Min bloggliste

søndag 23. juli 2017

Ima naraštaj čist u vlastitim očima, a od nečisti svoje nije se oprao. IZREKE.


Bez supstance.


Šta vredi da na ovakav način kula impresionira tebe kad nije ni ustanju da razumije šta piše u toj knjizi a da još ne pričam o prevodu i mnogim stavcima koje su odstranili u novoj bibliji srebreni mač. 



Kula vas zavodi, a molim se i nadam se da ce te shvatiti to pre nego je kasno. Oprani u vodi ne spasi nego 1Peter 1:18 
  • znajući da niste nečim raspadljivim — srebrom ili zlatom — otkupljeni od svoga ispraznoga življenja, kakvo ste naslijedili od otaca,
  • 19nego dragocjenom krvlju Krista kao Jaganjca bez mane i bez ljage,

Ivan 1:29 Sutradan Ivan ugleda Isusa gdje dolazi k njemu pa reče: »Evo Jaganjca Božjega koji oduzima grijeh svijeta!

Ivan 1:33 ...  to je onaj koji krštava u Duhu Svetome.

Ivan 1:36 ...  »Evo Jaganjca Božjega!«

Ivan 3:6 Što je rođeno od tijela, tijelo je; i što je rođeno od Duha, duh je. 7 Ne čudi se što ti rekoh: ‘Valja vam se roditi nanovo!’

Ivan 3:15 da svaki koji vjeruje u njega ne propadne, nego ima život vječni.

Ivan11:25 Reče joj Isus: »Ja sam uskrsnuće i život. Tko u mene vjeruje, ako i umre, živjet će. 26 I svatko tko živi i vjeruje u mene, neće umrijeti dovijeka. Vjeruješ li ovo?«

Rim 8:2 Jer zakon Duha života u Kristu Isusu oslobodi me od zakona grijeha i smrti.

Rim 10:4 Jer svršetak je Zakona Krist — za pravednost svakomu koji vjeruje.

1Kor. 15:45 Tako je i pisano: Prvi čovjek, Adam, posta duša živa; posljednji Adam — duh životvorni.( živo - tvori ) 





Posjetite forum gde sam nasla ove slike OVDJE

Slike su od internacionalnog kongresa u Koreji 2013.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar