Min bloggliste

lørdag 22. april 2017

Iz kulinog godišnjaka.



*** yb08 str. 200-201 Rusija ***

Isljednik me duhovno ojačao





PAVEL SIVULJSKIJ
ROÐEN: 1933.
KRŠTEN: 1948.

KRATKA BIOGRAFIJA: Često je bio podvrgavan ideološkom preodgajanju. Danas služi kao starješina u jednoj ruskoj skupštini.

  GODINE 1958. bio sam uhapšen zbog vjerske aktivnosti. Policajac koji me dopratio do vlaka rekao mi je: “Pogledaj svoju ženu posljednji put jer je više nikad nećeš vidjeti.”

  U Irkutsku su me stavili u posebnu ćeliju koja je bila toliko mala da se u njoj moglo samo stajati. Nakon toga sam šest mjeseci proveo u samici prije nego što sam dospio na sud. Tijekom ispitivanja koja su se vršila noću isljednici su na svaki mogući način pokušavali potkopati moju vjeru u Bibliju i pouzdanje u Božju organizaciju. Kao Jehovinog svjedoka optužili su me za ilegalno djelovanje. Iako su ponekad pribjegli nasilju, njihova je glavna metoda uglavnom bila vršenje ideološkog pritiska. Usrdno sam molio Jehovu neka mi dade snage da ne pokleknem. On je uvijek bio uz mene.
  Tijekom rutinskog ispitivanja isljednik me pozvao u svoj ured i rekao mi: “Sad ćemo ti mi pokazati što tvoja organizacija radi, pa ćeš vidjeti je li to Božje djelo ili nije!”

  Gledajući me netremice, rekao je: “Ove je godine na vaš kongres u New Yorku došlo 253 000 ljudi, a održali ste ga na dva stadiona. Razmisli malo o tome što je sve potrebno da bi se održao tako velik skup, pa će ti biti jasno da se to ne može ostvariti bez podrške CIA-e. Kongres je trajao osam dana. Delegati su došli iz raznih zemalja, a doputovali su avionom, vlakom, brodom i drugim prijevoznim sredstvima. Može li se sve to postići bez podrške vlasti? Tko može platiti najam takvih ogromnih stadiona za osam dana kongresa?”

  Isljednik je stavio gomilu fotografija na stol. Na jednoj od njih vidio sam kako delegati u živopisnim narodnim nošnjama radosno grle jedni druge. Na jednoj drugoj bio je brat Knorr koji je držao govor. Bilo je i fotografija krštenja i brata Knorra koji je onima koji su se krstili davao knjigu “Neka se vrši volja tvoja na Zemlji”. Mi nismo dobili tu knjigu, ali kasnije smo saznali za nju putem Stražarske kule. Gledajući me u oči, isljednik mi je rekao: “O čemu govori ta knjiga? O kralju sjevera i o tome što će se njemu dogoditi. Kako bi Jehovini svjedoci mogli takvo što organizirati sami od sebe? Mi znamo da na vaše skupove dolazi američka vojska da bi od vas učila kako organizirati vojne manevre. Znamo i da je jedan milijunaš donirao veliku svotu novca kako bi financirao održavanje tog kongresa. A milijunaši ne daju novce samo tako!”

  Isljednik nije mogao ni zamisliti kako sam se osjećao kad sam to čuo. Imao sam osjećaj da sam bio na tom kongresu, iako ni nos nisam pomolio iz zatvora. To mi je dalo novu snagu. Tako mi je trebalo takvo što! Jehova me na poseban način obilno blagoslovio. Bio sam spreman suočiti se s daljnjim kušnjama





Neka misle da su progonjeni zbog vjere. 



Ovdje je ustvari opisan jedan psiholoski program koji je korišten kako bi  ojačao vjeru u organizaciju ovog JS a tako i vjerne čitatelje ovog godišnjaka. 

Indukovano ili ojačano ponašanje. ( induced and reinforced behavior )

























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar