Min bloggliste

lørdag 25. februar 2017

Kulina politika odbacivanja / izbjegavanja






Pisano od Rick Gonzalez

Ovo je slika mog oca koji jede obrok. On je upravo napravio ručak za mene, ali nije mogao jesti sa mnom. Morao sam da jedem za drugim stolom sa mojim tada četiri-godišnjim sinom, sjedio je tamo i otkrenuo glavu od mene.

Zašto? Jer mu je Watchtower Society rekla da tako uradi.

Objavio sam ovu sliku 26 Oktobar 2013 na Facebook forum.

Prvi odziv bio je: "Ne znam šta da kažem. Ovo zapanji um; naj gora religiozna kontrola uma".

Nekoliko minuta kasnije poplavu komentara i "lajkova" sam dobio, a zatim, podsjećujući me da dobra slika može lako zamijeniti tisuću riječi.

Za one koji su znatiželjni, moram objasniti da moja proširena porodica je počela me izbjegavati 2012. godine, nakon što sam doveo u pitanje autoritet Kulinog  vodečeg tijela. Jednoglasno, dobronamjereni odgovor moje porodica na moju sumnju je bio: "Mora  da si postao otpadnik i odbacivajuči i izbjegavajuči te sigurno če te dovesti do pameti."

Nakon što je moja majka umrla, moj tata otišao je starješinama u svojoj skupštini da pita da li ima dozvolu da posjeti mene. Oni su rekli da pošto sam njegov sin, mogu posjetiti ga u njegovoj kući ali nemože razgovarati o religiji samnom niti podijeliti obrok sa mnom  za istim stolom.

Dva tjedna kasnije, nazvao sam tatu i pitao da li njegov unuk i ja možemo ga posjeti. On je rekao "da", pa čak i ponudio da napravi ručak. Ali, neposredno pred serviranje obroka, on je rekao da neće sjediti za istim stolom s nama. Kada sam pitao zašto, on je odgovorio: "Organizacija tako kaže."

To priznanje mi je dozvolio iskaliti moje osjećaje za možda trideset minuta, opisujući mu o štetnosti koje izbjegavanje i druga politika kule strazara ima. Uljudno je slušao. Ali sam mogao vidjeti da je bio u kognitivnim modu disonance - tako da ništa što sam rekao nije se registriralo kod njega.  U stvari, moji komentari u tom ambijentu vjerojatno su ga još odlučnijim napravili u njegovim uvjerenjima. Ali nisam znao to tada.

Nakon što sam rekao moju stranu, moj otac je servirao dobar obrok za mene i mog sina. Onda je odlučio da sjedne sam u malom prostoru kuhinje, s leđima okrenut nama dok jede svoj ručak. Sedeo sam tu bez teksta, pokušavajući da shvatim šta se događa u njegovoj  glavi. Tada mi je palo na pamet da sam morao uhvatiti ovaj trenutak na moj telefon kameru.

Dok sam jeo moj ručak osjećaj čiste tugu me zahvati. Ali iako tako loše sam se osječao , imao sam bolni osjećaj u utrobi za tatu. To morao biti mnogo teže za njega. Evo, ovdje  80-godišnji muškarac misli da to radi za Boga. On misli da mora da pati kroz ovaj intuitivno pogrešni  čin da bi bio lojalan onome što on misli da je "Božja organizacija."

Međutim, priča ne završava ovdje. Moj sin odrasta gledajuči ovu glupost. Dali je kula stražara slijepa da nevidi štetu koju je uzrokovala ovom  politikom odbacivanja , ne samo za nas odrasle nego i za nevinu djecu koja nisu ništa skrivila?

Suze su tekle niz moje lice dok sam vozio od kuće moga oca. Ali ne samo za mene. Nisam sam u ovoj situaciji. Danas, postoje stotine hiljada nas koji više ne vjeruju Watchtower laži na kojima smo se hranili. Sada znamo istinu o štetnim politikama Watchtower koji krše osnovna ljudska prava sadašnjih i bivših članova.

Mi više ne možemo progledati kroz prste na patnju i plač drugih zbog politike Watchtowera o  izbjegavanju. Znam da ja ne mogu!

Ekstremno odbacivanje je nehumano! To je okrutna i nepravedna kazna - odvratan čin prisile visoke kontrole, pseudo ( lažne )-vjerske grupe koja se boji da će izgubiti svoje članove i financijske doprinose.

Moj cilj je danas da sijam jarko svjetlo na  politiku kule stražara ekstremnog odbacivanja - politiku koja Watchtower javno negira za medije i javne službenike. 


Link za originalni blog na engleskom

Original blog post translated in French, Spanish, and Dutch as well. 

Other shunning experiences can be found there.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar