Min bloggliste

søndag 9. juli 2017

JP Morgan Chase. 



Slušala sam jedan video o kuli stražara i provjeravajuči informacije na internetu naišla sam na jedan link.
To je internetska stranica jehovinih svjedoka i tu su sa velikim  ponosom objavili da kula je vlasnik u zajedničkom fondu sa jako poznatom bankom u Americi,JP Morgan Chase.
Imaju 7% u zajedničkom fondu sa tom bankom ili $ 1,361,584,818.41.

( Kliknite na sliku da povecate )





Ovaj svjedok Kaže ovako: "Mi smo jedna bogata religija. ;-) Jehova nas blagoslovio. Jehova se smeješka.

Hvala na doprinosu!

Agape!

Bibliotekar.

p.s. Ovo čak ni ne uključuje sve ove druge supsidijarne korporacije WTBTSP.





Sada mislim se dok ovo gledam koliko fondova i investicija ima kula samo Bog zna.
Ja se jako dobro sječam da su rekli nama da investiranje je kockanje ali
zakoni nisu isti za kulu. Uredu je, ona to koristi za propovjedanje ili :)

Posjetite stranicu OVDJE

I OVDJE WWW SEC GOV ARKIVA

Provjerite stranicu i ostavite komentar ako sam pogresila.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar