Min bloggliste

onsdag 25. desember 2019

Novo svjetlo je sada otpadnički materijal!?

Probudite se!!



Mike i Kim su napravili video gde su imali spisak sa svim kulinim knjigama, casopisima i CD koje su sada odbačena. Ima ih mnogo i to je sada staro svjetlo mada su te knjige bile Zakon kada sam ja bila u organizaciji. Tu se radi ne samo o jako starim knjigama nego i nekim iz dvijehiljadite godine, naprimjer: sve CD biblioteka pre 2017, Otkrivenje knjiga verzija pre 2006, godisnjaci i nekoliko drugih. 



Naisla sam na jedan blog OVDJE gde mozete citati pisma  koja su pisana izmedju Mike i Kim, njihovog advokata i starjesina njihove skupstine. 

Prevela sam ovdje sam mali dio jednog pisma OVDJE tako da i vi ako ste osudjeni,optuženi o necemu u ime Boga a znate da je laz onda sjetite se da koristite ovih nekoliko redova jer kula strazara je promenila taktiku, oni vise ne slede niti ljudske niti Bozije zakone, a da vam ne pricam o zdravom razumu. 

Ima nekoliko pisama ali sam prevela samo odlomak od prvog pisma. 


Prevod.
Kim i Mike su zahtjevali sledece:

  • Imenuj naše optuživača/e.
  • Koje su konkretne optužbe protiv nas?
  • Koji su dokazi za koje imate potkrijepljenje navedenih optužbi.


Na kraju isto su ovo napisali:

Mi samo tražimo da se stvari nastave u skladu sa jasnim biblijskim pravcem i prema onome što je jasno rečeno u literaturi Stražarske kule, naime da imamo pravo suočiti se sa svojim optuživačima i znati prirodu optužbi protiv nas.
Prema našem mišljenju, da je se jednostavna Biblijska direktiva pronađena u Mateju 18:15-17 primenjivala u početku ništa od ovoga ne bi bilo potrebno. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar