Min bloggliste

lørdag 11. juli 2015

ZA JEHOVINE SVEDOKE KOJI ZELE DA ZNAJU ISTINU.

Istina ce vas dovesti do Boga.

1Jov 2:21  ... nikakva laž nije od istine. 

Jov 8:32  I poznaćete istinu, i istina će vas izbaviti.

Jov 3:21  A ko istinu čini ide k vidjelu, da se vide djela njegova, jer su u Bogu učinjena. 


Preispitajte da li djela / ucenja  kule strazara (strazarske kule) su po Bibliji ili ...



 Jov 3:19  A sud je ovaj što vidjelo dođe na svijet, i ljudima omilje većma tama negoli vidjelo; jer njihova djela bijahu zla.
Jov 3:20  Jer svaki koji zlo čini mrzi na vidjelo i ne ide k vidjelu da ne pokaraju djela njegovijeh, jer su zla.
Jov 3:21  A ko istinu čini ide k vidjelu, da se vide djela njegova, jer su u Bogu učinjena.


Act 17:11  Ovi pak bijahu plemenitiji od onijeh što žive u Solunu; oni primiše riječ sa svijem srcem, i svaki dan istraživahu po ( kuli strazarskoj ) pismu je li to tako.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Jov 3:3 "Zaista, zaista, kažem ti: tko se ne rodi nanovo, odozgor, ne može vidjeti kraljevstva Božjega!"

Jov 3:5  "Zaista, zaista, kažem ti: ako se tko ne rodi iz vode i Duha, ne može ući u kraljevstvo Božje.


Jov 1:12,13  A onima koji ga primiše podade moć da postanu djeca Božja: onima koji vjeruju u njegovo ime, 13 koji su rođeni ne od krvi, ni od volje tjelesne, ni od volje muževlje, nego - od Boga.

Jov 14:6  "Ja sam Put i Istina i Život: nitko ne dolazi Ocu osim po meni.

Jov 6:40 A ovo je volja onoga koji me posla da svaki koji vidi sina i vjeruje ga ima život vječni; i ja ću ga vaskrsnuti u pošljednji dan. 
Jov 6:63 Duh je ono što oživljava; tijelo ne pomaže ništa. Riječi koje vam ja rekoh duh su i život su. 


 ko hodi po tami ne zna kuda ide. 



Jov 14:13 I što god zaištete u moje ime, učinit ću, da se proslavi Otac u Sinu. 14 Ako me što zaištete u moje ime, učinit ću."

Preispitajte po Bibliji , Bozijoj rijeci ,  plodove Kule strazara. 

Volite istinu, trazite istinu od Boga i istina ce vas transformirati. 

... neka  Bog bude istinit, a svaki čovjek lažac




Dj.ap 4: 12 I nema ni u kome drugom spasenja. Nema uistinu pod nebom  drugoga imena dana ljudima po kojemu se možemo spasiti."








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar