao da cjela Biblija je istorijski istinita. On kaže ovako:
Niko sada, pretpostavljam, nevjeruje da su prva tri poglavlja u starom zavjetu, doslovna istorija. Ja nikada ne bi mogao shvatiti kako čitanjem ih otvorenih očiju bi mislio da jesu ... Stranica 69 dio. 2.

2- On vjeruje da David nije hronološka osoba nego duhovna. St. 147, dio 2.

3- O Isusovom dolasku Westcortt kaže: Držim vrlo čvrsto do toga da pad Jeruzalema je bio  dolazak Gospoda i ispunjenje njegovih riječi. Str. 308 dio. 2.

4- Westcott je vjerovao da nebo je stanje a ne doslovno mjesto. Str. 49 i 253. dio. 2.

5- Kada Westcott je naišao na jedan oratorijum sa skulpturom Marije i mrtvog Krista on je toliko bio oduševljen sa tom slikom i rekao je ovako:  Da sam bio sam klečio bih tu satima. str. 81, dio. 1.

6- Westcott, Dec. 23.  Još uvjek se kolebam u mojoj vjeri.  Ne mogu odrediti koliko moramo verovati; koliko, u stvari, je nužno potrebno za člana Crkve. Str. 46, dio. 1.



Hort:


1- Hort nije vjerovao da Eden je ikada postojao. Str. 78, dio. 1.

2- Hort nije vjerovao u potpunu nepogrešivost svetog pisma. On piše ovako:  Ja prepoznajem  providnost u biblijskim spisima. Čvrsto prepoznajem ga, ali nisam spreman da kažem da to nužno uključuje apsolutnu nepogrešivost. Str. 421, dio. 1.

3- Hort nije vjerovao u Isusovu žrtvu kao plata za naše grehe / otkupljenje. On je negirao Isusovu žrtvu, zvao je otpadništvo i izmišljena zamjena za kaznu. On kaže ovako: Činjenica je, ja ne vidim kako Božija pravda može biti zadovoljena bez da svaki čovjek pati lično za svoje grehe, punu kaznu za svoje grijehe. Str. 120, dio. 1

On isto kaže: ... popularna doktrina supstitucije je nemoralna i materijalno krivotvorenje. Svakako ništa ne može biti više nebiblijsko nego moderno ograničavanje da Krist je nosio naše grijehe i patio u njegovu smrt.  Ali zaista to je samo jedan aspekt gotovo univerzalnog jeresa. Str. 430, dio. 1

On dalje kaže: Priznajem da nemam odbojnost prema primitivnoj  doktrini da otkup je plaćen sotoni,  iako nisam spreman da dam punu saglasnost tome. Ali ja ne vidim drugi mogući oblik u kojem je doktrina otkupa uopšte održljiva; Sve je bolje nego pojam otkup plaćen Ocu. Str. 428, dio. 1



English

(The fact is, I do not see how Gods justice can be satisfied without every mans suffering in his own person the full penalty for his sins.   Pg. 120, Vol. 1 )

(popular doctrine of substitution is an immoral and material counterfeit. Pg. 430, Vol 1. )

(Certainly nothing can be more unscriptural then the modern limiting of Christ`s bearing  our sins and suffering to his death.  But indeed that is only one aspect of an almost universal heresy. Pg. 430, Vol. 1 )

( I confess I have no repugnance to the primitiv doctrine of a ransom paid to satan, though neither am I prepared to give full assent to it. But I can see no other possible form in which the doctrine of a ransom is at all tenable; anything is better than the notion of a ransom paid to the Father. Pg. 428, Vol. 1 )



OVDJE link ako zelite istrazivati. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar