Min bloggliste

onsdag 8. februar 2017

Ukrijepiste ruke zlikovca!!!

»A ti, sine čovječji, upravi lice svoje protiv kćerī puka svojega, koje prorokuju iz svojega srca, i prorokuj protiv njih.
I reci: ‘Ovako veli Gospodin Gospod: Jao onima koje šiju poveze na svim ručnim zglobovima i koje prave prijevjese za glavu bilo kojeg stasa da ulove duše! Zar ćete loviti duše puka mojega, a svoje duše sačuvati žive?
I oskvrnjujete me pred pukom mojim za pregršt ječma i za zalogaj kruha, ubijajući duše koje ne bi trebale umrijeti, a ostavljajući na životu duše koje ne bi trebale živjeti, lažući puku mojemu koji sluša vašu laž.’«
Zato ovako veli Gospodin Gospod: »Evo me protiv vaših poveza kojima vi tamo lovite duše kao ptice; i strgnut ću ih s vaše mišice, i pustit ću duše, duše koje vi lovite kao ptice.
Strgnut ću i vaše prijevjese, i puk svoj izbavit ću iz vaše ruke; i neće više biti kao lovina u vašoj ruci. Tada ćete spoznati da sam ja Gospod.
Jer vi lažju ražalostiste srce pravednika, kojega ja ne htjedoh ražalostiti, a ukrijepiste ruke zlikovca da se ne odvrati od zloga puta svojega pa da mu to život spasi.
Zato više nećete imati isprazna viđenja ni proricati proročanstva, jer ja ću izbaviti svoj puk iz vaše ruke. Tako ćete spoznati da sam ja Gospod.’«

Ezekiel 13:17-23







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar