Min bloggliste

tirsdag 5. januar 2016

Megiddo II - The New Age (hrvatski)

Megiddo II: The new age drugi je nastavak kontroveznog megiddo serijala. Nastavak se orijentira na veoma utjecajni New age pokret. Da li je on stvarno novi pokret? Ili je to možda drevni nauk koji je poučavala zmija u Edenskom vrtu. 
Pobornici New agea tvrde da čekaju univerzalnog Krista da povede svijet. 
Što se događa s onima koji ne žele pratiti vođu?

Za prjevod kliknite na captions pa odaberite hrvatski.


13 kommentarer:

  1. Odgledao sam oba ova filma i mislim da su jako interesantni. U njima se lepo može videti ko stoji iza raznih nauka i ideja raznih religija. Inetresantno je kako se uočava da je zajedničko za new age pokrete i religije kako poriču smrt i od ljudi prave bogove. Međutim primetio sam da tu ideju imaju skoro sve hrišćanske crkve, naročito one velike. Zmija reče Evi "nećete vi umreti .... već ćete postati kao bogovi..." Nije li to upravo ono što kroz nauku o besmrtnoj duši naučavaju Katolička, Pravoslavna.... i ostale hrišćanske crkve? Oni naučavaju da čovek tj. njegova duša NE UMIRE! "Postaćete kao bogovi- idete na nebo!" Mislim da vredi razmisliti i o tome. Ne branim Jehovine svedoke. Mnogo toga im se s pravom ima zameriti, i oni mute gde i kako stignu. Ali zarad realne, celokupne slike mislim da je potrebno i ovo spomenuti

    SvarSlett
    Svar
    1. Drago mi je da ste gledali dokumentar.
      Ja sam krscanka ali nisam niti cu ikada biti.dio neke religije U pismu stoji da mi smo crkva ( hram ) Bozija. ( ako smo redjeni od svetog duha Ivan 3:3,5,6,15-18 Ivan 1:12,13 ) To se ne odnosi na fizicku gradjevinu nego na tjelo gde Boziji duh prebiva. Odnos sa Bogom ne nadje se u religiji nego upravo u osobi Isusu Kristu.
      Rim 8:9 A vi niste u tijelu, nego u Duhu, ako doista Duh Bozji prebiva u vama. A ako tko nema Duha Kristova, taj nije njegov.
      1Kor 3:16 Ne znate li da ste hram Bozji i da Duh Bozji prebiva u vama?

      Da, katolicka crkva je u New Age ali nauka o besmrtnoj dusi nije da ce mo postati kao Bogovi. Sto oni i drugi uce jeste kako oni to zovu christ consciousness ili u prevodu kristova svijest. Kada pitam ljude da li vjeruju u Isusa oni obicno kazu da ne vjeruju u Boga ali da vjeruju da tu postoji neka sila, neka svjesnost. Sada shvatam sto je Ivan pisao u
      2 Ivan 1:7 Jer na svijet dođoše mnogi zavodnici, koji ne ispovijedaju Isusa Krista koji dolazi u tijelu. To je zavodnik i antikrist.

      1Ivan 4:3 A svaki duh koji ne ispovijeda da je Isus Krist u tijelu došao, nije od Boga. To je duh Antikristov, a za nj ste čuli da dolazi i sad je već u svijetu.



      kristovu svijest oni zele da postignu preko razlicitih kanala i teknologije. To je jako zastrasujuce kada se prvi put covjek upozna sa time. Ta teknologija je pocela vec u vreme hitlera i testirali su to u logorima na jadnim jevrejima. Danas vec imaju i koriste sintentivsku telepatiju, alfa valova, tesla teknologija i mnoge druge stvari a naravno sve u kombinaciji sa crnom magijom.
      Religijske ustanove, zdravstvo , politika, skola, TV i slicno sve su koristene kao medij da se vrsi utjecaj na ljudski um kako bi prihvatili new age i antihrista kada dodje. Ovo su planirali vec od 17 stoljeca. Oni spremaju ljude a mnogi nemaju pojma sta se desava da su svakodnevno bombardirani sa modulacijom uma i da sudjeluju u oblikovanju globalne svjesti. Kula je isto u tome, to znam sigurno. Kada imate puno podataka o new age kao sto ja imam onda mozete vidjeti da oni vode svjedoke u tom smjeru. Ja sam citala neke jako stare brojeve kuline na engleskom kada sam postala svjedok iz pedesetih lil ranije godina i sjecam se da tu sam prvi put citala rjeci NEW WORLD ORDER. Ja naravno nisam znala sto te rjeci znace kao sto znam danas. Rusel je isto pisao da on je mason i zvao je masone njegovom bracom. Isto te simbole koje je koristio na casopisima su masonski. Sjetite se da kula stalno prica o jednoj vladavini, a to nije vladavina Isusa Krista jer oni njega su odbacili na mnogim nacinima medjutim kako bi privukli / prevarili ljude oni tvrde da podupiru Isusovu vladavinu.

      Slett
    2. O TJELU, DUSI I DUHU.

      Covjek se sastoji od 3 djela; Fizicko tjelo koje koristimo da komuniciramo / zivimo u fizicko relmu. ( Tjelo =dodir, okus, vid, miris, sluh.) U vasem fizickom tjelu zivi duh ( ti ) koji komunicira sa Bogom i vi imate dusu. Vi ste duh koji zivi u fizickom tjelu i imate dusu.
      1 Solu 5:23 ...cijelo vaše biće — duh i duša i tijelo...

      Čovjek je duh i zato je u stanju da komunikacija sa Bogom.
      Izreke 20:27 Duh je covjekov svjetiljka Gospodnja, istrazuje sve dubine utrobe.
      Job 32:8 Ali to duh je neki u čovjeku, i dah Svemogućega čini ga razboritim.
      Psalm 18:28 Jer ti svjetiljku moju uzizes, Gospode, Boze moj, tminu moju obasjavas.
      Duh "je onaj dio čovjeka koji" zna (duhovno svjesni ) i kroz koji stupi u savez s Bogom. Kor 2:11
      Jer tko od ljudi zna što je u čovjeku osim duha čovječjega koji je u njemu? Tako i što je u Bogu, nitko ne zna osim Duha Božjega.

      Nekoliko stihova koji opisuju tjelo kao kuca ili sator u kojoj zivimo:
      Job 4:5 a nekmoli u onih koji nastavaju kuće glinene,
      kojima je temelj u prašini i satrti budu prije nego moljac.
      2 Peter 1:13,14 A pravo je, smatram, dokle god sam u ovome šatoru, da vas budim podsjećanjem,
      14 znajući da ću brzo odložiti svoj šator, kako mi i Gospodin naš Isus Krist objavi.


      O DUSI:

      Tijelo je svjesno osjećaja, koja se odnose na svijet oko nas, duša je svjesna sebe i društveno svjesna. Duša se sastoji od 3 dijela: um, volja, i emocije. Kroz njegovu dušu čovjek misli i rezonira; on odluči i izabere; i on osjeća. (Psa 42:1-6). Matej 26:38; 11:29 Ivan 12:27
      U tom smislu možemo reći da životinja ima dušu zato sto mogu misliti, osjećati i izabrati, ( znate kako cuke ili macke kada urade nesto lose skrivaju se, jer znaju da su uradile nesto sto netreba) ali oni nemaju duha. Duh je ono što razlikuje ljude od životinja. Karakterističan za covjeka samo.
      Molim vas citaj te stavke u ovu bibliju jer ja nisam provjerila stavke u NWT i ne znam da li su izmjenili ih kako bi sakrili informaciju o dusi i duhu.
      Citaj te ove stavke iz 1 korincanima 2:10-14 o duhu.
      Ovdje link za bibliju varezdinsku.
      http://www.hbn.hr/biblija


      Razlog da idemo na nebo nije da budemo bogovi, to je grcka mitologija i gnostizam, nego da sprovedemo vjecnost sa nasim dragim nebeskim ocem kako bi bili u zajednici , druzenju sa njime kao djeca sa ocem, da ucimo o njemu i od njega a to kaze biblija ce trajati u vjecnost.
      Propo 3: 11... stavio je i vječnost u srca njihova, ali da čovjek ne može dokučiti djelo što ga čini Bog od početka do kraja.

      1 Kor 2:9 Nego, kako je pisano: Što oko ne vidje i uho ne ču i u srce čovječje ne uđe, to pripravi Bog onima koji ga ljube,

      Ivan 17:3 A ovo je vječni život: da poznaju tebe, jedinoga istinskog Boga, i onoga koga si poslao — Isusa Krista.

      Tjelo fizicko se vrati u zemlju od koje je napravljeno ali duh se vrati Bogu.
      Propovj 12:7 i vrati se prah u zemlju kako je i bio, a duh se vrati k Bogu koji ga je dao.



      Sto se tice nauk JS
      Moramo imati temelj nauke cist i kada to imamo onda ostatak biblije cemo da razumijemo tacno jer gradimo na pravom temelju.
      Sjetite se sto Isus rekao o kuci koja je gradjena na stjeni i pjesku. Nauka kule je gradjena na pjesku i zato ja ne primam njihovo razumljivanje nego se trudim i uzivam da kopam za istinom sama onako kako me sveti duh vodi. Trazim od Boga stalno da mi pokaze istinu onako kako je od njega a ne moja volja da ima utjecaj ili necija druga.
      Kako je to fino me jedan brat naucio rekavsi da - Pogreška rodi pogreške - To sam prevela sa engleskog, neznam da li to ima smisla u vasim mislima sto on kaze ali vidjela sam da to je tacno.
      Pozdravi.

      Slett
    3. U drugom parafrafu gdje sam pisala da " nauka o besmrtnoj dusi nije da ce mo postati kao Bogovi." pisala sam pogresno.
      Nisam se izrazila tacno. Sto sam htjela da kazem jeste da nauka o besmrtnoj dusi nije da ce mo postati bogovi
      ali istina je da New Age i katolicka crkva uci da ce mo postati bogovi.
      Nadam se da sam sada pojasnila a mozda sam i vise zamutila, neznam.
      Tesko je pisati meni. izvinjavam se.

      Slett
  2. Zdravo,
    ja sam pre tri meseca prestao da idem na sastanke JS, a uskoro ću se i sam isključiti. Smatram sebe hrišćaninom i takođe ne želim biti više biti deo bilo koje religije. Pogreška rodi pogreške - to je jasno, dobro si to prenela. Što se tiče nauke o besmrtnoj duši, mislim da nije bitno to da li ta nauka DOSLOVNO govori da ćemo postati kao bogovi ili ne. Suština je u tome da i Zmija - Satana i nauka o besmrtnoj duši govore SUŠTINSKI ISTU stvar: "nećete vi umreti". "Da, umire telo, ali tvoja duša nastavlja... ide na nebo kod Boga...." itd. Ako je to tako, u čemu se sastoji Božja kazna - "umrećeš", ako duša ne umire? Ispada da je smrt ne kazna nego nagrada jer se smrću postiže nešto mnogo bolje. To je za mene besmisleno. Da Adam i Eva nisu sagrešili ispada da nikad ne bi mogli biti sa BOgom na nebu. Čemu uskrsenje ako duša ne umire? Duboka je i komplikovana to tema. Slažem se da stihovi koje si navela govore nešto o tome, ali oni ujedno ostavljaju mogućnost za razna tumačenja. Isus je vaskrsavao ljude (Lazara...). Niko od njih nije prepričavao neka nova iskustva koja je doživeo dok mu je telo bilo mrtvo. Vaskrsavao ih je u TELU. Isus ništa ne govori gde je bio i šta je radio tri dana tokom svoje smrti. Ja ne vidim da je Isus naučavao nauku o besmrtnoj duši. Apostoli govore da je Isus vaskrsnuo i to primenjuju ISKLJUČIVO na njegovu fizičku pojavu u TELU. POSLE uskrsenja je uznesen na nebo. Ono što me drži podalje od verovanja u besmrtnu dušu je, pored biblijskih stihova, upravo ono što sam već napisao, PREVELIKA sličnost sa Zmijinom izjavom "nećete vi umreti".

    SvarSlett
    Svar
    1. Drago mi je da to cujem a narocito da niste odbacili Boga zbog kule jer mnogi jesu.

      Zivot bez Boga nije zivot, i ako odlucimo da se vodimo sa ljudskom mudroscu to je isto prelaz iz jedne sektu u drugu. Nismo nista postigli .
      Ja sam puno istrazivala mekanizam i strukturu sekte i vidim jako jasno da taj sistem koji je koristen u kuli nije nista novo ili jedinstven. Kula je samo jedan parcic od te velike slagalice.
      Psihologi su ustvari studirali socialno ponasanje i utjecaj na ljude koji su bili u slicnim organizacijama kao kula dugo i vidjeli kako covjek se moze lako manipulisati i kontrolirati a to znanje se sada koristi u mnogim područijama zivljenja. Mi smo bili eksperimentalni zecovi.

      Ako citate engleski, autor /psiholog MARGARET THALER SINGER ; CULTS IN OUR MIDST je knjiga koju ja bih preporucila za citanje. Primjetit ce te sekta mentalitet u mnogim mjestima kroz svakodnevnicu. To je toliko podmuklo i duboko da JEDINO BOG NAM MOZE POMOCI i voditi nas pravim putem kako ne bi upali u zamke.


      Ja zelim da pisem nekoliko rjeci o zivotu posle smrti i o adamu i evi ali sada nisam u mogucnosti to da radim ali mozda sutra cu to da pisem.

      Tema jeste duboka ali nije komplikovana toliko da covjek ne moze da dokuci istinu. Razumijem da vama to izgleda tako jer i ja sam bila na tom mjestu ali sada vidim stvari drugacije. Ne mojte odustati. 2 Kraljevima 13:18


      U medjuvremenu ja bih zeljela da vam postavim jedno pitanje. Ako nemamo dusu i nema zivota posle smrti gde su onda otisli ti 144000 sto kula pise da ce biti sa Isusom da kraljuju?
      Ako oni imaju nesto sto je nesmrtno tako da imaju zivot sa Isusom posle smrti onda je isti slucaj sa nama.

      2 Kor 5:8 A puni smo pouzdanja, i više bi nam se sviđalo iseliti se iz tijela i naseliti kod Gospodina.
      Filip 1:23 23 Jer pritiješnjen sam od dvoga: imam želju otići i s Kristom biti, što je mnogo, mnogo bolje;
      Ivan 12:26 Ako mi tko služi, neka me slijedi; i gdje sam ja, ondje će biti i moj služnik ...

      Slett
  3. Zdravo,
    naglasio bih da pravim veliku razliku između uskrsenja i života odmah posle smrti. U svojim razmišljanjima i zaključcima se trudim da se rukovodim principima kako konteksta pojedinog stiha, tako i konteksta cele biblije (koliko to mogu da sagledam).
    Pitaš me gde su 144000? Bez obzira da li se radi o doslovnom ili simboličnom broju, oni su na nebu, to je jasno. Pitanje je da li su oni POJEDINAČNO, onako kako je ko tokom vremena umirao, otišli na nebo ODMAH posle svoje smti?
    1. Korinćanima 15:50-52
    Ali ovo kažem, braćo: tijelo i krv ne mogu naslijediti kraljevstvo Božje, niti raspadljivost nasljeđuje neraspadljivost. Evo, govorim vam svetu tajnu: NEĆEMO SVI SPAVATI U SMRTNOME SNU, ali svi ćemo se PREOBRAZITI, u jednom trenutku, u tren oka, na zvuk posljednje trube. Jer truba će zatrubiti i MRTVI ĆE USKRSNUTI neraspadljivi, i MI (živi) ćemo se PREOBRAZITI.

    1. Sol. 4:15, 16, 17
    Jer ovo vam govorimo po riječi Gospodnjoj: mi ŽIVI, koji preostanemo do vremena Gospodinove prisutnosti, NEĆEMO PRETEĆI one koji su umrli, jer će sam Gospodin sići s neba sa zapovjedničkim pozivom, s glasom arhanđela i s trubom Božjom, i NAJPRE će ustati oni koji su MRTVI u zajedništvu s Kristom. Zatim ćemo MI ŽIVI, koji preostanemo, biti ZAJEDNO S NJIMA ODNESENI u oblacima da se sretnemo s Gospodinom u zraku. I tako ćemo uvijek biti s Gospodinom.

    Iz ovih stihova je očigledno da oni koji umru ne nastavljaju automatski da žive negde, već su jednostavno mrtvi do određenog trenutka kada vaskrsavaju. Gde vaskrsavaju? Očigledno na zemlji "Zatim ćemo MI ŽIVI (očigledno na zemlji), koji preostanemo, biti ZAJEDNO S NJIMA ODNESENI u oblacima". Nakon toga oni ZAJEDNO odlaze na nebo sa onima koji NISU UMRLi ali su se PREOBRAZILI, tj. dobili novo duhovno telo jer krv i telo ne mogu ići na nebo.

    U Otkrivenju se broj od 144000 i 24 starešine UVEK prikazuje kao potpun. Nema nigde 24 prestola a samo recimo 10 ili 15 starešina. Ne, uvek je 24. Nema 125000 ili 45000 ne, uvek i samo 144000. Ceo broj, šta god on predstavljao.
    Kao što rekoh Lazar, Isus i bilo ko ko je vaskrsnuo nije pričao o tome gde je bio i šta je radio dok je bio mrtav. Da je tu nešto bilo sigurno bi pričali o tome. Bili bi oni koji su se vratili iz mrtvih i rekli nam o svojim doživljajima nakon smrti. Ali toga u bibliji jednostavno nema. A nema zato što su bili mrtvi. Nisu bili ni na nebu niti bilo gde, nisu bili svesni ničeg.
    Šta reći o onima koji su umrli pre Hristovog odlaska na nebo? Pavle je lepo rekao da ima želju da bude sa HRISTOM. Skim su na nebu oni koji su umrli pre? Da li su oni na nebu bili sa Hristom? Ne, biblija o tome ne govori ništa.
    To je neko okvirno moje verovanje. Naravno nije sve uvek jasno, ali mi ovo deluje da se slaže sa CELOM biblijom.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kazes: čemu se sastoji Božja kazna - "umrećeš"
      Umreces je bilo najvaznije duhovno. Fizicki umru jer Bog u svojoj milosti je dao fizicku smrt jer mozes da zamislis kolika tragedija kada bi morali da zivimo vjecno pod ovim okolnostima u kojima covjek jeste zbog greha.
      Duhovna smrt je u fokusu jer Bog je oduzeo sveti duh kroz koji je ih vodio, imali su direktan odnos sa Bogom. I to je ustvari sto se desi kada covje se rodi nanovo Ivan 3. Gospod, zbog toga da nam je mogao oprostiti jer smo priznali nase gresno stanje i prihvatili Boziji otkup za grehe, on nam obnovi sveti duh kako bi se vodili od njega a ne od nas smamih. Greh je razdvojio Adama i Evu a i nas od Boga.
      stanje prirodnog čovjeka, mrtav: Efe 2:1 Oživio je i vas koji bijaste mrtvi u prijestupima i grijesima. Efes 2:5 ... oživi... Efes 4:18. ( duhovno uskrsnuce )

      Kazes: Ispada da je smrt ne kazna nego nagrada jer se smrću postiže nešto mnogo bolje.
      To sto ce mo postici smrcu zavisi od toga u koga smo vjerovali. Da li vjerujemo u sebe i nasa dobra djela kako bi dobili oprostenje nasih greha to jeste bili spaseni? Da li vjerujemo u religiju ili organizaciju kao JS? Da li vjerujemo u laznog Hrista, Hrista koji je prema moje preferencije ili Hrista koji je opisan u pismu?
      U Jevr 9:27 pise. I kao što je ljudima određeno jednom umrijeti, a nakon toga na sud. Dok smo zivi i dok god udihnemo posledni dah mi imamo sansu da se pokajemo, priznamo Isusu da smo gresnici, da ne mozemo spasiti same sebe sa dobrim djelima i da primimo kao dar Isusovu žrtvenu krv kao otkup i placanje za sve nase grehe. E tek onda, ako smo iskreno to uradili sa svim srcem, mozemo da budemo oprosteni i zbog toga imamo nebesku nadu.
      Drugi ljudi koji ne priznaju svoju gresnost i Urođen korupcija (na engleskom je depravity ) zloća nego se oslanaju na druge stvari nego na Isusovu žrtvenu krv oni ce ici u vjecnu muku ili pakao. Da naravno to nije rjec o fizickom tjelu nego o dusi. Ti ljudi ce se muciti u vjecnost. Argument koji kula koristi da smrt je nagrada ako nastavimo zivjeti a ne kazna nije dobar jer ako ti mislis da mucenje je nagrada samo ako nastavis da zivis onda ja neznam ko bi zelio takav zivot, zivot mucenja. Mucenicki zivot nije nagrada, to je kazna. Ako: plač i škrgut zubi ne opisuju patnju onda ja neznam.
      Sada, znam da kula uci da ako umremo pre harmagedona nasi gresi su oprosteni i dobiti ce mo usrsenje. To je pogresno jer samo Bozija krv moze da plati za covekov greh. Nasa smrt nema tu vrednost. Ja cu da pisem o tome jedan dan na moj blog. To je odvratno i pokvareno ucenje. Opet je cilj tu da se oduzme od Isusa i da se da covjeku osobine koje samo Bog ima. Vidis, mozemo da se pravimo bogovima na razlicite nacine, nije ograniceno na te koje ti spominjes :)
      Znaci kratko receno imamo nebesku nadu SADA ako smo primili Isusovu zrtvu kao placu za nase grehe ili mozemo da odaberemo da odbijemo Isusa i platimo grehe sami a to je nemoguce i zato ce uzeti vjecnost da to uradimo. Mucenje. Racun mora da se plati.

      Slett
    2. Kazes: Da Adam i Eva nisu sagrešili ...
      Bog je znao da oni ce da sgrese. To nije Bogu bila novost kao sto nije mu neka novost kada mi sgresimo. Kula skriva to ali Bog zna sve unapred sto ce da se desi ali on daje nama slobodnu volju da izaberemo.
      Bog je pripremio jagnje Isusa pre nego je ista bilo stvoreno.
      1Petrova 1:20 ...bijaše predviđen ( predodredjen-jedan drugi prevod )prije postanka svijeta,

      Kazes: Čemu uskrsenje ako duša ne umire?
      Uskrsenje za sudnji dan ali kao sto sam pisala to je i duhovno uskrsenje o kojemu moramo da znamo.
      Ima da se objasni o tome i ja nisam povezala sve krajeve ali znam sigurno da ako covjek je Bozije djete njegov duh i dusa ide odmah ka Bogu ako umru.
      Sto se tice 144000 oni jos nisu dosli na scenu, to je u buducnost. Biblija ne daje ogranicen broj ljudi koji idu na nebo kako to kula zeli da podvali.
      Kazes: ostavljaju mogućnost za razna tumačenja
      Da. Bog je pisao svoje pismo na taj nacin da samo njegova djeca mogu da ga razumiju onako kako Bog zeli a to se moze samo zbog svetog duha. Drugi ljudi koji nisu Bozija djeca imace pogresno razumljavanje i tumacenje, primjer kula.
      Kazes : Niko od njih nije prepričavao neka nova iskustva koja je doživeo dok mu je telo bilo mrtvo.
      Ja nisam nikada pitala to pitanje. Pogledati cu da nadjem odgovor na to ali samo zbog toga ne bih izvukla zakljucak da nema besmrtnosti.
      Kazes: Vaskrsavao ih je u TELU.
      Da, Isus nije jos platio za grehe sa svojom smrcu a isto tako sjetise zasto je cinio čuda. Uskrsavanje je koristio da dokaze tko je 1Kor 1:22 Jer i Židovi znak išću ... i sto če da se desi posle.
      1Kor 2: 16 stoji: da mi imamo misao Kristovu ili um u engleskoj bibliji.
      Ljudi koji su Hristovi imaju nebeski poziv i biti ce jedno sa Bogom to nije isto niti znaci kao da covjek ce postati Bog.
      ODNESENI u oblacima da se sretnemo s Gospodinom u zraku.- Hrscani ce biti uzneseni ( dusa , duh )pre velike nevolje i posle ce se vratiti ( dobiti ce tjelo ponovo- uskrsnuti ) sa Isusom gde on ce da caruje i oni ce carovati sa njim.
      Ctanje svetog pisma ce da pojasni sve ako covjek trazi i ulozi vrjeme.
      To sto si rekao o kontekstu je dobro :)
      Svako dobro ti zelim

      Slett
    3. Moj odgovor je sigurno razburkan jer ja milim na engleskom i onda da prevodim na nas i da trazim i rjeci i stihove sa engleskog na nas, moze biti da izgubim redosljed misli. :(

      Slett
  4. Zdravo,
    ne brini uspevam da razumem šta hoćeš reći :) I ja znam da "razburkan" iako mislim i pišem na maternjem jeziku :(
    Kao što smo se oboje složili, tema jeste duboka i kompleksna. Imam mnogo toga da komentarišem i dodam na tvoj odgovor, ali mislim da je to u ovom trenutku nepotrebno trošenje i tvog i mog vremena (ne kažem da je nebitno). Ja sam samo izneo svoje shvatanje stihova o ovoj temi. To kažem zato što je svrha tvog bloga "buđenje" JS, a ne utvrđivanje istinitosti raznih verovanja. Želim da ti svoju energiju i vreme upotrebiš upravo zato - za "buđenje". Izvini, možda sam ja kriv jer sam prvi načeo tu temu, ali vidim koliko želiš da ispoštuješ svaki komentar i ako nastavimo o ovoj temi bojim se da će ti oduzeti mnogo vremena i energije (ne tvrdim da sam ja u pravu).
    U buduće ću se truditi da ostavim komentar koji će eventualno dopuniti neki tvoj tekst, a ne da otvaram nove teme. Nadam se da si me razumela.
    Svako dobro! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da, razumije i slazem se sa razlozima koje si naveo ovdje. Da uzme vrjeme i energije a i ja nisam dobro sa zdravljem kada je zima pa mi je extra vise ulaganje.
      Ja sada kada sam slobodna da i istrazujem i pitam sto se tice Bozije rjeci ja imam tesko da ne pricam o tome sto sam naucila. Moj je se zivot promjenio 100% na bolje i ja ne bih ga mjenjala niti za bili sto i zato zelim i da drugi to dozive. Znati ISTINU od Isusa jeste zaista velika sloboda. Tek sada sam shvatila rjeci iz Ivana 8:32.
      Nitko nezna sve i ucimo dok smo zivi ali ako shvatimo da ucenja kule se protive Bozijoj rjeci to je glavni razlog da se odvojimo. Ako kula je ucila istinu iz biblije ja nebih nikada napustila nema veze koliko ljudi mi napravili probleme ili mi zlo napravili. Ali moj glavni razlog da sam se probudila bila je teologija i mislim da ako se to vidi srce vise nemoze da se drzi na pogresnom mjestu.

      Nema nista da se izvinjavas, naucila sam nesto iz ovoga dialoga :)

      Svako dobro zelim tebi i Boziji blagoslov i vodstvo.

      Slett
    2. i nemoj da se koncentrises na to sto nema u bibliji nego na to sto ima i ostat ces na pravom putu :)

      Slett