Min bloggliste

tirsdag 26. januar 2016

Hrani tijelo dok se pretvara da nahrani duh.


Kada sam izasla iz kule poslije nekog vremena sam pronasla da biblija kule lazara je dosta, promjenjena, izmjenjena i rjeci su dodane koje nebi trebale da budu. Ali to nije sve. Nesto gore sam pronasla, naime razloge zasto to su uradili.

Zbog moje istrage o prevodu biblije naisla sam na mnoge stvari koje mi su jasno pokazale da biblija kule je new age a kao posledica tog prevoda naravno i ucenja su new age.
To sigurno se ne slazete ali ako imate neke podatke o new age vidjet ce te lako da je to slucaj.
To nije samo NWT sto je radilo tako, to je  i sa mnogim drugim bibljama na engleskom. Agenda tih svih biblija je da pripremi ljude za antikrista koji je planiran da dodje na scenu a isto tako da obmani krscansku vjeru i kriscane.

  To je ta jedna vjera koju su meni svjedoci pricali kada sam ja pocela da se druzim sa njima ali naravno oni nisu svjesni bili toga.

Rekli su, biti ce jedna vjera i jedna drzava. To i jeste plan sa new age. Vi radite za to i podupirete a i neznate.

JEDINI PUT KA BOGU JE KROZ ISUSA HRISTA.  NISTA NE SMIJETE DA DODATE TOME  ILI DA SE UZDATE U. Ni religiju ni organizaciju niti vasa dobra djela Isa 64:6.   DODJITE KA ISUSU KAO GRESNIK I SIROMAH I PITAJ TE GA DA VAS SPASE.

Zivimo u zadnjim danima i vrjeme je da se uzdate samo u Boga.

Ovdje je samo mali primjer kako je kula izmjenila stavak da bi znacilo nesto drugo. 

Efes 5:9 (jer plod je Duha u svakoj dobroti i pravednosti i istini)
NS prevod : ... jer se plod svjetla...

Ovdje vidimo da kula je zamjenila plod duha za plod svjetla. Hmmmm.
Vi malo razmislite o tome.
To svjetlo je jako vazna tema u new age a ima i drugih razloga zasto je Duh zamjenjen sa svjetlom.
Mozda kazete da ovo su male promjene.

Ja imam plan da pisem o ovome uskoro kako bi vi vidjeli vise primjera gdje i koji stavci su mjenjanji ili odstranjeni. Vidjece te jednu sliku. Ja naravno vrsim usporedbu sa King James biblijom koja je preko 400 godina stara.

Shavatate li da vas NS prevod ne zovu biblijom, na engleskom, nego NEW WORLD. Nije novi svjet Isusa ja vam garantujem.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar