Min bloggliste

søndag 16. juli 2017

Kvadrat!!!





Srela sam juče jako prijatne mlade djevojke kule stražara i ponudila sam im biblijski traktat ali kao što možete da predpostavite nisu htjele da to prime.

Rekle su mi da i one DOBROVOLJNO koriste svoje vreme i razgovaraju sa ljudima o dobroj vjesti. Pitala sam o kojoj dobroj vjesti se radi. Rekle su dobra vjest o kraljevstvu. Razgovarale smo neko vrijeme i čitali nekoliko biblijskih stihova. U toku našeg razgovora rekla sam im da kula stražara organizacija nedozvoljava svojim članovima da tumače biliju nezavisno od organizacije.  Ona se naravno nije složila sa time. Ja sam joj rekla da na internetu sam čitala iz kulinog časopisa da je to tako i isto da na jwbroadcast kulini lideri  su rekli to mnogo puta. Svjedokinja mi je rekla da nije sve istinito što pišu na internetu. Rekla sam joj da mnogo kuline literature je na internetu i da pisma koja lideri iz Brooklyn šalju vašim starješinama su isto na internetu kao i tajna knjiga za starješine. Rekla sam joj o pedofiliji u kulinoj organzaciji i Sudskim slučajevima u Australiji, Americi, Engleskoj i drugim zemljama. Naravno one to nisu vjerovale i svjedokinja mi je rekla da ja netrebam da budem četverokutne glave i pre nego povjerujem te laži potrebno je da se sve ispita i ne naivno vjerujem. Sve okolnosti bi se trebale ispitati. Rekla sam da se slažem sa time i da Sudski slučaj u Australiji je na internetu i da može nači video na You Tube gde jedan od lidera iz Brooklyna svjedoci. ( rekla sam im kako da traže )  Ona je rekla da to nije sigurno da je on JS. Rekla sam da jeste sigurno da on je JS jer taj isti čovjek je na jw broadcast i na  jw broadcast lideri su mnogo puta porekli / negirali da organizacija ima pedofiliju. Onda su malo učutile i rekle su da  če to provjeriti.
( kažem Brooklyn jer se ne sjecam imena tog novog mjesta gde betel je se selio )

Pišem o ovom razgovoru jer ova djevojka je rekla jednu dobru stvar a to je da: netrebamo da budemo četverokutne glave. Mada je to bilo usmjereno na mene i na moju sposobnos da li mogu donjeti zaključak ispravno ja bih ohrabrila sve Kuline svjedoke da prihvate taj savjet i razmotre sve okolnosti što se tiče organizacije stražara.

Ako odbacite automatski zle stvari koje ste čuli o kuli samo zato što: te informacije i izvještaji dolaze od svjetskih ljudi ili nas prijašnji svjedoka koji nevaljamo i radimo ovo samo iz neke osvete ili prijašnjih svjedoka koji nežele da slede razumjevanje biblije kroz organizaciju ili bilo koji drugi razlog koji ste čuli od kule stražara, onda ste vi ti koji imate  četverokutnu glavu.

Nakraju rekla sam joj da moli se Jehovi o tome što je istina a što laž. Ove djevojke su bile fine i iskrene ali nažalost zavedene. Iskrenije su nego mnogi starješine sa kojima sam razgovarala pre.

I istina i laži če da izdrže test vremena.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar