Min bloggliste

mandag 20. juli 2015

Pricala sam sa Jehovinim svjedocima ! ( JS )


Prvo da vas upozorim da moj srpskohrvatski nije bas naj bolji.
Drugo. Nesto nije uredu sa obradom teksta kada sam ovo pisala pa je malo neuredno. Izvinjavam se, nisam uspjela da nadjem sto je problem. 


Pricala sam sa JS i pitala sam sto je ubjedi da kula strazara (KS ) je Bozija org. Ona me samo prazno gleda i prvo nije znala sta da odgovori ali posle nekoliko trenutaka je uspjela da smrmlja odgovor  “ pa to ja vjerujem" Rekla sam “i to je tvoj argument?” Naravno malo je se usutjela. Zeljela je da uzme broj mog telefona da pricamo vise o tome neki drugi put. Ja sam pokusavala da je podsjetim na Isusove rjeci gdje on kaze da jedini put Ocu je kroz njega Ivan 14:16; 10:1,9. ( ako imamo bilo sto u dodatak Isusu na krivom ste putu. Ili ste lopov ili ste uhvaceni od lopova.) ali naravno taj koncept je nepoznat / nemoguc JS. Oni ne mogu da razumiju da Bog je sposoban da ima bliski odnos sa svojom djecom koja su rodjena od duha. Ivan 1:13 Kula ga je toliko ogranicila da on jadan nesposoban je da vodi svoju djecu u duhu nego mora da ima neku fizicku org. kroz koju on mora da dokaze tko je on i da ima fizicku arku kroz koju on samo moze da spasi ljude. Isus je Arka ,ne neka fizicka org. pravednik će od vjere živjeti. 

Pitala me je u koju crkvu ja idem. Ja sam rekla da ne idem u ni koju crkvu i da nemam niti nekog covjeka ni organizacije koju ja zastupam nego da poznajem nekoliko ljudi na internetu koji vjeruju isto kao i ja i da pratim neka od njihovih ucenja iz Biblije. Ona naravno ,spremno, bez da razmisli o tome sto sam ja rekla odmah optuzi da ti ljudi su lazni ucitelji i da ja ne smijem da vjerujem sve sto je na internetu. Pitala sam: U redu ako ti tvrdis da su oni lazni ucitelji ( ne da ona zna te ljude ili da je cula sto oni uce ) kakav dokaz  imas da KS uci istinu. Jako uvjerljiv dokaz ona je prestavila za mene ,  “ Pa oni uce to sto stoji u bibliji”  To je odgovor koji sam  ja dobila.  

Interesantno je to kako JS kao iz topa spremno tvrde za sve ljude da su lazni ucitelji a svoja vjerovanja u ucenja vodecg tjela nisu nikada preispitivali na isti nacin. JS ne poznaju licno te ljude u vodecem tjelu. Nemaju nikakav odnos sa njima. Ne znaju odakle teologija KS dolazi i ne mogu iz Biblije da dokazu eksistenciju KS. To jedino sto mogu da urade jeste da imaju slijepu vjeru bez dokaza iz biblije. 


Telefonirala sam starjesinu u skupstini gdje ja sam pre isla i pitala sam ga sto je dokaz za njega da je KS bozija org. Opet sam dobila jako uvjerljiv odgovor. On kaze “ pa mi volimo jedan drugoga. Isus je rekao po tom ce znati da ste moji ucenici.” ( to o ljubavi JS  je druga prica sama za sebe. JS ne poznaju ljubav. ) 




Kada sam bila JS ja sam imala razlog i ubjedjenje zasto vjerujem da KS je Bozija org. Prvo, mi smo jedini ti koji propovjedavamo.
Drugo. Jedino KS ima razumjevanje o knjizi Danijela o svim tim vladajucim silama Babilon, Medo-Persija, Grcka itd. i kako to oni mogu da pokazu isunjavanje prorocanstava iz Biblije. 
Djela 5:39 je isto jedan razlog koji me je uvjerio da KS je Bozija org. 

Ali naravno sve je to palo lako kao kuca od karti kada sam ja izasla iz org, i pocela da istrazujem. 
Nasla sam da KS nije jedina koja zna o prorocanstvima iz Danijela. Nasla sam neke dokumentarne programe na YouTube i vidjela da to nije nista ekskluzivno znanje samo kule strazara. To razumjevanje je opce medju ljudima krscanske vjere. To znanje je uobicajeno. Oni ne samo da imaju znanje o prorocanstvima oni cak imaju mnogo dublja i rasirenija razumljivanja. Ja sam rekla starjesini “ pa razumjevanje o prorocanstvima o kojima kula pise nisu nista neznana drugim ljudima” Starjesina je rekao. “ Znam, KS koristi Biblijske komentare sto su drugi teologicari pisali i objasni nama” 

Nije ni cudno da KS stalno nam brani da gledamo na internet i pravi internet demonski. 
Sada mogu da istrazujem i usporedim to sto KS tvrdi a isto tako moja vjerovanja o KS da li je Bozija org. 
Nasla sam naravno da KS nije nista specialna sto se tice razumjevanje Biblije, nije nista narocita sto se tice propovjedanja i nije nista narocita sto se tice opstanka preko toliko mnogo godina. 2Ti 3:13 A zli ljudi i varalice napredovaće na gore, varajući i varajući se.

Teologija KS je ta kao kopiranje ( hmmmm, to me posjeti na nekoga- da li znate o kome mislim? )  da li je od Boga ili... truda drugih ljudi. Prodaje kao svoje, pod kisobranom " bogom izabrane organizacije, jedine gdje covjecanstvo moze dobiti spasenje




Kada kritikujete znanje Biblije drugih ljudi koristite ista pitanja i kritiku prema vasem “vodecem tjelu ”. Mozda vam se oci otvore. 1 Solunjanima 5:21Sve ispitujte da se u to uvjerite...

Komentirajte slobodno i uvjerite ljude zasto je KS Bozija org. Imate odgovornost posto za sebe tvrdite da ste predstavnici jedine istinite religije. 


JEHOVINI SVJEDOCI PROBUDITESE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar