Min bloggliste

lørdag 20. april 2019

Alkohol nije cool ( Think Past the Drink ) 




"Ako dopuštaš drugima da donose odluke umjesto tebe POSTAJEŠ NJIHOV ROB". 

Tu rečenicu možete nači u videu koji je kula proizvela pod naslovom Alkohol nije cool ovdje





Vaš brat je koristio Rimljane 6:16.NSP

Ne znate li da ako se kome predajete u ropstvo i obavezujete na poslušnost, robovi ste onoga koga slušate ...



Svjedoci kule stražara, ako vi bi se pokajali i priznali da ste dvolični jer vas je kula stražara tako naučila, da budete onako kako je ona; onda bi vam se oči otvorile.







Pre nekoliko dana srela sam svjedoke i porazgovaral malo sa njima. Rekla sam im o pedofiliji i Kulinom članstvu u Ujedinjenim Nacijama.


Svjedok kule rekao je da to nije baš neki veliki problem da oni su bili članovi UN i isto je rekao da je velika šteta da sam napustila Jehovu.

Ljutito sam ga pogledala i pitala ga odakle on zna da ja sam napustila Jehovu? Nije mi odgovorio. Začutio je.


Zaključak koji je on napravio / izjavio, bez da me poznaje, je zaključak koji je kula stražara napravila za njega. To nije bio njegov vlastiti zaključak, njegovo vlastito rezoniranje i slobodna volja iz istraženih dokaza, nego programiranje sa satanaka i literature.


Svjedoci kule; Ja još uvjek imam moj duhovni život. Naravno nema nikakve veze sa kulom.
Moj duhovni život je milijon puta bolji nego kada sam bila svjedok iako ja i kada sam bila u kuli ja sam bila veliki čitač, to mogu moji prijatelji da potvrde ako su iskreni. I sada nakon 8 godina kada sam napustila organizaciju još uvjek, i čitam Bibliju, i djelim bibljiske traktate ( kako da se ljudi spasu ) i molim se, a Bog mi je i obezbjedio nekoliko brače u vjeri da me nauče iz Božije rječi. Meni ništa ne fali u mom duhovnom životu. Ja sam jako sretna i zahvalna Bogu što me je spasio i brine se za mene. Bog nije daleko niodkoga ako ga zaista želite. Nitko vas nemože rastaviti od njega.


Jednu stvar želim da kaže o tom mom razgovoru sa svjedocima a to je da mada ih je bilo četvero u grupi jedna žena se je izdvojila kada su oni otišli od mene i rekla mi da je jako dobro da još uvjek imam odnos sa Bogom i da čitam Bibliju.
Nadam se i molim se da če je Bog probuditi na neki način i da če imati hrabrost da ga posluša i stavi svu svoju vjeru u Njega a ne u sebe ili druge ljude.  




Zapamtite ovu rečenicu.


"Ako dopuštaš drugima da donose odluke umjesto tebe POSTAJEŠ NJIHOV ROB".




Rimljanima 2:11 Ta u Boga nema pristranosti ali svjedoci kule imaju dva standarda.

Otpadnici su jedno a vodeče tjelo drugo.

Obični jehovin svjedok je jedno ali Vodeče Tjelo je nešto drugo.



Ivan 7:24 Ne sudite po vanjštini, nego presudite sudom pravednim!«

Matej 9:13 Nego idite i naučite što znači: Milosrđe hoću, a ne žrtvu. Ta nisam došao pozvati pravednike, nego grješnike na pokajanje.«

Ponovljeni zakon 16:19 Ne izvrći pravde; ne gledaj na lice čovjekovo i ne uzimaj mito, jer mito zasljepljuje oči mudrima i iskrivljuje riječi pravednima.

Izreke 24:23 I ovo je od mudracā: Gledati na sudu na lice čovjekovo — nije dobro.
24 Tko opakomu veli: »Ti si pravednik«, proklinju ga puci, preziru ga narodi;

Matej 22:16 I pošalju mu svoje učenike s herodovcima govoreći: »Učitelju, znamo da si istinit i po istini učiš putu Božjemu, i ne mariš tko je tko jer ne gledaš na lice ljudsko.

Luka 20:21 I upitaše ga govoreći: »Učitelju, znamo da prȁvo govoriš i učiš, i ne gledaš na lice ljudsko, nego po istini učiš putu Božjemu.

Galacanima 2:6 A od onih koji slove da su nešto, kakvi god da su nekoć bili, meni to ništa ne znači — Bog ne gleda na lice čovjekovo — meni naime ti uglednici ništa nisu dometnuli.

Galacanima 6:9 I vi, gospodari, isto činite prema njima. Okanite se prijetnje, znajući da je i vama samima Gospodar na nebesima i da u njega nema pristranosti.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar