Min bloggliste

torsdag 29. mars 2018


Da Vas niko ne prevari 06-O tehnikama kontrole uma. 


Informacije u ovom videu nisu direktno o kuli stražara ali principi su isti jer se radi o društvima kontrole uma. Poučno je predavanje za sve ljude bez obzira koje religije pripadaju. Obmana je svagdje.

Istražite sami informacije iz ovoga videa, jednostavno googlajte terminologiju.

Od 10:32 minuta u video govori se o Neuro konteksnom ratu.

Ove teknike se isto koriste u zdravstvu na suptilan način i mnogi ljudi su doživili lom.
Ove teknike se isto koriste i u takozvanim kursevima na nekim ustanovama zaposlenja prerušen u kurseve za poboljšavanje ili unapredjivanje vaše mentalne sposobnosti na poslu. Ovdje LINK  za stranicu koja to potvrdjuje a i ja lično znam da je to tako. Stranica je na engleskom i djelim samo za svrhu informacija a ne promociju ove organizacije niti preporučujem psihologiju bilo kakve vrste. Bog je jedini koji nam može pomoći. Obnovite i ojaćajte um kroz ćitanje Biblije.




Hvala Bobanu Jocic za trud što je stavio u ovaj video. Ja neznam koje vjerovanje Boban ima i ja ne zastupam niti jednu religiju. Ja sam bila jako mlada kada sam se iselila iz bivše Jugoslavije i nisam upoznata sa vjerovanjima dole. Video djelim samo zbog informacija o sektama. 



Link za video je OVDJE 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar