Min bloggliste

mandag 8. mai 2017

HARMAGEDON 



Pišem ovo odprilike kako se sjetim. Raspored govora može biti da nije ispravan  jer nisam uspjela da snimim razgovor, nisam očekivala da ču ih sresti.


Prišla sam svjedocima kule dok su stajali sa novi svjet literaturom.
Imali su časopise o harmagedonu. Ponudila sam im biblijski traktat ali naravno oni nisu to htjeli nego su mi ponudili njihovu literaturu. Pitala sam na koji način čovjek dobije mir sa Bogom? Rekla sam im da sam nedavno postavila to pitanje jednom drugom js i njegov odgovor je bio da čovjek  treba da bude dobar, iskren, ljubazan i tako dalje.

Svjedok kulin je rekao da če biti jako uzbudljivo vreme , vreme harmagedona. Rekla sam da zavisi kako mi razumijemo to, kako tumačimo Bibliju.  Za one koji če da moraju da idu kroz armagedon neče biti dobro.
Ako čitamo u pismu Solunjanjima možemo da vidimo da spašeni neče iči kroz veliku nevolju.

Ovaj jedan svjedok kulin promjenuo je temu.  Rekao je da on je pričao samnom pre. Ja se nesječam toga ali rekla sam da iako sam pričala sa njim nisam pričala sa njegovim kolegom.

Nakon kratkog vremena povukli su kartu " TI SI ISKLJUČENA NE"
Kula je promjenila svoj vlastiti zakon, rekla sam,  i napravila tako da tko god napusti organizaciju sada zove ga se isključenim. Kula želi da ocrni sve koji je napuste bez obzira koji je razlog. Ja sam pisala pismo da ne želim više da budem JS. Čovjek nemože da bude dio nečega što lažno uči i prekršava zakon.

Napustila sam ih i otišla u trgovinu ali nakon što sam se vratila nazad svjedoci kulini su tu još uvjek stajali i pitala sam  svjedoka dali zna tko su Jesuiti. On je rekao da zna tko su oni.  Rekla sam mu da NS prevod biblije je od Jesuita i da kula sama je to pisala u predgovoru.  Rekli su  da Isus je to što je naj važnije . Ja sam rekla da, ali, vi imate lažnog isusa, i TO JE PROBLEM.
Tu je naš razgovor završio.

LINK ZA PDF

Ja lično imam ovu bibliju i negde na mom blogu sam stavila video mislim ili slike. 

                                                 Kliknite na sliku kako bi je povečali.

























Ta karta " TI SI ISKLJUČENA "  može vjerovatno da funkcjoniše sa nekim x js ali ne samnom jer ja
znam kome sam vjerovala i to nije samoj sebi.  Kulina psihologija nema utjecaja na mene, žao mi je :(

Svjedoci u mom gradu gde ja živim imaju jednu predstavu u njihovu glavu zašto sam ja napustila kulu. Neznaju istinu.

Ja sam počela da gledam na internet zato što sam več pitala u molitvi Jehovu da li je kula njegova organizacija. Pisala sam malo o tome na mom blogu.  Prvu stvar koju sam našla na internetu je bilo njihovo članstvo u UN. Kada sam to vidjela ja sam vrištala od muke. Da, ja sam uzela jastuk sa mog kreveta, stavila moje lice i vrištala jer nisam htjela da moji susjedi čuju me. Tada sam odmah odlučila da što prije se isključim jer sam shvatila da kroz kulu sam navedena da budem dio sotonine organizacije. Dali je to tako svjedoci? Nisu li nas učili da UN je sotonina organizacija? Bog je imao pravo.


Kratko vrjeme nakon što sam napustila org. srela sam starješinu iz moje bivše skupštine i rekla sam mu o UN i kulino članstvo a on meni kaže " Pa nije to loše " Vidio je da sam se jako razljutila mada nisam nešto mnogo rekla ali moje lice je pocrvenilo od ljutnje. Zato je odmah otišao od mene.

Neko vrjeme nakon toga srela sam drugog starješinu kojeg znam iz betela. On je privremeno bio pokrajinski u mojoj bivšoj skupštin. On radi u betelu i odgovoran je za  izjave javnosti, novine, radio i drugo.   Prišla sam mu i počeli smo da pričamo i on kaže meni: čuo sam da si se vratila. Ja sam rekla ne, jer kula je bila član u UN. On je rekao da to nije istina, da on je provjerio i to su laži. Ja sam rekla nisu i da jedan drugi starješina mi je priznao da jesu bili član. Prvo laže o UN, drugo, jako dobro zna da niko nemože da izađje iz kule pa da se vrati tako lako. Moraš da sjediš negde u čošku dvorane i pohađjaš vjerno sastanke najmanje 3 ili 4 godine pre nego te puste nazad.
I tada sam se toliko razljutila na njegovo hladnokrvno laganje da mi je se vrtilo u glavi. Nisam se mogla smiriti pa sam otišla u trgovinu da gledam garderobu. I kupila sam si bluzu. Još uvjek je imam. Podsjetime na njega, ne prijatno sječanje.
Samo netko tko je dvouman kao kuline starješine može da uživa u kulinom ambientu. NE JA!
Tko treba da bude isklljučen ovdje? Ja ili ...



Isključen?

Kulin zakon je odlučio da promjeni definiciju isključen i to nije ništa novo. Kula mora stalno da se mjenja nabolje ne, da se usavršava i poboljšava. Jasnije su joj stvari s vremenom > :(

Pre 2005 godine ako neko odluči da neželi da bude svjedok / dio organizacije onda tako i navjeste na sastanku: " taj i taj dobrovoljno je se odvojio od skupštine "  ( str. 151. engleska knjiga, Organizovan da radi jehovinu volju. Godina štampanja  1983,1989. Ja nemam knjigu na našem jeziku. )

Ako neko je počinio greh zbog kojeg se nekaje, ( a  starješine su ti koji  procjene da li se osoba kaje dovoljno ili ne jer oni su Pomazane “zvijezde” isusove ) onda se izvjesti da je osoba isključena. ( str. 148, odlomak 2. Engleski. )

Nakon 2005 bez obzira da li je osoba napustila organizaciju ili počinila greh svi su generalizovani.

( Ta terminologija isključen podsjeti me na planove na kojim se radi da elektronski se sve plača a ako nisi u suglasnosti sa velikim bratom onda ti isključe RFD chip i nemožeš da kupiš ili prodaš ili uradiš bilo što. Svjedoci kulini su naučili na takav život, nije novost za njih. Nisam mu to rekla ali došlo mi na um sada kada pišem ovo )





Ove stavke sam htjela da im pokažem ali nisu mi dozvolili. 


Na koji način čovjek dobije mir sa Bogom? 
Isus je naš mir: 

Rimljanima 5:1 Opravdani dakle po vjeri, imamo mir s Bogom po Gospodinu našemu Isusu Kristu,

Efežanima 2:14 Jer on je mir naš, on koji od dvoga učini jedno i pregradu razdvojnicu sruši,
15 ukinuvši neprijateljstvo tijelom svojim — zakon zapovijedī s odredbama — da u sebi, uspostavljajući mir, od dvojice stvori jednoga novoga čovjeka
16 te obojicu u jednome tijelu kroz križ izmiri s Bogom, ubivši u sebi neprijateljstvo.
17 Dođe i evanđeljem navijesti mir vama daleko i onima blizu,
18 jer po njemu jedni i drugi imamo pristup k Ocu u jednome Duhu.

Kološanima 1:20 i po njemu, uspostavivši mir krvlju križa njegova, sa sobom po njemu izmiriti sve, bilo ono na zemlji ili ono na nebesima.



Vjernici neče iči kroz veliku nevolju nego nevjernici. 

1. Solunjanima 1:10 i iščekivali s nebesa Sina njegova kojega uskrisi od mrtvih, Isusa, koji nas izbavlja od gnjeva što dolazi.

1. Solunjanima 4:16-17 Jer sȃm Gospodin — na zapovijed, na glas arkanđela i na zvuk trube Božje — sići će s neba. I najprije će uskrsnuti mrtvi u Kristu,
17 zatim ćemo mi živi, preostali, zajedno s njima biti poneseni na oblacima u susret Gospodinu, u zrak. I tako ćemo svagda biti s Gospodinom.

1. Solunjanima 5:9 Jer Bog nas nije odredio za gnjev, nego za dobivanje spasenja po Gospodinu našemu Isusu Kristu,

Rimljanima 5:9 Mnogo ćemo se više dakle sada, kad smo opravdani krvlju njegovom, po njemu spasiti od gnjeva.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar