Min bloggliste

søndag 29. desember 2019

Some women who leave Jehovah's Witnesses say they have been subjected to...


U Svedskim novinama je raportirano da zene koje izadju iz sekte kule strazara su fizicko i seksualno zlostavljene.
Djelim ovdje video i linkove za novine sa google prevodom ali samo malo moze se citati jer potrebno je da covjek je pretplacen na ove novine kako bi mogao citati cjelo stivo.


Pise ovako:

Žene koje napuštaju Jehovine svjedoke često kontaktiraju bivšeg starjrsinu brata Rogera Carlssona. Nekoliko žena kaže da su bile podvrgnute fizičkom i seksualnom zlostavljanju. "Znam barem 50 slučajeva koji nikada nisu prijavljeni policiji", kaže on.

LINK OVDJE

ORGINAL OVDJE


Noomi Andersson (62) živjela je s covjekom koji ju je zlostavljao više od deset godina. Kad je od starjesina zatražila pomoć, rečeno joj je da treba pokazati svom mužu poštovanje - i pokoriti se kao žena. "Tek kad je moja ćerka Sofie pocinila samoubojstvo, shvatila sam da trebam napustiti muža i Jehovine svjedoke. Nije trebalo tako daleko otići. "

LINK OVDJE

ORGINAL OVDJE




Vi koji tvrdite da ovo su lazi, da ove zene to lazu ili novine lazu znajte da to NIJE laz. Ove stvari se dogadjaju jer to je sotonisticka kontrola uma, trauma bazirana kontrola uma. Ja sam isto vidjela neke zene pre nego sam izasla iz organizacije da nesto stravicno je se desilo njima ali nisam znala u to vreme sta se desava.

Isto sam citala komentare i gledala video nekih zena koje su bile zlostavljene u organizaciji.
Jedna zena je pisala da je bila silovana od strane starjesina i oni su to snimili na video.
Isto znam o jednoj zeni u organizaciji ciji muz nije JS a ona jeste. On je stavio video kameru u toalet pa kada je ona imala posjetu od svoje dvije sestre on je snimao njih kada bi isle u toalet. Starjesine su znale za to i pozvali ga da ima biblijski studij sa njima. Nista nije prijavljeno policiji.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar