Min bloggliste

fredag 23. desember 2016

Ti radiš protiv jehovine organizacije i moraš da se paziš malo 


Ovaj razgovor je se desio 29.10. 2016 ali nisam ga prevela pre danas..

Ovaj je čovjek ( starješina ) bio na mojim vratima, moj stan,  nekoliko dana pre nego što je se ovaj razgovor desio. Ja sam odgovorila na vrata kada su zvonili ali nisam pričala sa njim lice u lice nego smo pričali na interfon. Ja sam mu rekla da sam bila JS i da mu organizacija nedozvoljava da priča samnom i razgovor je bio završen.

Vidjet čete kroz razgovor da on jednom kaže da me zna a drugi put pravi se da me nezna. Ovaj susret je se odvio 100m od moje zgrade gde ja živim.

Vračala sam se iz trgovine i 4 ili 5  žena JS su stajali na strani ulice gde ja sam prolazila i jedan starješina. Kada sam rekla pozdrav onda je on rekao kao iz topa " a ti si ta sa kojom sam ja pričao"

Kako on zna da sam to ja jer nije mi vidi lice kada je bio na mojim vratima taj dan.
Ja sam ga pitala "kako ti znaš da sam ja ta koja živim tu?" On kaže "pa pitao sam te dali si to ti koja živiš tamo."
Rekla sam: "Pa kako znaš medju svim ovim kučama da baš to sam ja i da živim tu".
On kaže "Ja sam zvonio kod tebe pre i ti si rekla da ti netrebaš da govoriš samnom, tačno"?
Ja kažem: "Ja neznam da li si ti taj ali jesam rekla jednom JS to, da".

Nakon ovog počela sam razgovor o kuli.


Otpadnik: Vi znate o pedofiliji ali ipak vjerujete da KS je Božija organizacija.

JS: U dječijim knjigama stoji kako čemo učiti djecu  i da oni moraju da kažu ako se nešto desi. Mi ne bi pisali o tome ako nismo protiv toga.

Otpadnik: Nije problem sa tobom ili njim, problem leži sa KS i problem leži sa time da sterješine ne provjere lično nego vjeruju KS kao Bogu.

JS: Mi ne vjerujemo da oni su Bog ( smiju se svi )

Otpadnik. Ne, ali to što radite pokaže da ih stavljate više nego Boga jer iz biblije može čovjek vidjeti da to što tvrdi kula i to što stoji u bibliji nije u suglasnosti. Mnoga objašnjenja koja kula da za značenja iz biblije su pogrešna.

JS: Čovjek mora da pronađe sam, čovjek mora da misli sopstveno da li je tačno.

Otpadnik. Kako razmišljaš sopstveno onda?

JS: Biblija stoji najviša, sve ostalo je na drugom mjestu. Svi moraju razmišljati sopstveno,  moramo misliti sami . Niko nemože da misli za druge.

Otpadnik. Kada vidiš da kula piše jednu stvar a vidiš da biblija piše nešto kontra tome, šta radiš onda?

JS: Nije sve uvjek jasno. Nije sve crno bjelo.

Otpadnik. Kakav izbor onda napraviš? Odabereš li to što kula je rekla ili moliš li se Bogu.

Starješina: Nije to tačno.

JS: Možda nema odgovora. Ako nije crno bjelo onda nije crno bjelo, tako je to. Čovjek mora da razmišlja sopstveno, možda nije moguče dobiti 100% odgovor.

Otpadnik: Ali ako čovjek moli se Bogu, moželi čovjek dobiti odgovor onda?

JS: On nam je dao bibliji ne, moramo misliti sopstveno i mi možemo da molimo da dobijemo njegovu pomoč ali on ne daje uvjek razumjevanje...

Otpadnik: Ali smiješ li da moliš Boga da ti pokaže kroz svetog duha dali je to što stoji u kuli stražara tačno ili nije?  Smiješ li to da uradiš?

JS: Naravno.

Otpadnik: Smiješ li u molitvi da pitaš Boga da li je kula stražara njegova organizacija? Da li si ikada to uradila?

JS: To je to da čovjek mora da razmišlja sopstveno.

Okrenula sam se prema starješini i pitala ga:
Da li si ikada molio se Bogu i pitao ga da li je kula njegova organizacija? Da li si ga ikada pitao to iz otvorenog srca?

Starješina: Da, jesam inače ne bih koristio moje vreme.

Otpadnik: Ili nisi to uradio ili lažeš meni sada ili nisi poslušao to što ti je Bog rekao.

Starješina: To je tvoje mišljenje i mi poštujemo to ali ti netrebaš da razgovaraš o tome sa nama svima ovdje jer to je tvoje mišljenje i to je uredu.

Otpadnik: Da i vi imate svoja mišljenja i zato idete ovdje subotom i nedjeljom ....

Starješina: Da ali mi pričamo sa onima koji su zainteresirani, znaš.

Otpadnik: Da, sa onima koji se slažu sa vama.

Starješina: Ne ali mi pričamo sa onima koji su zainteresirani, sa njima mi pričamo. Ako nisu zainteresirani onda oni to odaberu sopstveno. Svi imaju slobodnu volju a tako i ti imaš slobodnu volju. Svi moraju da misle sopstveno.  Kada ti kažeš da ti ne želiš da čemo te posjetiti onda mi to poštujemo.

Otpadnik: Nisam ja ta koja kažem da netrebate me posjetiti, to je vaša organizacija koja je odlučila tako.

Sada ovog momenta odjednom sve JS žene su otišle i samo starješina je osta.

Starješina: Ti koristiš mnogo vremena da radiš protiv nas.

Otpadnik: Zašto one sve bježe, nesmiju da pričaju?

Starješina: Nemaju interesa od toga jer to je jako razorno ( obeshrabrujuče ) i isto tako ti si pogrešno informirana. To što ti kažes je pogrešno. Mi smo istražili ovo , mi imamo slobodnu volju.

Otpadnik: Znaš li da preko 2 miliona dolara je jedna dobila (zbog zlostavljanja) i to su pare koje ste vi dali jer kula je rekla starješinama da nesmiju prijaviti policiji o djeci koja su slostavljena. To je samo jedna. Isto tako tu je 1006 koji su prijavljeni  kuli stražara koji su pedofili u vašim skupštinama i to je samo jedna zemlja, Australija. Tu je bio veliki sudski slučaj u Australiji i to nisu moje priče, o tome možes lično da čitas na Australskiom sudskim internet stranicama. Isto tako je kula bila involvirana (uključeni ) sa Ujedinjenim nacijama i bili članovi 9 godina a i još uvjek su politički uključeni mada u svojem časopisu pišu da nisu politički aktivni.

Starješina: Ja znam jako dobro kako organizacija funkcjoniše.

Otpadnik: Kako to znaš?

Starješina: Jer ja sam u organizaciji. Ja znam kako JS funkcjonišu, kako su osnovani . Ja znam tačno kako mi želimo da zaštitimo sve u skupštini i pomognemo svima tako da to što ti kažeš je  pogrešno protumačeno tako da ti radiš protiv, tako da ti moraš da se paziš malo i misliš o tome šta ti radiš . Uredu je da se ti neslažeš, imaš pravo na to ali da ti radiš protiv nas kao što  radiš to je zastrašujuće za tvoju dobrobit.

Otpadnik: Šta želiš da kažeš sa time?

Starješina: To je pogrešno prema bibliji.

Otpadnik: Nerazumijem kako ja radim protiv. Šta ja radim protiv?

Starješina: Protiv Jehovine organizacije. Mi vjerujemo da je to Jehovina organizacija , mi vjerujemo da je to Božija organizacija.

Otpadnik: I ja radim protiv nje??????

Starješina: Jesi li ti bila JS?

Otpadnik: Da. Ako si ti bio na mojim vratima, kako kažeš,  i razgovarao samnnom onda znaš da ja sam bila JS.

Starješina: Onda znaš da mi nemožemo pričati sa tobom. Zašto razgovaraš sa nama?

Otpadnik: Ja nisam JS !

Starješina: Onda možeš respektovati nas da mi neželimo pričati sa tobom.

Otpadnik: Nemoj da pričas o respektu , ja imam mnogo da kažem o tome.

Starješina: Ti si dobro došla na sastanke naše. Alo želiš kontakt onda samo nam daj poruku i onda če mo doči kod tebe i razgovarati sa tobom na jedan odgovarajući način. To če mo rado učiniti.

Otpadnik: Ja sam razgovarala sa tobom sada i postavila ti pitanja i kada ti nisi iskren ja ne vidim onda poente da razgovaram sa tobom ili nekim drugima. Da li si starješina?

Starješina: Da.

Otpadnik: Ja sam razgovarala sa starješinom iz moje skupštine i rekla mu o UN. On prvo je negirao ali kada sam mu predstavila dokaz onda je morao da prizna da kula je bila član UN  9 godina. On je prvo lagao meni ali kada nije imao izbora onda je priznao.
Dakle, kada vi niste iskreni sa svojim stadom to je veliki problem.

Starješina: Da, razumijem.

Otpadnik: Ti si taj koji radi protiv Jehovine organizacije a ne ja.

Starješina: Ti imaš pravo da vjeruješ što hočeš .

Otpadnik: Ali to je činjenica.

Starješina: Ja se neslažem sa tobom.

Otpadnik: Ti znaš kako je Isus bio prema religioznim liderima , on je bio jako ljut.

Starješina: Mi vidimo 2 različite strane. Mi se ne slažemo.

Otpadnik: Ali to je činjenica.

Starješina: Mi želimo da pomognemo. Neželimo da diskutujemo.

Otpadnik: Ja sam rekla nekim starješinama i kažem i tebi da ja razumijem da možda ti si iskren i paziš na svoju skupštinu ali ti nemaš pravo zbog kule stražara da kažeš šta se dešava u skupštini. Ti nesmješ da radiš prema biblijskim zakonima zbog kule stražara.

Starješina: Ti si pogrešno informirana i to je žalosno da ti koristiš toliko vremena na ovo. Ja poznajem dobro što se dešava iznutra i to što ti kažeš nije istina.

kraj.


Vidite, tako starješine rade trikove svojeg oca da bi zbunili čovjeka. Ovo nije se desilo prvi put samnom i starješinama i vjerujem ni zadnji ali dok se oni oslanjaju na jeftine trikove svog oca ja se oslanjam na Boga.

JS su bili na mojim vratima nekoliko puta i ja sam im rekla da sam bila JS.

Kada sam ja išla u službu i našla da je neko prijašnji svjedok onda sam to pisala na zapisak za područije. Osoba koja ima odgovornost za područije je informisana o tome i piše se zabilješka o tome. Tako su meni rekli da radim. JS nebi trebali da zvone na moja vrata po pravilu njihovom ali su ipak to uradili nekoliko puta.

Dokaz da svjedoci kulini nesmiju da stave bibliju na prvo mjesto i da se mole za razumljevanje  je

OVDJE



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar