Min bloggliste

onsdag 17. august 2016

Ti si jedna iskrena osoba. 



Danas je bio ljep sunčani dan i mislila sam da ga iskoristim i idem na ulicu malo da djelim biblijske traktate.  Kada sam izašla iz vozne stanice tu je kao i obično JS sa svojim tankim časopisima. Prišla sam im, pokazala knjigu ZAROBLJENICI IDEJE i pitala dali su vidjeli ili čitali ovu knjigu. On naravno je imao odmah negativno gledište o piscu i rekao kako ljudi koji pišu takve knjige samo gledaju za greške u organizaciji. Bog ne želi da mi gledamo greške, on je pozitivan Bog. ( ovo je zaista tako što ovaj svjedok je rekao. Znam da možda zvuči nevjerovatno ali izgleda da svjedoci su skroz otupili i neshvataju šta govore više. )

Ja sam ga pitala da li je to biblijski tačno da mi netrebamo da tražimo greške. Ja sam ga pitala šta je prva stvar da Isus je rekao u Matej 24.  On nije znao. Pitala sam ga da uzme svoju bibliju i provjeri ali on nije htjeo nego je meni rekao da mu pokažem. Ja sam rekla da moja biblija je na engleskom i da bi blilo bolje da gleda u svoju ali on je insistirao da mu pokažem iz moje biblije. Matej 24 :4 stoji: »Pazite da vas tko ne zavede! Pitala sam ga da li to neznači da mi moramo ispitivati jer mnogi če doči u Isusovo ime i reči da su pomazanici / mesije. Ja sam ga podsjetila da več u Pavlovo vrjeme to se počelo dešavati i isto sam ga podsjetila na stih iz Efež. 5:11. On je držao do svoga i ponavljao da Bog je pozitivan i da netrebamo gledati za greške.

Dok smo pričali vidjela sam da ovaj svjedok drži ruke u trokut. Jako sam se iznenadila. Pitala sam ga zašto drži ruke u trokut. On je samo nešto smrmljo da mu je tako lakše. Rekla sam mu da li shvata da masonci to rade i da to je masonski simbol. Rekla sam mu da sam primjetila to isto i na internetu kada vodeče tjelo i drugi na jw broadcast imaju govore da i oni sklapaju ruke tako.  On kaže da nije znao.

Nastavili smo govoriti i pitala sam ga dali zna da novi svjet prevod biblija je pisana prema Aleksandrian manuskript ,Vaticanus i Sinaiticus, i dali zna da je od Westcott i Hort. On je rekao da zna. Rekao je da zna da King James biblija iz koje sam mu čitala je iz Antiok  "Textus Receptus"
Počeo je da mi priča kako mi trebamo biti kao boreanci i istražiti bibliju. Ja sam rekla da se slažem jako sa time i zato ja nemam adresu nikakve organizacije ili religije na mojim traktatima jer želim da ljudi idu Bogu a ne religiji i da trebaju sami da čitaju sveto pismo i paze tko im šapuče u uho. Trebaju sami da čitaju pismo tako da ako im neko dodje i kaže nešto što nije u pismu onda če znati.

Pitala sam ga dali zna o pedofiliji problem koji je u organizaciji. On je rekao da to su laži i da oni prijave takve salučajeve policiji. On je dodao da pre mnogo godina zakon je zabranio da religiozne vodje idu policiji ako saznaju o problemu pedofilije jer zakon je dao religioznim vodjama privilegiju povjerljivosti. Sada zakon je se promjenio i oni idu policiji ako saznaju o takvom slučaju. Rekao je kako u svim religijama ima takvih problema. Rekla sam da ima ali javnost zna za to. Primjer katoličke crkve. Svi znaju o tom ali ipak mnogi katolici još uvjek ostaju u njihovoj religiji i nevide razlog da je napuste. Razlika sa katolicima i JS je da JS prekrivaju. Pitala sam ga da li iskreno misli da bi kula zaista rekla otvoreno JS ako je istina ovo što mu kažem o pedofiliji.  Sigurno ne bi jer onda mnogi svjedoci bi napustili org. kada bi shvatili da to je istina.

Pitao me je dali sam ikada lično srela vodeče tjelo. Ne, rekla sam. On se počeo hvaliti kako je sjedio sa vodečim tjelom u Bruklinu i jeo ručak sa njima. Rekla sam mu  kako je fino i ljubazno od njih da su ga pozvali za ručak.  Ja isto znam o brači starješine iz Irland , rekla sam mu, koji su od svojih para otišli u Bruklin i željeli da se sretnu sa vodečim tjelom ali vodeče tjelo nisu pristali na to. Nekoliko dana su bili u Bruklinu ova brača starjesine kako bi htjeli da pričaju sa vodečim tjelom o nekim stvarima koje nisu uredu ali vodeče tjelo su to odbili.

(Mislila sam se posle, znači ako idiliziraš vodeče tjelo oni če te rado prihvatiti ali ako imaš neka pitanja ili zabrinut si zbog nekih stvari i želiš da skreneš pažnju onda nisi vrijedan vodečem tjelu ni da te primi i osobno pogleda te u oči i kaže, žao mi je ali mi nemamo vremena. Nisu htjeli ni sresti ove starješine iz Irlanda nego su samo dali poruku u recepciju u betelu da nemogu ih primiti. )

Interesantna jedan stvar je bila. Dok smo pričali nastavio je imati ruke u trokut iako sam mu rekla što to znači. Svjedoci provjerite na internetu što znači da držati ruke u trokut. To je masonski znak ali isto porjeklo je iz budizma i new age. Ima nešto veze sa spajanjem energija kada stavite prste tako. Nevjerujte meni, ja sam to čitala negde ali se nesječam svih detalja. Provjerite sami.

U medjuvremenu me je pitao dali ja sam bila JS i ja sam rekla da ( mada znam da on je cjelo vrjeme znao da sam ja prijašni svjedok )
Okončala sam moj razgovor sa ovim svjedokom i rekla mu da sada moram da idem dalje a on je rekao meni da sam ja jedna iskrena osoba ( laskanje )  i da sam dobrodošla nazad, da Jehova če da me primi kad god želim. Rekla sam mu da se ja NIKADA NECU VRATITI  jer to bi bilo bogohuljenje protiv Boga. 

Ja sam otišla od tog svjedoka nakon našeg razgovora i djelila traktate na ulici. Nakon nekon vremena ispred mene je bio jedan mladič koji je samo tako stajao , ja sam ga primjetila i mislila sam da je JS ali pošto sam bila umorna i imala sam plan da završim i idem uskoro kuči nije mise pričalo sa njime nego sam htjela mu dati traktat i mimoiči ali odjednom pridje starješina sa moje ljeve strane i u isto vrjeme ovaj mladič poče da mu se pridruži. Starješinu ja znam mnogo godina i on mene. Ja sam se samo htjela malo našaliti i proci ga. Rekla sam mu sa osmjehom na licu " o, gle tko je tu, kao da si naručen "  Mislila sam da ču samo da se malo šalim sa njim ali on poče priču kao : " Jehova te želi primiti nazad i dobro došla si " Ja sam se razljutila i pitala njega o kojem jehovi on to priča, jeli jehova masonaca? jeli jehova lucifer koji ti želis da mu se ja vratim? Koji to jehova mene želi nazad? Rekla sam starješini zašto ne kaže ovom mladiču istinu o organizaciji, o pedofiliji i masoncima. Zašto to ne uradi. Zato što ne smiješ rekla sam mu. Bojiš se.  Starješina je čutao neko vrjeme ali i on je ponovio istu stvar kao predhodni svjedok da " bog jehova je pozitivan bog. "  ( i to o pozitivnosti je new age. ) Posle mi je rekao " Pa ti nama dolaziš, mi nedolazimo tebi" Šta????? Zašto starješine lažu uvjek? Ja nepretjerivam kada kažem uvjek niti kažem ovo da bi ih oslikovala kao takve. To je zaista istina. Kada ih god sam pitala za činjenice lagali su me mnogo puta. O tome jeda drugi put ču da pišem.

Ja sam otišla od njih ali želim da pitam. Kako to ja idem njima a ne oni meni ???? Odakle njima to????
Zašto tvrde da ja dolazim njima kada su oni koji jure mene a ovo nije prvi put. Jasam pričala sa svjedocima kada sam došla u grad. Zaustavila sam se i pokazala knjigu ovom prvom svjedoku i imala razgovor sa njim nekoliko minuta i onda sam otišla i djelila traktate na ulici. Dali žele da kažu da ja tražim njih jer sam ja pričala sa JS . Da li je zato? Ok, ako je to tako po tome to znači isto da ja želim da se isto vratim u moju muslimansku vjeru jer ja isto idem muslimanima i pričam i sa njima. ( ja sam rodjena u muslimanskoj vjeri )  Ja sam išla danas kod muslimanske djamije i dala traktate nekoliko muslimana. Ja idem ko je god meni na putu, bio mormon, musliman, JS, katolik ili neka druga organizacija ili religija, ja pričam sa svima i koristim prilike kada su tu da im kažem o spasenju, da nema nigde spasenja nego u Isusu. Da li to znači da ja želim da budem dio tih svih religija i organizacija. Taka je to logika JS.



Interesantno, pre nego sam išla napolje danas, čitala sam Matej 4. Spaseni znaju što ovo znači, izgubljeni neznaju. 

jehovu kojeg vi obožavate svjedoci  i Jehova kojeg ja obožavam nisu isti mada je isto ime. I mormoni u svojim seremonijama koriste ime jehova. Provjerite. Masonci isto koriste ime jehova.  Falsifikatni novci izgledaju isto kao original nevježbanom oku ali samo jedan je pravi.
Vidječemo jednog dana ko je iskren a ko nije. Nažalost za neke če biti prekasno. 





Ovdje slika kako je on držao svoje ruke. 







1 kommentar: