Min bloggliste

tirsdag 2. mai 2017

Fragmentiran um, slomljen um. 


Istina stoji na svojim nogama, ali laži trebaju se ponavljati i ponavljati.



Oni žele vaš um da bude fleksibilan, da prihvatite razne "istine" koje su lažne i tako vas čine dvoumnima baš kao što knjiga Jakova govori. Jakov 1: 8 čovjek duše dvolike, nepostojan na svim putima svojim. ( To je zato što ne išćete od Boga nego od kule )


Vjerujem da svi smo sjedili na sastanku mnogo puta i mislili se: dali je ovo tačno, dali je ovo istina? Dok smo sjedili na sastanku i slušali predavanje sigurna sam da mnogi bi sjetili  se stavaka iz biblije koji bi negirali to što predavalac na podijumu govori i mislili se: da li je ovo tačno? Jesu li oni sigurni?  Meni se desilo tako. Kada sam bila nova u " istini " ( nesječam se da li sam bila krštena ili ne )  jedan dan sjedila sam na sastanku i oni su rekli da Isus je došao nevidljivo u 1914. Mislim se ja: kako to, pa mnoge stvari trebaju da se dese pre nego on dodje drugi put. 

Kasnije u mom životu kao JS sjedila sam na sastanku i bila nesigurna o tome što se diskutuje. Sječam se da sam gledala lica prisutnih tražeči da ako mogu da vidim upitnik na nekom od njihovih lica ali svi su izgledali isto, svi su imali isti utisak na njihovo lice. Taj izgled lica je hipnoza. To shavatim sada kada gledam unazad.  




Obično bih uvjek pripremila sastanak ali nekoliko puta kada nisam, bila sam iznenadjena što sam čitala u kuli na sastanku. Isto i kada bih se pripremila pre sastanka, nekada nisam mogla da shvatim, razumijem to što pišu i mislila sam da če mi biti jasnije nakon što sam bila na studiju kule, ali ne. 

Čitam komentar jednog X JS gde piše da njegova žena nečita bibliju kada se priprema za sastanak nego samo čita kulu i onda se mislim : pa i ja sam tako nekada radila jer nekako odustaneš od čitanja biblije sa kulom jer nevidiš kako se tekst u studijskom članku slaže sa time što oni pišu. Nije ni čudno da ona ne čita bibliju. 



Puče moj.

Otkrivenje 18 :4 I čuh drugi glas s neba gdje govori: »Izađite iz nje, puče moj, da ne budete suzajedničari grijeha njezinih i da ne primite od njezinih pošasti!
5 Jer njezini grijesi dopriješe do neba i spomenu se Bog zločina njezinih.

2 Korinčanima 6: 16 A kakav sporazum hram Božji s kumirima? Jer vi ste hram Boga živoga, kao što reče Bog: Prebivat ću u njima i hoditi među njima; i bit ću njihov Bog, a oni će mi biti pukom.
17 Zato izađite isred njih i odvojite se, govori Gospodin, i nečistoga se ne dotičite — i ja ću vas primiti.
18 I bit ću vam otac, i vi ćete mi biti sinovi i kćeri, govori Gospod Svemogući.


Ovo je svjedočanstvo Božije.

1 Ivan 5:11 A ovo je to svjedočanstvo: Bog je nama dao život vječni, i taj je život u Sinu njegovu.
12 Tko ima Sina, ima život; tko nema Sina Božjega, nema života.

Heb. 8:11 I nitko više neće učiti bližnjega svojega, i nitko brata svojega govoreći: ‘Spoznaj Gospoda!’ Ta svi će me poznavati, od najmanjeg do najvećeg.

Jeremija 31:34 I nitko više neće učiti bližnjega svojega, i nitko brata svojega govoreći: ‘Spoznajte Gospoda!’ Ta svi će me oni poznavati, od najmanjeg među njima pa do najvećeg od njih«, riječ je Gospodnja, »jer ću oprostiti njihovo bezakonje i grijeha se njihova neću više spomenuti.«

Ivan 14:26 A Utješitelj, Duh Sveti, kojega će Otac poslati u moje ime, on će vas poučavati o svemu i podsjetiti vas na sve što vam rekoh.


Jevanđelje:
Djela 16:30 Izvede ih van i kaza: »Gospodo, što mi valja činiti da se spasim?«
31 A oni rekoše: »Uzvjeruj u Gospodina Isusa Krista, i spasit ćeš se — ti i dom tvoj!«

1Kor. 15:1 Obznanjujem vam, braćo, evanđelje koje vam navijestih, koje i primiste, u kojem i stojite,
2 po kojem se i spasavate — ako držite riječ koju sam vam evanđeljem navijestio, osim ako uzalud uzvjerovaste.
3 Jer predadoh vam ponajprije ono što i primih, da Krist umrije za grijehe naše po Pismima,
4 i da bȋ pokopan i da bȋ uskrišen treći dan po Pismima,

Obećanje/uvjerenje:
Ivan 5:24 Zaista, zaista, kažem vam: Tko sluša moju riječ i vjeruje onomu koji me posla, ima život vječni; i ne dolazi na sud, nego je prešao iz smrti u život.

1 Ivanova 5:13 Ovo napisah vama koji vjerujete u ime Sina Božjega, da biste znali da imate život vječni i da biste vjerovali u ime Sina Božjega.
























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar