Min bloggliste

lørdag 9. januar 2016

Kada sam se budila i pocela dovesti u pitanje Da li je kula Bozija organizacija vidjela sam da povratka nema. Neznanje nije blaženstvo.

Morala sam da znam  sigurno kome sluzim. Kao svjedok ucili su me da jedan dan ce doci kada cu morati da dam moj zivot za Boziju organizaciju. Ja sam to uvjek imala u mislima i odlucila sam da sto se god desi sa mnom necu nikada iznevjeriti organizaciju ili moju bracu i sestre. Godisnjaci koje dobijemo svake godine su opisivali teskoce i bolne situacije u kojim JS su se nasli jer su bili vjerni organizaciji. Ja sam te godisnjake sa velikim interesom citala i te price su imale veliki utjecaj na moje razmislajnje i odluku da ako i ja dodjem u situaciju kao oni onda znam sta trebam da radim.
Nazalost za kulu ali na blagoslov za mene taj utjecaj koji kula je zeljela da ima na mene sa tim godisnjacima je se okrenuo protiv nje kada sam pocela da se budim. Mislila sam se " Ovi svi ljudi o kojim sam citala su zrtvovali ogromno, a i ja sam mislila da ako dodje vreme da moram da umrem za ovu organizaciju, to cu da ucinim, jer znam da Jehova ce me uskrsnuti.  Medjutim STA AKO TO NIJE NJEGOVA ORGANIZACIJA. ZA KOGA SE JA ZRTVUJEM?"
Telefonirala sam starjesinu iz moje skupstine i rekla da od mene je ocekivano da ja umrem za ovu organizaciju, pa ako cu da umrem onda moram da znam sigurno za koga umirem. Njegov odgovor je bio " Da imas pravo"

Tako i vi svjedoci, probudite se, i mislite dobro koga sluzite. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar