Min bloggliste

søndag 11. august 2019

Izbjegavanje bivših Jehovinih svjedoka, 7. dio: Svjedočanstva isključenih



Ovdje isječci preveden na naš jezik iz dokumentarnog filma ISKLJUČEN!


Posjetite YT kanal Uvid u Jehovine svjedoke ako več niste.  OVDJE i NJEGOV BLOG OVDJE
Dokumentarac na Engleskom OVDJE


Na mom blogu djelim informacije o organizaciji kule stražara bilo da sam pisala članke lično ili djelim materijal koji su drugi uradili. Ja nereklamiram niti za jednu religiju tako da religiozna vjerovanja vlasnika ovog kanala i bloga nisu neminovno moja vjerovanja. To se odnosi i na sve druge blogove i YT kanale koje sam djelila na mom blogu.

Isus Hrist nije religija nego osobni odnos. Isus Hrist se nemože nači u religiji nego u Božijoj rječi Bibliji i osobnom odnosu.



Moju izjava o vjeri vidite OVDJE na Engleskom OVDJE  i spasenju nači čete  OVDJE







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar