Min bloggliste

lørdag 28. desember 2019

EVANĐELJE objašnjeno u 4 minute - kako biti spašen?



Nasla sam video sa nasim prevodom.

Covjek na video se zove Ralph Yankee Arnold i ima predavanja na engleskom, mozete ga naci ovdje Bibleline Broadcast Network (BBN)

Ja sam u saglasnosti sa njime potpuno sto se tice njegovih vjerovanja i ucenja o spasenju ali se neslazem sa njime sto se tice nekih drugih ucenja. Ako razumijete engleski posjetite njegov YT kanal jer on ima mnogo jako dobrih ucenja o spasenju.

Vidite, kriscani koji samo vjeruju u spasenje kroz krv Isusa Hrista nemoraju da se slazu sa apsolutno sve sto strarjesine ili pastori vjeruju i uce ( sto je totalno obratno u svjetu jehovinih svjedoka )

Nase spasenje nezavisi od toga dali ja se slazem sa apsolutno sve sto oni kazu ali kada je rjec o spasenju i tko je Bog tu smo svi u suglasnosti sa ovim sto je predstavljeno u ovom videu.

Osoba koja je prevela ovaj video je uradila dobar posao ali jedino sto sam ja ispravila jeste da je prevela rjec nebo kao raj. Neznam zasto je to tako ali u videu on nekoristi rjec raj nego nebo.

Da bi dobili prevod kliknite kockicu dole u desnom uglu koja izgleda ovako

a ja cu isto da ostavi teks koji je preveden ispod videa.



00:01
Prijatelju,Bog te voli - i ja takoder.
00:09
Nije li istina da si cijeli život slušao o tome kako je Isus Krist umro na križu i platio sve grijehe ovoga svijeta
00:15
Stoga, pošto je On platio za sve grijehe ovoga svijeta, moje;tvoje i cijeloga svijeta
00:19
zašto onda da ti umreš i odeš u pakao ako je On vec platio za tvoje grijehe?
00:26
Pa vidiš, Isus Krist se vratio iz mrtvih i jedina stvar koju On traži od tebe jest - da POVJERUJEŠ da je On to ucinio za tebe!
00:34
Vidiš koliko te voli ? Platio je za tvoje grijehe tako da ti ne moraš za njih placati. Pokazat
00:37
cu kratku prezentaciju koja ovo objašnjava..
00:43
Neka ova ruka prikazuje tebe i mene, a ovaj novcanik neka prikazuje grijeh.
00:51
Svi smo grešni, Bog nas voli, ali mrzi grijeh...a kazna za grijeh je vjecna odvojenost od Boga, u doslovnoj paklenoj vatri
01:02
Ali Bog nas voli i želi da dodemo u raj...no da bi došli u raj, moramo biti savršeni(bez grijeha), no nitko nije savršen!!
01:13
Bog Biblije govori da nitko od nas ne može zaslužiti raj, baš nitko! Jer nas nijedno naše dobro djelo ne može spasiti i dovesti u raj.
01:16
Jer, placa za grijeh je smrt (Rimljanima 6:23)
01:23
A to znaci odvojenost od Gospodina...dakle ne možemo "zaslužiti" raj...Biblija u Efežanima 2 8:9 govori:
01:31
"Ta milošcu ste spašeni po vjeri! I to nije od vas, Božji je to dar! Ne po djelima, da se ne bi tko pohvalio."
01:38
Stoga, ne možemo zaslužiti vjecni život, treba nam Spasitelj, i postoji samo jedan Spasitelj. Neka ova ruka predstavlja Isusa Krista..
01:44
On je Gospodin, Bog u tijelu, i On je bezgrešan..došao je na ovaj svijet jer nas voli
01:51
I ON te voli! Ali mrzi tvoj grijeh, jer nas naša grešnost odvaja od Njega.
02:01
I kako je kazna za grijeh - smrt, On Isus Krist je uzeo grijeh, sav grijeh ovog svijeta, sve tvoje i sve moje
02:04
..grijehe citavog svijeta i platio za njih na križu!
02:12
Biblija govori da je Isus uskrsnuo od mrtvih, svi su grijesi placeni, i jedino što On traži od tebe..
02:17
..i jedino što ti možeš uciniti jest da UZVJERUJEŠ da je On to ucinio za tebe!
02:23
On te toliko voli da je bio spreman umrijeti za TEBE i podariti ti besplatan dar - vjecni život!
02:27
Citat iz Biblije koji su mnogi culi tijekom svog života jest Ivan 3:16 ---->
02:35
"Jer Bog tako uzljubi svijet, te dade Sina svojega jedinorodenoga
02:42
da svaki koji vjeruje u Njega (daje svima poziv)
02:47
ne propadne nego ima život vjecni"..ako vjeruješ da je Isus umro za tvoje grijehe, to što je On za tebe ucinio na križu - ideš u nebo.
02:59
Vidiš, prijatelju, razlog što danas (da ako umrem) necu otici u pakao, ni sutra, odnosno uopce
03:04
jest zato što ja ne moram platiti za svoje grijehe, jer je to Isus ucinio za mene jednom zauvijek!
03:09
I ja u to vjerujem, i zato znam da imam vjecni život
03:13
I ako ti povjeruješ, i ti imaš život vjecni!
03:22
Bog je obecao da nas nikada nece izbaciti niti nas izgubiti...zato prijatelju, u tišini ovog trenutka
03:26
Hoceš li uzvjerovati da je On to ucinio za tebe ? Ti to možeš jer
03:35
jer je to besplatan dar. Ako povjeruješ u Spasitelja Isusa Krista ovog trenutka... ovog istog trenutka ce te On spasiti!
03:44
I daje ti život vjecni! Daje ti vjecno spasenje jer je platio za sve tvoje grijehe....i sada ako umreš ideš u nebo.
03:53
Prijatelju, ovo je za mene bila najljepša vijest ikada, a nadam se da ce i za tebe!
03:58
Uzvjeruj u Krista - tvog Spasitelja. Bog te blagoslovio prijatelju!
04:00

Evandelje, radosna vijest o spasenju covjeka - vjerom u Krista (smrt,pokop i uskrsnuce) postajemo djeca Božja - ništa nas više ne može odvojiti od ljubavi Božje koja je u Kristu Isusu :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar