Min bloggliste

onsdag 25. mai 2016

Ta uvjeren sam: ni smrt, ni život, ni anđeli, ni poglavarstva, ni sile, ni sadašnje, ni buduće,
ni visina, ni dubina, ni ikoji drugi stvor neće nas moći rastaviti od ljubavi Božje koja je u Kristu Isusu Gospodinu našemu.



Titu 3:5 on nas spasi, ne po djelima koja mi u pravednosti učinismo, nego po svojemu milosrđu — kupelji ponovnog rođenja i obnove po Duhu Svetome,
6 kojega izobilno izli na nas po Isusu Kristu, Spasitelju našemu,
7 da opravdani njegovom milošću, po nadi, budemo baštinici života vječnoga.

1Ivanova 4:9 U ovome se očitova ljubav Božja u nama: Sina svoga jedinorođenoga poslao je Bog u svijet da živimo po njemu.
10 U ovome je ljubav: ne da mi uzljubismo Boga, nego da on uzljubi nas i posla Sina svojega kao pomirnicu za grijehe naše.

Rim. 5:8 A Bog pokazuje svoju ljubav prema nama time što, još dok bijasmo grješnici, Krist umrije za nas.

Ivan 16:27  Ta sâm vas Otac voli jer ste vi mene voljeli i vjerovali da sam ja od Boga izašao.

Efes. 2:8 Ta milošću ste spašeni po vjeri! I to nije od vas, Božji je to dar!
            9 Ne po djelima, da se ne bi tko pohvalio.



Moj iskaz!
Sveto pismo nas uči da opravdanje možemo dobiti samo zbog Božije milosti kroz vjeru u Isusovu krv za oproštenje naših greha. ( Heb. 9 ... i bez prolijevanja krvi nema oproštenja.)
Kula sražara a isto nažalost i SVE druge religije, katolici, jevreji, ortodoksi, muslimani itd. uče da  moramo dodati savršenoj žrtvi Isusa Hrista naša smrdljiva dobra djela kako bi bili spašeni. ( Isaia 64:6 NWT Postali smo kao čovjek nečist, svi mi, i sva su pravedna djela naša kao haljina koju žena nosi kad mjesečnicu ima )
Mi se možemo mjeriti jedan sa drugim i misliti dobro o samima sebi kada se usporedimo sa drugima ali naše mjerilo je Isus Hrist i njemu nema ravna. 

Religija je postigla da skupi većinu ljudi  ispod istog krova, kaže im šta trebaju da rade kako bi se spasli i onda nas pustila na pašu kao ovce da mi nastojimo pod svaku cjenu da dosegnemo taj ideal. 
Mojih 20godina sprovedenih u kuli je dobar svjedok za mene kakvi rezultati ( plodovi ) proizilaze zbog takvog vjerovanja. Vidjela sam rezultate i kod same sebe a i kod drugih i nisu prijatni. Ponos, arogancija i ego su nekoliko rječi koje mi na um dodju kada mislim o tome. Da li se osjećate povredjeno sada dok ćitate ovo?

Moje ćvrsto vjerovanje je to što stoji pisano u Efeš. 2:8,9. i ja vjerujem da ništa ne može prouzroćiti da mi možemo izgubiti spasenje posle kada smo spaseni. Čak ni ja osobno ne mogu da nešto učinim što bi uradilo da Bog oduzme moje spasenje.

Znam da mnogo pitanja izvire dok ćitate ovo stoga, bez da ja puno objašnjavam, pitala sam mog brata u vjeri da napravi jedan video o tome što je spasenje i dali mi možemo to izgubiti.. 
Neznam tačno kada će on to uspjeti jer je zauzet ali uglavnom obećao je da će to uraditi.
Nadam se da će te moći razmotriti ovo. 



























1 kommentar: