Min bloggliste

tirsdag 2. august 2016

KONTROLA UMA BASIRANA NA TRAUMI. 


Na engleskom se zove - TRAUMA BASED MIND CONTROL.


( Izvinjavam se ako neki djelovi teksta su teško razumljivi. Ja imam poteskoča sa jezikom. Nije mi uvjek lako opisati stvari na srpskohrvatskom )


Danas želim da pišem o nekim stvarima koje su se desile samnom pre nego sam izašla iz organizacije. Ovo je samo nekoliko primjer a ima ih mnogo koji se odvio posle kada sam ja postavila pitanja jednoj pionirki u mojoj skupštini o pomazanicima. Držite na umu ovu činjenicu da ja nikada nisam rekla njoj da moje vjerovanje o životu posle smrti se promjenilo ili o pomazanicima. Ja nikada nisam rekla njoj da ja sumnjam u pomazanike ili vodeče tjelo. Ja sam samo postavila nekoliko pitanja u vezi pomazanika generalno, ne samo vodeče tjelo. Pitanja su izvirala u moje misli, JA NIKADA NISAM BILA NA INTERNETU DA BIH ILI PROVJERILA ILI  ISTRAŽIVALA O ORGANIZACIJI ILI POMAZANICIMA. Nakon tog našeg malog govora neki u skupštini su me počeli izbjegavati i svremenom sve više i više njih je to uradilo. Mnoge stvari su se desile i ja sam naravno bila u velikom šoku jer nisam očekivala da če me maltretirati na način kako jesu. U bibliji stoji da ako imamo nešto protiv brata onda trebamo da govorimo sa njim. Nitko nije meni ni rječi rekao nego sam ja sama morala da zovem starjesina kod mene kuči da bi ih pitala što se dešava. Naravno oni su sve negirali.  Ja sam njih nekoliko puta zvala da dodju kod mene kuči da razgovaramo ali oni su držali do svog. Vremenom stvari su postale sve gore i gore. Maltretiranje na mnoge načine je nastavljeno da tako jedan dan moja komšinica koja je JS i ima jako puno problema sa alkoholom telefonirala me je i rekla mi da me je vidjela negde da ja pušim. Meni film puko i ja sam rekla njoj da jeste ima  pravo, ja sam počela da pušim. Zovi starješine i reci im da si me vidjela.  Ona je to i uradila. Sledeči dan starješine došle meni kuči i počeli sa pričom da čovjek, sa kojim studira bibliju jedan od ovih starješina što su me posjetili, mora da se vrati nazad u svoju zemlju jer je izbjeglica iako je živio tu mnogo godina. Vlasti mu više ne odobravaju boravište. Nakon toga rekli su da su dobili poziv od moje komšinice i da je ona rekla njima da ja pušim. Ja sam rekla:  Pa da , sigurno da sam počela da pušim. Bila sam jako ljuta, u šoku i nisam mogla vjerovati što se dešava.  Naravno poslije sam rekla da to nije istina. Komentar starješine na to bio je da ja izgledam kao u velikom očajanju i da izgledam kao neko ko treba pomoč. Ja nisam uopšte mogla da shvatim šta se dešava i zašto oni tako podmuklo se ponašaju. Ta moja brača se odjednom pretvorila u zlo. Jedan od ovih starješina poznaje me od moje sedamneste godine.


Ja sam se molila Jehovi i pitala ga zašto oni ovako postupaju samnom. Shvatila sam zašto i našla sam potvdjenje na to što sam shvatila kada sam izašla iz org. i počela da istražujem. To se zove  -Kontrola uma basirana na traumi - kao što sam pisala u naslovu. Pre nego donesete bilo koji  zaključak o ovome molim vas ispitajte ovu temu ako več niste. Jako je važno jer ovo se ne dešava samo u kuli nego svagdje. Ovo je novo normalno.  Živimo u vremenu  gdje laž je istina a istina je laž. Večina ljudi ima površinsko gledanje i shavatanje. Molite se!!!  Kula koristi svjetski um i uči starješine kako da koriste to u skupštini. (Istraživajte o  Narcisti)


Ovdje 2 primjera  što sam doživjela pre nego sam napustila organizaciju.


1 - Smijanje ili  ismijavanje, vi odlučite. Svjedokinja je imala 5 min. govor i dok je ona tu imala svoj govor dvije svjedokinje u sali su se naglas jako smijale. Jedna svjedokinja je žena starješine a druga živi i radi  u betelu sa svojim mužem. ( Nekoliko iz betela je bilo poslano da služe u toj skupštini ) Nitko drugi se nije smijao jer nije bilo nikakvog razloga za to, naročito ne na način kako su one to uradile.


2 - Starješine igraju dobrog lošeg policajca: Ovo se desilo 2 puta.  Jednom na sastanku. Starješina imao je govor o nekom karakteru iz biblije, ne sječam se tko. Pričao je pozitivno o tom karakteru. Nakon toga postavio je neko pitanje ( ne sječam se koje ) i starješina u sali je dobio da odgovori. Naravno nemogu da se sjetim  šta su sve rekli ali ovaj drugi starješina je tako ljutito pričao o tom karakteru iz biblije i potpuno obratno od toga što je starješina na platformi rekao da je to jako čudno izgledalo. Starješina na platformi je odgovorio ovom drugom starješini da trebamo da budemo malo više blagi i ne tako oštri.  Očevidno je bilo da je to igra. Kada su mene posjetili kuči napravili su isti trik. Ustvari starješina koji je bio na podijumu je bio isti starješina koji je bio u posjeti kod mene sa jednim drugim starješinom.  Ja sam se žalila na nekoga u skupštini a starješine su to sredile tako da jedan je rekao da ja ne trebam da pričam sa njima ako imam problema ( to je starješina sa podijuma ) Ja sam bila iznenadjena sa tim njegovim odgovorom i rekla sam: " Da, znači ja mogu to da uradim, da prestanem da pričam sa njima?" On je rekao: Da. Posle toga drugi starješina reče meni. " Pa znaš mi smo svi brača i sestre i nebi bilo ispravno da tako radimo"


Imam još mnogo primjera ali dugi su i neke stvari neznam kako se zovu na našem jeziku. Moje iskustvo opisano ovdje nije potpuno i ne prikazije cjelu sliku toga što je se desilo i u kojoj mjeri je ovo traumatično djelovalo na mene.  Želim da naglasim da starješine ili bilo ko drugi NIKADA nisu me niti pitali nešto niti konfrontirali sa nekom optužbom ali su postupali prema meni kao otpadnikom i največim grešnikom. Neki više drugi manje. To im je naj veča greška bila. Bog dopustio im da me napadnu inače se nebih nikada probudila.


Možda kažete da ovako nešto niste nikada doživjeli. To može da bude tako. Ja vjerujem to ali samo zato što se nije desilo vama ili u vašoj skupštini to neznači da se to ne dešava. Može biti isto da u različitim zemljama rade stvari na različite načine ali ja vam garantujem da vremenom to če se promjeniti svagde i vidječete neke jako čudne stvari. Vidječete da to što sam ja pisala može da bude istina. Kada sam bila svjedok naučili su me da moram da opraštam svima i da mislim sve naj bolje o svima. Medjutim shvatila sam na kraju da to je zamka. Bog nam je dao i svoju rječ i instinkte i mudrost ali kula stražara svojom pričom nam je oduzela to. Razoružala nas je i na takav način posjeduje naš um i srce. Svaka čast, ja imam neke fine memorije i dragi su mi neki svjedoci koje sam poznavala i znam sigurno da nebi namjerno mi uradili ništa nažao. Znam isto da neki koji jesu me povredili uradili su to jer im je kula tako naredila. Ali ipak starješine imaju ogromnu odgovornost i znam sigurno da Bog  ih upozorava stavcima iz biblije nego oni su nažalost stavili svoje povjerenje u ljude.  Kako je istina što stoji napisano u svetom pismu: Jeremija 17:5 Ovako veli Gospod: »Proklet čovjek koji se uzdaje u čovjeka i tijelo postavlja sebi za mišicu, a srce se njegovo odvraća od Gospoda. Opet da naglasim. Moja kritika nije usmjerena na vas kao osobu nego na vašu poziciju u organizaciji koja se lažno pretvara da je Božija a iza kulisa ustvari uništava živote ljudi, odvojila ih je od Boga a vas strješine i druge svjedoka koristi kao lutke u njihovom pokvarenom i bolesnom teatru.


PROBUDITE SE.

TI.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar