Min bloggliste

fredag 27. januar 2017

 Ti znaš da ja sam JS i tako ču nastaviti. 


Ideči u trgovinu u mom susjedstvu naišla sam na JS i njihove časopise. Tu je stajao stari par i mislila sam nakon što završim moju kupovinu kada se vračam pričaču malo sa njima o bibliji no kada sam se vračala tu je čekalo jedno iznenadjenje za mene. Moja prijašnja dobra prijateljica je stajala sa jednim svjedokom umjesto tog starog para.

Da kakva slučajnost, hahahahaha.

( ja sam , pre ovog dogadjaja, pokušala par puta da razgovaram sa njom i rekla joj da provjeri internet o kuli )


Ovdje sam zapisala naš kratki  razgovor.


Otpadnik - Pozdravi. Da li si provjerila sve stvari koje su na internetu o kuli stražara?

Moja prijašnja prijateljica - Žao mi je. Ti znaš moj stav o ovome.

Otpadnik - Koji je tvoj stav?

Moja prijašnja prijateljica  - Ti znaš da ja sam JS i tako ču nastaviti.

Otpadnik - Ti možeš da nastaviš, nema problema.  Ja ne kažem da ti trebaš da prestaneš da budeš
JS, ja samo pitam dali si provjerila sve stvari koje su rečene o KS.

Moja prijašnja prijateljica  - Ja mislim da ti trebaš da odlaziš od nas sada.

JS - Mi nismo zainteresirani šta drugi kažu o KS.

Otpadnik - Čak ni činjenicu da imate pedofiliju u KS? Tu se odvijaju sudski slučajevi u Engleskoj, Americi, Australiji .

Moja prijašnja prijateljica  - Ja mislim da ti trebaš da odlaziš od nas sada.

JS - Bolje je za tebe da ti odeš.

Otpadnik - ako ne, šta če da se desi?

Moja prijašnja prijateljica  - Bolje je da odeš jer nismo zainteresirani u ovo.

Otpadnik - Ne interesuje te istina?

Moja prijašnja prijateljica  - Mi imamo interes za istinu ali nismo zainteresirani u to što ti kažeš.

Otpadnik - Šta ja kažem nije istina samo zato što ja nisam JS???  (  Nisu htjeli odgovoriti. Stajala sam tu i dala joj mogučnost da kaže što želi ali samo je okrenula glavu od mene )

Otpadnik - Ti znaš gde laži vode iako izgleda jako utešno sada da odbacite istinu.  Laži vode ka paklu.

JS - Nismo zainteresirani.

Otpadnik  - Dobro, dobro je da znam to. Dovidjenja.

KRAJ .....



Na ogradi: 




SVJEDOCI KULINI, ja nemam interesa da vas odvojim od vase ljubavi prema organizaciji. Ja nemam interesa da vi prestanete da budete kulini svjedoci. Ja nemam želje da imam te moje prijašnje prijatelje u mom  životu. Ako moja prijašnja prijateljica  misli da ja želim da ona prestane da bude kulin svjedok jako se vara. VI IMATE MNOGE PRETSPOTAVKE ali nemate istinu jer tako ste odabrali i čak ni Bog ne prisili da se vjeruje istina ako vi neželite ali sigurno on če svakome dati da odaberu.

Shvatite da vaše vjerovanje o kuli stražara vas vodi negde, ali nije raj kako se vi nadate. Kula lagala o paklu kao što je i lagala i o mnogim drigim stvarima.




Vjerujte evanđelje i biti če te spašeni!!!

Djela 16: 30 Izvede ih van i kaza: »Gospodo, što mi valja činiti da se spasim?«
31 A oni rekoše: »Uzvjeruj u Gospodina Isusa Krista, i spasit ćeš se — ti i dom tvoj!«


1. Korinćanima 15:1-4
1 Obznanjujem vam, braćo, evanđelje koje vam navijestih, koje i primiste, u kojem i stojite,
2 po kojem se i spasavate — ako držite riječ koju sam vam evanđeljem navijestio, osim ako uzalud uzvjerovaste.
3 Jer predadoh vam ponajprije ono što i primih, da Krist umrije za grijehe naše po Pismima,
4 i da bȋ pokopan i da bȋ uskrišen treći dan po Pismima,



Efežanima 2: 8 Ta milošću ste spašeni po vjeri! I to nije od vas, Božji je to dar! 9 Ne po djelima, da se ne bi tko pohvalio.


Ivan 6:28  Stoga mu rekoše: »Što da činimo da bismo radili djela Božja?«
29 Odgovori im Isus i reče: »Ovo je djelo Božje: da uzvjerujete u onoga kojega on posla.«


Ivan 6:40 I ovo je volja onoga koji me posla: da svatko tko vidi Sina i vjeruje u njega ima život vječni. I ja ću ga uskrisiti u posljednji dan.«


Ivan 5:18 Zbog toga su dakle Židovi još više gledali da ga ubiju,  ....  izjednačujući sebe s Bogom.

Ivan 5:23 Da svi poštuju Sina kao što poštuju Oca. Tko ne poštuje Sina, ne poštuje Oca, koji ga je poslao.



Potrudite se da čitate bibliju umjesto kulinih bajki i molite se za Božije vodstvo.

1Ivanova 4:1 1Ljubljeni, ne vjerujte svakom duhu, nego provjeravajte duhove jesu li od Boga; jer mnogi su lažni proroci izašli u svijet.


PROBUDITE SE!!!!

NE ZABORAVITE DA VI TVRDITE DA VI ZASTUPATE JEDINU ISTINU JER JEHOVA JE ODABRAO SAMO KULU STRAŽARA DA BUDE NJEGOV VJERNI I RAZBORITI ROB.

Sjetite se da neko je stavio tu kornjača na ogradu, nije sama se uspela. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar