Min bloggliste

torsdag 15. desember 2016

NOVI BLOG




Več dugo sam željela da napravim prevod ove knjige koja se zove " Religija protiv Isusa, učini protiv svršeno". ( Religion vs Jesus Do vs Done ) Spomenula sam prije ovu knjigu OVDJE

Tu knjigu je napisao moj brat u vjeri i jako je jednostavna. Tu on objašnjava stihove koji se koriste da dokažu da čovjek može izgubiti spasenje.

Moja vjera je da kada čovjek se spasi on je vječno spašen i ništa nemože da prouzrokuje da on izgubi svoje spasenje jednostavno zato jer SVI GREHOVI SU PLAČENI PRE 2000 GODINA NA KRIŽU. Jedini greh koji nije oprošten je greh nevjere ( Ivan 16:9 zbog grijeha — jer ne vjeruju u mene; ) Sveti Duh je taj koji ukorava ljude zbog njihove nevjere u Isusa kao svog spasitelja.

Kada prvi put čujemo da neko kaže da spasenje je ne po djelima i da spasenje se nemože izgubiti ( jer niste ništa mogli uraditi da zaslužite spasenje pa isto tako nemožete ništa ni uraditi da sačuvate vaše spasenje ) onda naravno mnogi stihovi dolaze u um koji nam negiraju tu tvrdnju jer religija je napravila dobar posao u manipulisanju toga što čitamo.

Moj put je počeo sa dva stiha iz Efežana 2:8,9. Nakon što sam napustila organizaciju kule stražara. Jednu veče uzela sam bibliju da tražim neki stih ali tražeci jednu stvar našla sam nešto drugo što me je jako promjenilo. Moje oko je palo na Efež. 2:8,9 i prva stvar koju sam rekla usebi kada sam to pročitala je: “hvala dragom Bogu” a drugo što sam rekla je: “ eh, pa znala sam ja” Tog momenta bila sam sasvim sigurna da kula stražara nas je sve prevarila što se tiče spasenja mada sam bila isto uvjerena u mnoge druge prevare i pre te večeri.

U biliji stoji da je proklet svaki koji ne ustraje da u svemu izvrši ono što je napisano u knjizi Zakona. ( Gal. 3:10 ) i u Jakov 2:10 stoji da tko bude držao sav Zakon, a posrnuo u jednom, postao je kriv za sve.

Znam da argument se koristi od strane JS da mi nedržimo zakon nego principe no, “ ne ubij” ,“ ne ukradi”, “ne počini preljubu”, " ne svedoči lažno" itd. to je zakon, ne? To je zakon iako ga imenujemo na novi način. U Svetom Pismu isto stoji da sva naša pravednost je kao prljava haljina ( Isaia 64:6 ) Primjetite tu kaže :naša pravednost. Kako mi gledamo na stvari nije važno mjerilo. Zakon nije dan da nas napravi pravednim pred Bogom. Zakon je dan da nam pokaže da smo grešnici ( Rim. 5:20 ) i da nemožemo biti prihvarljivi njemu kroz način na koji živimo. Jedini način je kroz žrtvu Isusa Hrista. Naša vjera u žrtvu Isusovu kao plača za naše grehe je uračunata kao pravednost. (Rimljanima 4 i 1Kor. 15:1-4 , bez prolijevanja krvi nema oproštenja. Heb. 9:22) Ne Isusova žrtva plus moja dobra djela ili izvinjenje.

Nadam se da če te uzeti malo vremena i pročitati što je predstavljeno u ovoj knjizi i nadam se da če vas ovo osloboditi i pokazati vam da smijete pitati Boga u molitvi što god vas interesuje i pitati za objašnjene njegove rječi kao što je i ovaj pisac i vjernik uradio. To je protiv kulinih ZAKONA kao što ovaj starješina je rekao meni. citajte OVDJE
Tu za sada ima samo jedno poglavlje i svremenom ču da stavim nove.

Kulini svjedoci, mi če mo svi biti ispred suda Bozijeg jednog dana i svi pojedinačno če mo morati dati odgovor. Ja sigurno znam da ču da stojim opravdana ispred Boga ali ne zbog mojih dobrih djela ili mog dobrog ponašanja ili zato što sam neko dobro učinila nekome nego zato što znam kome sam vjerovala. Znam ko je objekt moje vjere. Nisu moja dobra djela ili religija nego moja vjera u Isusa Hrista i njegovu krv prolivenu za moje grehe.

1Kor. 1:23 a mi propovijedamo Krista raspetoga: Židovima sablazan, a Grcima ludost,
1Kor. 2:2 jer odlučih ne znati među vama ništa drugo osim Isusa Krista, i to raspetoga

Neki se uzdaju u bojna kola, a neki u konje; a mi ćemo se spomenuti imena Gospoda, Boga našega.


Moj blog:

isusjespasenje.blogspot.com   LINK OVDJE

Otvorila sam i You Tube kanal pa se nadam vremenom da ču koristiti ga.

LINK OVDJE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar