Min bloggliste

søndag 15. mai 2016

To nije to što Jehovini svjedoci vjeruju o Bibliji da ih je napravio zarobljenicima koncepta.  To je ono što oni vjeruju o Kuli stražara. ( Don Cameron - Zarobljenici koncepta )








Ovdje još jedan važan video koji sam probala da prevedem što bolje sam mogla. Kao što možete vidjeti na mom blogu, ja ne pričam perfektno naš jezik ali se nadam da če te imati ipak koristi od ovoga.

Imam u planu da prevedem neke djelove knjige " Zarobljenici koncepta " i mislila sam da ovaj video je fin uvod u to. Kontaktirala sam autora ove knjige i dobila sam dozvolu za prevod i korištenje materijala na mom blogu. Video je preveden samo se sjetite da kliknete kvadratić  u desnom doljnjem kutu. Ostaviču i tekst ispod videa.

Nadam se da če te razumjeti koncept kanaliziranja ili utjecaj duha, a u ovom slučaju lažnog duha, koji kontroliše i obmanjuje. Molim vas pročitajte tekst nekoliko puta, molite se i razmislite o tome što je izneseno ovdje. Vaša vječnost je u pitanju. Svako če da sprovede vječnost negdje tako da morate da se uvjerite dobro gde vi če te da sprovedete svoju. MOLITE SE. Molitvom pokazete da ne oslanjate se na sami sebe ili neke ljude da bi našli istinu nego na Boga.





Danas ce mo razgovarati sa Don Cameron autorom knjige zarobljenici koncepta .

Don, hvala ti da mozes razgovarati sa nama danas.

Hvala na pozivu.

Vaša knjiga je divna. Mnogo mi je pomogla i pomogla je mnogim ljudima ostaviti Watchtower  organizaciju i razumjeti što je iza nje ustvari. Recite nam malo o vasoj proslosti Don?

Ja sam kršten u 1964. i radovao sam se dolasku 1975. godine ali misleci o mogućnosti da se možda neće dogoditi onako kako smo očekivali ali odmah sam mislio da će vodeče tjelo doči sa objašnjenjem kako bi nam pomogli sa razočarenjem. Pokazalo se da oni nisu to imali u planu i to me obeshrabri toliko da ja 1978. godine sam dao ostavku kao starješina, ali uzelo je vreme sve do  1984. godine, kada Raymond Fraz knjiga "Grižnja savjesti " je izasla da tek tada bio sam u stanju da to sve sklopim zajedno. Kada sam pokušao da pomognem lokalnim starješinama da vide šta se događa niko od njih nije imao interesa , u to vrjeme, da pronadju nešto o našoj vjeri što već nisu vjerovali.

I onda ste odlučili da pišete knjigu "Zarobljenici koncepta ".

Da tačno. Na stranici 296 svoje knjige Ray je koristio taj izraz. U stvari, odmah sam počeo da razmišljam o mogućnosti da pišem knjigu. Posle 20 godina završio sam je.

Don, šta bi rekao je koncept koji drži Jehovine svjedoke zarobljenicima?

To je njihovo uvjerenje da je Watchtower društvo Božija organizacija. Da sva Božija uputstva čovječanstvu dolazi samo kroz ovaj jedan kanal. To je temelj na kojem ova religija počiva. Mislim da je, bivši član vodečeg tjela Raymond Franz, možda dao najbolje objašnjenje koje je ikada napisano o tome što što Jehovine svjedoke 'pokreče'…
On je to ovako rekao. "Vjerujem da ( svi svjedoci a to bi uključilo i vodeče tjelo ) su ustvari zarobljenici koncepta. 
Koncept ili mentalnu sliku koju imaju o "organizaciji " izgleda kao da je personificilara se tako da sam koncept ih kontrolira, pokreće ih ili sputava ih, oblikuje njihova razmišljanja, njihove stavove, njihove presude ...
Koncept ` organizacije` postaje zapravo, dominantna kontrolna sila".

Don, u svojoj knjizi govorite o ovom konceptu koji ima tako dominantan kontrolni uticaj na Jehovine svjedoke. Šta mislite, zašto ima takav efekt?

To je zato što oni ne primjete da je to, u stvari, sila koja kontrolira proces donošenja odluka. Da je postala temelj, kamen temeljac Watchtowera religije a da to niko ne shvata. Sve što dolazi iz društva je objašnjeno i prihvačeno, ne zato što vjeruju da je Isus Sin Božiji, već zato što vjeruju da Watchtower društvo je Božija organizacija. Na primjer, što je dominantna kontrolna sile iza spremnosti svjedoka da prihvate bilo koje promjene u njihovim učenjima koje drustvo uradi?  To nije zato što vjeruju da je Isus Krist, ili čak da je Jehova Bog, to je zato što smatraju Watchtower društvo Božijom organizacijom. Kao što je bivši starješina Peter Gregerson primjetio, iznova i iznova, tokom ispitivanja povijesti organizacije, on je rekao ovako: "Čini mi se da sve se svede na jedno te isto pitanje uvijek: Da li je Watchtower društvo i njeno rukovodstvo vjerni rob? Ja zaista želeo sam dokazati sebi da Watchtower društvo je u pravu."

Vrlo značajan dio knjige "Zarobljenici koncepta" je mjesto gdje vi govorite o jednoj greški svi Jehovini svjedoci su napravili. Koja je to greška?

Njihova greška je u vezi sa kulinim tumačenjem najvažnijeg stavka njihove teologije, Matej 24: 45- 47. članak predstavlja tumačenje na ovaj način: w08 15. 1. str. 24 odl. 1
Kad je Krist 1918. ispitao duhovno stanje tog “roba”, vidio je da pomazanici na Zemlji njegovim slugama redovito daju duhovnu “hranu u pravo vrijeme”. Isus, njihov Gospodar, radovao se što ih je tada postavio nad “svom imovinom svojom”. Pročitaj Mateja 24:45-47. ( na engleskom je malo drugacije. oni kazu da Isus ih je nasao vjernima u davanju duhovne harane u pravo vrijeme )
 

Prema njihovom tumačenju, jedini način na koji društvo može biti Božija organizacija danas je, ako su dobili imenovanje u 1918. Jedini način na koji društvo je moglo dobili to imenovanje je ako su prošli ovu navedenu inspekciju "hrane u odgovarajuće vrijeme" koju kažu Isus im je dao u to vrijeme. Postoji samo jedan mogući način da se zna da li su mogli proči takav pregled, a to je da se napravi ista inspekcija koju kažu Isus je poduzeo. Jedna greška koju svi Jehovini svjedoci su napravili je da oni nikada nisu napravili tu inspekciju i svi buduči ljudi koji postanu svjedoci će napraviti istu grešku.
Čak i Raymond Franz je napravio tu grešku za nekoliko decenija dok nije je konačno ispravio krajem 1970. godine, kada je vodio svoju inspekciju pre-1919 učenja društva. Nije uzelo dugo vremena da on shvati da umjesto da je Isus bio zadovoljan sa duhovnom hranom društva on je zaključio upravo suprotno. On je to rekao na ovaj način: “To bi bila uvreda Hristu Isusu da kaže da je odabrao ovu organizaciju na osnovu onoga što je učila ka 1919. Godine.”
U njegovoj knjizi "Grižnja savjesti"on je također spomenuo da Petar Gregerson je napravio inspekciju isto?

Kada je završio ispitivanje povijesti organizacija rekao je ovako:
“Sproveo sam dosta vremena u molitvi i razmišljanju. Zaključak je da nije moguče da Hristos Isus kao sudija je pogledao ove informacije i dao autoritet koje društvo tvrdi je dobilo”.

Razlog zašto postoje milioni Jehovinih svjedoka danas nije zato što su napravili ove inspekcije i ipak se krstili. Svi su se krstili bez da čine inspekciju. To je istina u mom slučaju i ja sumnjam da je istina za svakog svedoka. Ja osobno ne vidim kako bi iko mogao napraviti takav pregled i zaključiti da društvo bi prošlo tu inspekciju. S obzirom da Jehovini svjedoci nikada nisu napravili ove inspekcije, to znači da su došli do zakljucka da Watchtower društvo je Božija organizacija iz pogrešan razlog koji obično ima veze sa onim što društvo uči danas, a ne ono što su radili do 1919. Kao rezultat milijuni ljudi su postali zarobljenici te iluzije Božije organizacija koja ne postoji, osim u glavama Jehovinih svjedoka.

Don, šta misliš kako Jehovinim svjedocima se može pomoći da shvate svoje greške, pa čak i da ih isprave?

U mojoj knjizi sam predložio da prihvatite ulogu njihovog studenta i pitate ih o istoriji Watchtowera koristeći “Proclaimers of God`s kingdom” knjigu kao studij istorije. Ta knjiga sa svojih 750 stranica nekaže uvijek istinu iako to tvrdi , i iako sadrži hiljadama detalja koji nisu bitni ali istovremeno ta knjiga sadrži važne detalje koji jesu bitni. To je samo da se zna šta da se traži i gdje naći spise u vezi sa društvinim tumačenjem Mateja 24: 45-47.

Ros na svom  kanalu imao je sljedeću izjavu: "Ne možete promijeniti nečiji um dokazujući da su oni  pogrešili".

To je razlog zašto sam predložio da to nije to da pokušavamo naučiti Jehovine svjedoke da su pogrešili već da oni uče sami sebe istinu o organizacijskoj povijesti dok oni su u procesu da uče nekog drugog o tome. Mogući ishod je na osnovu onoga što apostol Pavle je objasnio  Rimljanima - Rim. 02:21 NS - zar, dakle, ti koji učiš druge, ne učiš samoga sebe?... Ne treba ih stavi u poziciju gde oni moraju da brane povijest društva nego da oni to otkriju sami. Nije moguće promijeniti svjedoka koji nije spreman da se suoči sa istinom o svojoj religiji u onoga koji jeste spreman. Moguće je pomoci neke od njih da primjete neke zanimljive stvari koje Proclaimers of God`s kingdom knjiga im kažem, i onda ostaviti Bogu da im on omogući da vide smisao o tome šta to znači.

Kakve komentare ste dobili od čitatelja vaše knjige " Zarobljenici koncepta "?

Imao sam neke lijepe komentare o knjizi. Ovdje je jedan od njih. "Želio bih da se izrazim na ovaj način, da u potpunosti sam uživao vaš duh i dubinu vaše ljubavi za" istinu ". Pročitao sam Don Cameron "Zarobljenici koncepta " te sam našao da ovo je divno pisano s mnogo toga na dobrobit onih koji zaista traže "istinu" Također moram reći da knjiga "U potrazi za krsčanskom slobodom" od Ray Franz je bila jednako poučna ali na drugačiji način. Usvojoj knjizi Don Cameron je pokazao vrlo jasno da iako bi se predstavile sve činjenice pred čovjekom oni jednostavno ne vide to onako kako smo mi došli do zaključka. Stoga svi moramo imati strpljenje sa njima iako može biti teško. Pokušaj da ne zatrpaš , da tako kažem, one koje volimo. Potrebno je da oni to vide u svoje vreme i način "

Autor knjige je Don Cameron. Don, cenimo sve što ste učinili, cijenim posao koji ste stavili u ovu knjigu. On je pomogao mnogim ljudima da shvate istinu o Jehovinim svjedocima religiji. Ako želite naručiti knjigu to možete na amazon.com

Watchtower comments produkcija je uradjena od aktivnog člana Jehovinih svjedoka.

LINK ZA  KNJIGU NA NASEM JEZIKU JE OVDJE 

11 kommentarer:

  1. Tema o kojoj je riječ u videu od izuzetne je važnosti. Hvala što si uložila trud da je proslijediš daljnjem broju gledatelja i čitatelja tvog bloga.
    Srdačan pozdrav !

    SvarSlett
    Svar
    1. Slažem se. To je od presudne važnosti. Zato i ne žalim truda :)

      Svako dobro ti želim Srećko!

      Slett
  2. Postoji prevod cele knjige na našem jeziku, tako da ne moraš da se trudiš oko samog prevoda. Mislim da treba da kontaktiraš autora sajta jehovinisvedoci.blogspot.com i da ti on prosledi fajl.
    Pozdrav!

    SvarSlett
    Svar
    1. To bi bilo fantasticno ako knjiga je prevedena na nasi ali mozda ti mislis na ovu knjigu.

      http://jehovinisvedoci.blogspot.no/2014/10/griza-savesti-crisis-of-conscience.html

      To nije ista knjiga o kojoj ja pisem ovdje.

      Slett
  3. Ne mislim na nju već upravo na "Zarobljenici ideje". Imam taj pdf fajl, ali ne znam kako da ti pošaljem, na koji mejl?

    SvarSlett
    Svar
    1. Fantasticno. Ja sam trazila da vidim ako neko je to preveo ali nisam mogla naci. Kontaktirati cu blogspot da vidim ako on ima a ako ne kontaktirati cu te ovdje ponovo. Hvala puno :)

      Slett
    2. Dobila sam pdf hvala na pomoci. Citat cu usporediti sa mojom knjigom i stavljati na blog.

      Slett
  4. Gde mogu naci knjigu sa prevodom na nas jezik? Hvala unapred

    SvarSlett
    Svar
    1. Link je na desnoj strani bloga gde imam linkove za razlicite blogove koje preporucujem ) ispod kockice gde moze da se prijavi za e-postu ) pod nazivom ZAROBLJENICI IDEJE DON CAMERON PDF.

      Slett
    2. Sada sam ubacila link za knjigu i na kraju clank.

      Slett