Min bloggliste

onsdag 12. september 2018

Želim samo kratko da informiram čitatelje moga bloga o mom stavu prema bračnom paru Mikey i Kim. Ja sam prevela nekoliko njihovih videa i stavila sam link sa mog bloga za njihov kanal. Još uvjek želim da zadržim njihov materijal na mom blogu jer oni imaju mnogo dobrih informacija što se tiče kule stražara ali želim da naglasim da njihovo mišljenje / učenje o Bibliji i teologiji NIJE MOJE MIŠLJENJE.




To može da se odnosi i na sve druge linkove ili kanale prijašnjih jehovinih svjedoka koje ja djelim.

Trenutno nemam vremena da pišem opširno zašto se ja ne slažem sa njima jer sam jako zauzeta ali njihovo shvatanje o trojstvu, Isusu, Bibliji i opisu Boga NIJE MOJE MIŠLJENJE.

Molim vas neoslanjajte se prvenstveno na ljude. To isto vredi i što se tiče mog bloga.  Idite Bogu u molitvi sa pitanjima koja imate. Bog vas poznaje mnogo bolje nego što vi sami sebe znate i On če vam dati razumjevanje na naj bolji način.


Čitajte Bibliju svaki dan i budite strpljivi. Čitajte iako ne razumijete sve kada čitate. Razumijeti če te sa vremenom. Oslanjajte se na Boga.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar