Min bloggliste

søndag 9. september 2018

Adventist, mormon, katolik, jehovin svjedok i drugi kao takvi.
Propovjednik 7:15 Svašta vidjeh u danima ispraznosti svoje: pravednika koji propada u pravednosti svojoj i opakoga koji ustraje u svojoj zloći.


Čitam knjigu Propovjednika i čitajući poglavlje 7:15 sjetila sam se što mi je pre nekoliko godina  jedan kulin svjedok rekao kada sam mu pokušala objasniti da kula je bila član ujedinjenih nacija i  da kula nije ono što ona tvrdi da jeste.
Njegov odgovor na to je bio stavak iz Djela ap. 5:36-39. Naravno kulini svjedoci su programirani da  daju takav odgovor.

Ljudi, molim vas, razmislite malo o stvarima. Po toj logiki onda i adventisti, mormoni i katolici  su upravu. Pa oni su stariji od kule stražara.
Samo zato što je kula u egzistenciji preko 100 godina nije dokaz da imaju Božiji naklon i  blagoslov.



I još jedna misao mi je došla na um.

Kada sam počela studirati sa kulinim svjedocima rekli su mi da psihologija je od sotone i da mi  nemožemo da idemo kod psihologa. Isto da to nam može oslabiti vjeru.

Vidite, to je djelimično istina.
Sve što postoji može se koristiti na dobro ili zlo. Nažalost psihologija je zloupotrebljena i  koristise za tlačenje i zlostavljanje ljudi.

Protivnost protiv psihologije u kuli če mi izuzetno ostati u sječanju jer sam imala grubo buđenje  kada sam shvatila ( zbog ponašanja starješina, dobar policajac, loš policajac ) da organizacija neželi da mi imamo znaje jer onda kada kula to koristi ( psihologiju, filosofiju ) mi bi to prepoznali. Bolje za kulu da drži ljude u mraku, tako je njezin posao lakši.


Ako ste jehovin svjedok i čitajuci ovo kažete da nije tačno da kula stražara koristi psihologiju i  filozofiju ja razumijem da to tako izgleda vama ali kako znate da je ne koristi ako vi niste  upoznati sa tim oblastima? Niste u poziciji da to osudite ispravno, da kažete da jeste ili nije tačno.

Sad, moj cilj sa ovim nije da vas ohrabrim  da studirate psihologiju ili filosofiju. Ne,  samo skrečem na pažnju još jedan primjer kako kula kaže jedno a radi drugo.




Psihologija je nauka o ponašanju i umu. ( Job, Propovjednik )



Moj mali zaključak o psihologiji i filosofiji je ovakav:
Kroz Bibliju, Božiju rječ, mi vidimo stvari onako kako jesu.
Kroz psihologiju i filosofiju ljudi vide djelimično kako stvari funkcjonišu i  koriste to da uprave stvari po svojoj volji bez obzira da li je to dobro ili ne za druge. ( Jeremija 10:23 )

Kula stražara se ponaša tako i koristi filosofiju i psihologiju a neda svojim članovima da znaju o  tome.

Kratko vreme pre nego ču da napustim organizaciju pokrajinski nadglednik je imao govor u sali. Meni  je taj govor više ličio na psihologiju nego na biblijsko predanvanje. Ja sam pitala starješinu kako  pokrajinski nadglednici pišu govore, da li oni sami odluče sadržaj govora ili da li se pridržavaju  nekog odredjenog eksternog okvira poslanog od organizacije.
Starješina mi je kratko rekao da nezna.

Neko vreme nakon toga saznala sam da kulini svjedoci imaju psihologe ali oni su JS. Saznala sam da u betelu oni imaju psihologa koji je JS.


Psalam 82:5 Ne shvaćaju i ne razumiju, hode u tmini; poljuljani su svi temelji zemlje.
6 Ja rekoh: »bogovi vi ste, i svi ste sinovi Svevišnjega.
7 Ali ćete kao ljudi pomrijeti i past ćete kao jedan od glavara!«

Psalam 82; Jeremija 10.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar