Min bloggliste

søndag 27. august 2017

Ukradeni identitet.


Znam da kula je samoj sebi prepisala ono što joj ne pripada jer uvjek ulaže mnogo truda u to da se uvuče u tor nekim drugim načinom.

Čitam neki dan knjigu otkrivenja i stresla sam se i jez me uhvatila jer se sječam kako su prepisali mnoge stihove iz otkrivenja sebi ali sada znam da ti stihovi imaju ispunjenje u velikoj nevolji i tu se radi o svetima koji če biti progonjeni zato što pripadaju našemu spasitelju i Gospodu Isusu Kristu a ne o kuli. Isto i stihove iz Izaije 43: 10 »Vi ste mi svjedoci«,  je oduzela od Izraela i napravila samu sebe herojom svjeta u sopstvenim očima. Nažalost ja sam jedna od tih koja je upala u tu veliku zabludu i sljepo vjerovala kulinom tumačenju ovijeh stihova.

Danas kada više nisam pod mentalnom gimnastikom kule vidim iz mnogo razloga da Izrael nije zamenjen niti kulom niti crkvom nego znam da Bog če da se bori za Izrael i da če neki broj Jevreja biti spašen u velikoj nevolji koja dolazi. ( Matej 24:21, Zaharija 14:1-6,9 )

Ja volim da čitam i slušam predavanja jednog vjernika pod imenom Dave Hunt i ovdje sam prevela par rečenica iz jednog govora koji je on imao. Tu u kratko, ali jasno, on dosegne do jezgra / srži značenja Izaije 43: 10.

Izašla sam iz kule kako bi samu za sebe našla što je istina kroz vodstvo Božije, i što sam našla je da, istina je jako jednostavna ali kula ju je načinila komplikovanom kako bi nas , vjernike u kulu, napravila ovisne o njezinoj istini, zavedeni.

Ovo je samo mali isječak koji sam prevela ali sam pre djelila na mom blogu dokumentarac od Dave Hunt sa prevodom pa ako želite možete tu poslušati malo opširnije podatke i razloge zašto Israel neče nikad biti zamjenjen.


Isaia 46: 9 Sjetite se prijašnjih stvari, onih odvajkada: jer ja sam Bog i drugoga nema; Bog, i nitko mi sličan nije;

10 koji od početka objavljujem kraj, i od davnina ono što se još nije zbilo, govoreći: ‘Moj će se naum ostvariti i izvršit ću sve što mi je volja’.

11 S istoka zovem grabljivicu, iz daleke zemlje čovjeka svog nauma; jest, ja sam govorio, ja ću i ispuniti; ja sam naumio, ja ću i izvršiti. 


Ovdje sledi mali citat od Dave Hunt:


"Kako bi jevreji bili njegovi svedoci ? Ne zato što imate 144000 jevrejskih svedoka koji svedoče "Jehova je istiniti Bog" nego oni če biti njegovi svjedoci zbog toga što je Bog rekao šta će im se dogoditi, i to se dogodilo. Proročanstva da će ih se mrzeti i proganjati i ubiti kao nijedan drugi narod ikada. To se dogodilo. Rekao je da će ih raspršiti po svim narodima na licu ove zemlje."

Joel 3:2 sabrat ću tada sve narode i povesti ih u Jošafatovu dolinu; i ondje ću se suditi s njima zbog puka mojega i baštine moje — Izraela — kojega rasuše među narode, a zemlju moju razdijeliše.


Kako ih je Bog vratio iz svih naroda koje ih je razbacao?  To možete saznati u dokumentarcu o Israel, islam i harmagedon. OVDJE

Jeremija 16:14,15 »Zato, evo, dolaze dani«, riječ je Gospodnja, »kad se više neće govoriti: ‘Tako živ bio Gospod koji sinove Izraelove izvede iz zemlje egipatske’,
15 nego: ‘Tako živ bio Gospod koji sinove Izraelove izvede iz zemlje sjeverne i iz svih zemalja kamo ih bijaše prognao.’ Jer ja ću ih vratiti u njihovu zemlju što sam je dao ocima njihovim.

Amos 9:14,15 Tada ću vratiti sužnje svoga puka Izraela i oni će izgraditi opustošene gradove i živjeti u njima; i zasadit će vinograde i vino iz njih piti, i načinit će vrtove i jesti rod njihov.
15 I posadit ću ih u njihovu zemlju, i više se neće iščupati iz svoje zemlje koju im dadoh«, veli Gospod, Bog tvoj.

Ovi stihovi imaju djelimično ispunjenje u 1947.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar