Min bloggliste

søndag 7. august 2016

Srebreni mač.
 




Istraživala sam malo o Mandela efekt i naravno pokazalo se da je vračanje i čarobnjaštvo iza toga. Neznam koliko je vama to poznato ali jako su aktivni na internetu ovi ljudi. Neki priznaju otvoreno tko su dok drugi subtilno šire svoju vjeru. Istražujuči naišla sam na interesantnu stvar. U okultizmu oni koriste boje i svaka boja ima značenje. Nisam čitala o svim bojama nego me je samo interesiralo boja srebrena zato što mi je vaš Srebreni mač došao u misli.

Ovo znači srebrena boja u okultu. 

Feminivno božanstvo, stabilnost, psihički svijest, intuicija, snovi, pobjeda, meditacija, komunikacija, Mjesec magija, kockanje sreća. 

Stavite tu informaciju na policu i možda če da se pokaže istinitom.

Znam da kula vam zabranjuje vračarstvo i okult ali ona itekako zna kako to da koristi i kakav utjecaj ima na um ljudi koji nisu spašeni i otkupljeni Isusovom krvlju. Kula je koristila i još uvjek koristi okult u njihovim slikama literature. Znate pre nekoliko godina naišla sam na video vještice koja kaže u svom videu da ona jako voli kulu i probuditese. Isto tako jako voli novi svet prevod i koristi ga u svojoj praksi.  Pokušala sam danas da nadjem video i stavim ga na moj blog ali nisam mogla nači. Znam da nekoliko dana nakon toga kada je taj video bio na You Tube otpadnici naravno su djelili video i ja sam poslala link nekim iz skupštine.( bila sam otpadnik tada )  Nakon toga ova vještica je napravila novi video gde je rekao da starješine iz kule su došli kod njega kuči i tražili od njega da on skine taj video sa YT. Kada on je odbio to, starješine su bile jako neugodne i zapretile su mu. Ne sječam se kako. Vještica nije htjela da suraduje sa starješinama nego ih je prijavila policiji i starješinama je bilo zabranjeno da dolaze kod njega kuči. On nije ništa negativno rekao o kuli, baš naprotiv.


Gledala sam definiciju iz svetog pisma za rječ vračanje u King James bibliji i ove stihove sam našla. Molite se, pročitajte i razmislite.

1Samuel 15:23 Jer buntovnost je kao grijeh vračanja, a nepokornost kao bezakonje i kumiropoklonstvo. Budući da si odbacio riječ Gospodnju, i on je odbacio tebe kao kralja.«
( nebili rekli da kula je buntovna i da vas isto navodi na buntovnost? ) 

2 Ljetopisa 33:6 On je i sinove svoje proveo kroz oganj u dolini Ben-Hinom. Usto je i vračao i gatao i čarao i bavio se zazivanjem duhova i pogađanjem. Činio je mnogo toga što je zlo u očima Gospodnjim, da bi ga razjario.

Galačanima 5:20 idolopoklonstvo, vračanje, neprijateljstva, svađe, ljubomore, srdžbe, spletkarenja,
 razdori, krivovjerja,



Rječ gatanje je u bliskom rodstvu sa rječju vračanje a to je opet u rodstvu sa predviđanje. Vidite li gde idem sa ovim?

Kula je predvidela mnogo datuma. Niti jedan se nije ispunio.
Rado druge optužuje. Primjer:

*** g95 22. 6. str. 3 Predviđanja o kraju svijeta ***
U 19. je stoljeću William Miller, kojem se obično pripisuje zasluga za osnivanje Adventističke crkve, predviđao da će se Krist vratiti nekako između ožujka 1843. i ožujka 1844. Zbog toga su neki tada očekivali da će biti uzeti na nebo.
Nedavno je vjerska zajednica iz Ukrajine pod nazivom Veliko bijelo bratstvo predviđala da će svijet doći kraju 14. studenoga 1993. U SAD-u je radio-evanđelist Harold Camping izjavio da će kraj svijeta nastupiti u rujnu 1994. Očigledno je da su ova predviđanja u pogledu datumâ kraja svijeta bila pogrešna.

Pročitajte cjeli članak nije dug. Vidječete da KS je u dobrom društvu.
Sa kojom namnjerom kula koristi ovo štivo?  Da odvuče pažnju od stvarnog problema?    Harmagedon nije stvarni problem ovdje nego da kula stavlja datume i na taj način daje lažna očekivanja u različite datume i ima koristi od toga. To je magija vidite :-)
Vi što trebate da vidite iz ovoga jeste da kula je lažni prorok. Sveto pismo vam pkazuje kako da ga identificirate.

Ezekiel 13:6 Gledaju isprazna i lažna proročanstva govoreći: ‘Riječ je Gospodnja’ — a Gospod ih nije poslao; i još se nadaju da će se riječ ispuniti.
7 Niste li gledali isprazna viđenja i govorili lažna proročanstva kad rekoste: ‘Riječ je Gospodnja’ — a ja nisam govorio?«

Jeremija 14:14 A Gospod mi reče: »Tî proroci laž prorokuju u moje ime; niti sam ih poslao niti sam im zapovjedio niti sam im govorio. Oni vam prorokuju lažno viđenje i proricateljstvo i ništavilo i obmanu srca svojega.

Molim vas pročitajte stavke u kontekstu , cjelo poglavlje. Ništa se nije promjenilo od dana Ezikiela i Jeremije. Ništa novo pod suncem.



Iz aspekta pisma  ispunjena predviđanja dokažu proroka: Jeremija 28:9 Ali prorok koji prorokuje o miru, tek kada se ispuni riječ toga proroka, znat će se za toga proroka da ga je uistinu Gospod poslao.«

Neispunjena proročanstva, iz aspekta pisma, dokažu da prorok je lažan. 5 Mojsijeva 18:22 Kad prorok govori u ime Gospodnje pa se ta riječ ne zbude i ne ispuni, to je riječ koju Gospod nije govorio. U drskosti je taj prorok govorio, njega se nemoj bojati.«

Jako interesantno da naš Gospod Isus Krist istu stvar je rekao.
Ivan 13:19 Odsad vam kažem prije negoli se dogodi da, kad se dogodi, uzvjerujete da ja jesam.
Ivan 13:19 je razlog zašto ja vas molim da se molite i pitate Jehovu.
Ja sam to uradila i spasla se. Ne želim da vjerujete meni ili nekom drugom nego želim da uvjerenje dobijete u Boga. Jevrejima 11:6 A bez vjere nemoguće mu je ugoditi; jer tko Bogu pristupa, mora povjerovati da On jest i da je nagraditelj onih koji ga traže.

Da li vi če te to da uradite?


Galačanima 3:1- O bezumni Galaćani! Tko li vas opčini te se ne pokoravate istini, vas pred čijim je očima Isus Krist bio među vama otprije opisan kao Raspeti?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar