Min bloggliste

søndag 25. mars 2018

Elders Intercepting Information about Upcoming Documentary




Ovo je situacija u kojoj sam ja bila mnogo puta mada nisam išla u parkiralište dvorane nego sam pokušala da razgovaram sa svjedocima na ulici, u javnosti.
Ako dva ili tri svjedoka tu stoje i možda sam prije pričala sa jednim od njih on mi nedozvoljava da pričam sa drugim dva svjedoka jer kaže: " mi smo pričali sa tobom prije i nema potrebe da više pričamo"  Moj odgovor na to je " zašto pravite odluke za druge ljude i nedozvoljavate im da odluče sami za sebe"?  ( moram da kažem isto da, mada je se  to mnogo puta desilo, neki svjedoci jesu mi dozvolili da razgovaram sa njihovim partnerom kada sam rekla da nemogu činiti odluke za druge ljude. )


Svjedoci jehovini, vi morate da shvatite da vi NEMATE PRAVO DA ODUZIMATE SLOBODNU VOLJU OD LJUDI. Da ponovim: vi NEMATE PRAVO DA ODUZIMATE SLOBODNU VOLJU OD LJUDI.


Bog ne oduzima slobodnu volju ljudima, a tko ste vi da to radite? Da li ste vi nad Bogom??? Kula stražara vas navodi da tako postupate.


U ovom videu starješina je rekao ovoj ženi da ona nema pravo da stavlja papir sa pozivom da pogledaju dokumentarac o jehovinim svjedocima na Kanadskoj televiziji. On je pokupio  papire koje je ona stavila na aute. Rekao je da je to privatni prostor i da ona nemože da djeli pozivnice.
Ali zar nije to isto što vi radite jehovini svjedoci. Idete u privatne kuče i uznemirujete ljude subotom u jutro ili poslepodne da bi im dali kuline časopise, pozivnice na sastanak , kongrese i takozvanu gospodnju večeru.

Ja sam pre nekoliko godina rekla jednom starješini da oni trebaju da dozvole jehovinim svjedocima da provjere podatke o organizaciji i da ne sprečavaju ih u tome. Pitala sam zašto krijete problem pedofilije u organizaciji, a on meni: "Pa i katolička crkva ima probleme sa time."  "Da," rekla sam, "ali mi svi znamo o katoličkoj crkvi i ne samo mi nego cjeli svjet ali kula stražara skriva taj problem u njezinoj organizaciji" Ovaj starješina odmah je otišao od mene, bez reči, kada sam to rekla.


Jehovini svjedoci, ne izigravajte Boga nad drugim ljudima molim vas jer velike ne dobre posledice dodju i za vas i za druge ljude. Prestanite sljepo slušati organizaciju i molite Boga da vas probudi iz hipnoze. Nitko vam ne misli zlo nego jednostavno razotkrivaju istinu a kula je stvorila predstavu u vašoj glavi da smo mi protiv organizacije.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar