Min bloggliste

lørdag 2. januar 2016

Komentar jednog citaoca.

Pre nego da citate ja moram da se izvinem na mom losem srpskohrvatskom jeziku.
Ja imam jako siromasan recnik i kada sam pisala ovaj clanak imala sam puno problema da nadjem rjeci koje mogu da izraze sto ja zelim da kazem. ¨
Nadam se da ce te uspjeti razumjeti sto ja zelim da objasnim.

Ja sam dobila komentar od jednog citaoca koji se odnosi na ovu sliku.

Zahvaljujem na komentaru i zelim da odgovorim ovdje kako bi i drugi ljudo koji mozda imaju isto misljenje dobili moj odgovor.

Sliku koju sam odabrala za ilustraciju je slika vodeceg tjela i njegov sat.
Citalac je komentirao da nije sigurno da sat koji ovaj gospodin ima jeste orginal, moze biti da je kopija.
Ja se slazem sa komentarom. Ja neznam sigurno da li je to orginal ili kopija. Ja nisam u mogucnosti da idem i proverim to licno. To moze biti kopija tog skupocenog sata.

No, medjutim ja zelim da kazem zasto sam ja tu sliku odabrala kada sam pisala taj mali clanak. Nisam je odabrala jer sam sigurno znala da taj sat je toliko skup nego sam je odabrala jer me je podsjetilo na jednu sliku iz ili kule strazara ili probudite se ne mogu da se sjetim.
Na toj slici mozese vidjeti jedan stol koji je spremlje za rucak. Na tom stolu su tanjuri, cajne solje i case. Prvo sto vam upadne u oko kada gledate fotografiju jeste da taj servis ne stima, to jeste da svi tanjuri i soljice nisu istog oblika i boje kao sto obicno to mi imamo.
Kula je komentirala tu sliku i rekla da krscani ne moraju da se zalazu da imaju sve u kuci po zadnjoj modi. Ne moramo da imamo posuđe koje je kompatibilno.  Ne moramo da budemo kao svjet i brinemo se kako stvari koje posjedujemo izgledaju.

( Voljela bih da znam u koji casopis to je pisano ali nazalost nisam mogla da nadjem . )

Ta mi slika dodje u um svaki put kada gledam fotografije vodeceg tjela i prostorije u kojim oni snimaju za JW broadcast ( jw emitiranje )
Njihova odjela vidi se da su dobrog kvaliteta, nisu neki jeftini a isto tako svaki od njih imaju zlatne, debele prstenove. ( da li ste primjetili da neki imaju prstenove na malom prstu? )
Isto tako namještaj koji se vidi u prostorijama u kojim borave nije jeftin.
Obratite paznju sledeci put kada gledate video ili slike iz betela. Nista nije od loseg kvaliteata.

Sada, taj sat, da li je kopija ili ne, nije meni ni vazno, jer kula me je ucila da lakomstvo nije problem samo ljudi koji imaju nego i moze i vise da bude problem kod onih koji nemaju.

Iako je kopija, zasto on ima potrebu da nosi takav tip sata na sebi?  Zasto nije kupio obicni sat ako jedini razlog sto ga ima jeste da zna koliko je sati?

Ako je kopija onda krsi zakon.
Pre nekoliko godina, kada je postalo poularno sa prada, versaci i neke druge skupocjene marke, citala sam u novine da policija je uhvatila neke ljude koji su kupovali naocale, tasne i neke druge stvari koje su bile kopije. Oni su morali da plate kaznu jer to je ilegalno da se i kupi i prodaje.

Sjecam se isto pokrajinskog nadglednika kao je rekao u svom govoru da moramo da pazimo kakav materialni pogled imamo. Cak i kada su stvari na rasprodaji ne trebamo da kupujemo ako bas ne trebamo.
Isto tako vodece tjelo uvjek trubi svjedocima da moraju da budu skromni sto se tice materialnih sredstava i da se ne upadljivo isticaju matrijalno. Pa neka ne samo pricaju pricu nego neka i hode taj hod.

Ne mogu da zamislim Pavla ili Isusa na ovakav nacin. 




*** g05 22. 8. str. 8 Budućnost turizma ***
Loš utjecaj na društvo
Relativno imućni turisti sa Zapada koji odlaze u zemlje u razvoju ponekad na neprimjetan — ali ponekad i dosta primjetan — način loše utječu na domaće stanovništvo. Naprimjer, turisti sa sobom ponesu ono što im omogućava luksuzan boravak u drugoj zemlji. Takvo je bogatstvo domaćem stanovništvu često nezamislivo. Mnogi od njih požele imati skupe stvari, ali ne mogu si ih priuštiti ukoliko uvelike ne promijene svoj način života — a te promjene mogu loše utjecati na društvo u kojem žive.



*** w98 15. 12. str. 23 Kada naoružani pljačkaši napadnu ***
Dakle, jedan način na koji možemo smanjiti ne samo tjeskobu već i opasnost od pljačke jest da ne zgrćemo obilje skupocjene imovine. Nadahnuti je apostol napisao: ”Sve što je na svijetu, tjelesna želja, i želja očiju, i ponos života [”upadljivo isticanje svojih životnih sredstava“, NW ], nije od oca, nego je od ovoga svijeta“ (1. Ivanova 2:16). Iste želje koje jedne ljude potiču da kupuju skupe stvari, druge potiču da kradu. A ”upadljivo isticanje svojih životnih sredstava“ može biti poziv onima koji su skloni pljački.



Sjetite se, novci koje kula trosi su dani od jadnih naivnih ljudi a neki od njih nemaju ni da jedu dovoljno.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar