Min bloggliste

lørdag 12. august 2017

Novac mafija !!!

Prvo sam otkrila da kula stražara je religiozni koncentracioni logor koji postoji kako bi ulovio Božiju djecu, zarobio ih i ako bi bilo moguče poveli ih sa sobom u pakao.



Kada sam izašla iz organizacije da provjerim moje tvrdnje o kuli nisam očekivala  da ču nači da kula je ne samo religiozna mafija nego i jako velika novac mafija.

Nije iznenadjenje da se radi o novcu ali do koje mjere se to radi jako me je iznenadilo jer kao i večina JS ja nisam mogla da razumijem u potpunosti to jer znam da sve je radjeno na dobrovoljnoj bazi.

Kada sam pročitala komentar jednog prijašnjeg svjedoka gde on piše da kula je mašina za novac nije mi bilo lako to razumjeti niti vjrovati u početku ali sa vremenom kada sam ispitala dobro ,ne samo kako finacije kule se sprovedu, nego cjelokupni financijski sistem koji imamo danas jasno mi je da kula jeste mašina za novac.


Gledala sam video od Kim i Mikey i tu su objavili stranice na internetu gde možete vidjeti dvorane za prodaju, autamobili, autobusi i različiti radni alati i mašine koje kula je koristila za različite gradne projekte.

Znate i sami da pre nekoliko godina promjenili su zakone o posjedovanju dvorana. Sva imovina je vlasnistvo kule iako ste vi ti koji ste plačali za dvoranu i možda čak i dobrovoljno radili, uložili vreme i trud kada je se vaša dvorana gradila.

Pogledajte video ako razumijete engleski. Lozinku za OVU STRANICU carsrr.jw.org.au/
je Cars4Sale




Fotografije nekoliko primjera:
















































Ja ču da stavim linkove za ove stranice ali kao što sam primjetila linkovi nekada ne rade nakon nekog vremena. Zato sam uzela slike stranice a u videu oni su isto snimili ove internetske stranice tako da ima dokaz ako se desi da promjene adresu za linkove. Slike možete vidjeti u videu počinje od 1:37 minute.
Kliknite na slike da bi ih povecali.















































LINKOVI:

LoooNet
Kingdom Hall Of Jehovah's Witnesses OVDJE


Hudson Valley Used Tools and Equipment is Kingdom Support Services, Inc OVDJE

Automobili OVDJE


Sve ove linkove mozete naci ispod videa. OVDJE











U boga mi vjerujemo






























PROBUDITE SE !!!

Hošea 4:6 Puk moj propada jer je bez znanja ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar