Min bloggliste

søndag 1. mai 2016

Lažna duhovnost koja zbuni duh Boga sa ljudskim duhom.


Božije ime.
Znamo jako dobro kako kula stražara se hvali da su oni jedini koji koriste Božije ime pa su išli tako daleko da su dodali, o, izvinjavam se, stavili nazad Božije  ime u Bibliju. Isto kažu da bi bila velika uvreda i poniženje za tog veličanstvenog i moćnog Boga da su izostavili ili pokušali sakriti njegovo jedinstveno ime.

Znajućii situaciju kule, koju ste saznali na internetu, vidite li kakvo mišljenje ljudi imaju o JS i kuli. Nisu dobili uvjerenje da kula je Bogom usmjerena organizacija. Čak i ljudi koji nisu  prijašnji svjedoci pišu blogove ili prave YT video  kao bi pomogli da se vidi velika prevara sa strane kule.

Jednom prilikom kada sam bila u službi jedan čovjek mi reče: "Jadna ti". Ja nisam znala zašto on to kaže meni ali on je znao. On je bio informisan bolje nego ja. Kada sam počela da studiram sa svjedocima nekoliko ljudi su mi rekli da JS su lažni proroci, firma da novac  zarade a čak i jedna žena je se počela tresti u njeno cjelo tjelo kada sam joj rekla da studiram sa JS. Ona me je molila da to ne radim ali ja naravno nisam slušala. Rekla je da JS su opasni ali ja to nisam vidjela. Sada sve vidim kako i zašto je to tako.

Gledajući kulinu prošlost i sadašnjost, da li je kula uveličala Boga i stvorila povjerenje u Boga u svjetu?  To sa pravom možemo očekivati od organizacije koja za sebe tvrdi da je ona jedina koju je Isus odabrao da ga zastupa medju svim religijama na zemlji . ( da li ovo i vama izgleda jako djetinjasto kao i meni sada kada konrola uma nema utjecaj na mozak? )  Ova organizacija imala je preko 100 godina da napreduje u duhovnom pogledu medjutim suprotno se dešava.

Kula stražara  ne uzdiže Božje ime nego ga zloupotrebljavaju . Zloupotrebom Božjeg imena oni greše protiv Duha Svetoga.

Osmjelila sam se i uradila nešto što mi kula ne bi dozvolila kada sam bila njen član. Čitam literaturu kršćanstva da vidim kako crkva  smatra Božje ime. Interesujme me koji pogled oni imaju.
Ovdje sa vama želim da djelim nekoliko tačaka koje za mene jako dobro opisuju to što sam  vidjela dok sam bila u organizaciji: ( prevedeno sa engleskog )

  • "Uobičajeno iskušenje za čovjeka da zloupotrebi Božje ime je da koristi ime Boga da bi promovirali, podržali,  podupreli, progurali i promicali svoje interese i da stvore  povjerenje u sebe".

  • "Čovjek koristi ime Boga da promovira svoju čast, položaj i karijeru. Često se to dešava kroz vanjsku duhovnost, pobožni govor i duhovne fraze". 

  • "Ispravno korištenja Božijeg imena mora biti takvo da sve sto se kaže, piše i propovjeda treba   da uzdiže i stvara povjerenje u Božje ime, a ne u imenima ljudi". 
  •  "Bog zabranjuje priključivanje Njegovome imenu lažne doktrine ili jeres. Ako povežete  Božje ime sa lažima ili neistinama to je izuzetno loše". Iza. 48:1 »Čuj ovo, dome Jakovljev, vi koji se zovete imenom Izraelo­vim i koji ste izašli iz voda Judinih, koji se kunete imenom Gospodnjim i spominjete se Boga Izraelova, ali ne u istini i pravednosti.»
Organizacija kule je sve ovo uradila. 


Ako kažete da ljudi su nesavršeni i prave greške ja se slažem, ali u ovom slučaju to se ne može primjeniti jer kao što znamo kula ne prihvata ako joj se dokaže da je u krivu. Ne dozvoljava da čovjek može imati odnos sa Bogom izvan organizacije ( kaže da Jehova ne sluša naše molitve ako izadjemo iz organizacije i da če mo umrjeti u haramagedonu ako smo izvan organizacije ) niti da može nači istinu izvan organizacije. Biblija se nemože razumjeti bez pomoči kulinih časopisa i knjiga.  Isto tako zabranjuje da se provjeri njena bilijska teologija.  Uvjek nam je rečeno da mi se ne smijemo miješati u učenja nego moramo da čekamo strpljivo da Jehova reagira na situaciju. U medjuvremenu, vi pravite velike odluke u životu i usmjerite svoj  život prema savjetima kule a posle kada ti savjeti se promjene ili savjeti nisu dobri i to bude na štetu vama onda nikom ništa, nema veze. Starješine i vjerni rob neće morati da žive sa posljedicama.


Svjedoci , da li vi zaista shvatate šta znači koristiti Božje ime? Ne vrjedi znati njegovo ime a imati teologiju koja se suproti Božijoj riječi a time Isusu.  Ivan 1:1 U početku bijaše Riječ, i Riječ bijaše u Boga, i Riječ bijaše Bog. Kula vas navodi da se suprotite Bogu kao sotona Evu.



Kakvu sliku ljudi u svjetu su dobili o Bogu gledajuci kulu strazara? 
Da li je dobra ili  velika uvreda i poniženje za tog veličanstvenog i moćnog Boga?








 Kongresna dvorana JS











 Beth-Sarim koštala je  $25,000 da se gradi u 1929 . 







Izlazak 20:7 Ne uzimaj imena Gospoda, Boga svojega, uzalud, jer Gospod ne ostavlja nekažnjenim onoga koji njegovo ime uzima uzalud.

Mat. 23:27 Jao vama, knjižnici i farizeji! Licemjeri! Jer nalik ste obijeljenim grobovima koji izvana izgledaju lijepi, a iznutra su puni mrtvačkih kostiju i svake nečistoće.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar