Min bloggliste

tirsdag 29. september 2015

BIBLIJA ILI LITERATURA, TO JE PITANJE VELIKO


Kada sam bila svjedok stalno smo bili " ohrabreni" da kljukamo ljude literaturom KS.

Sada kada sam se prosetala malo svjetom interneta i citala mnoge blogove i komentare pravih kristana uvidjela sam jako brzo i lako da ovi ljudi ne promotiraju literaturu da se cita nego uvjek upravljaju ljude prema bibliji. Stalno trube "citaj bibliju osobno i nemoj da se oslanjas na vjeru drugih ljudi"

Jedan stavak na koji sam stalno nailazila je bio 1Solu 5:21 Sve provjeravajte:

Svjedoci kako cesto se cita ovaj stavak na sastancima? 

Druga stvar na koju sam cesto nalazila je " budi Borijan" ( djela ap.17 )

Jos jedna stvar koja mi je upala u oko jeste da pravi kristani kljukaju ljudima bibliju da uzmu a ne neku literaturu koja objasnjava bibliju.

Na internetu pratim neke koji poucavaju bibliju ali oni mi isto stalno trube da ja moram da koristim vrjeme u citanju biblije a ne samo sto drugi kazu ili pisu.

Pisem ovo jer imam sliku u moju glavu o kulinim svjedocima gdje imaju ta mala kolica sa literaturom, kula strazara, probudite se i kjiga "sto biblija doista uci" ali nema niti jedne BIBLIJE.

PA ZNATE LI VI KOLIKO JE VAZNA BOZIJA RJEC.

Trebali bi je sa ponosom stavite na ta vasa kolica. Da li vi privlacite ljude Bozijoj rjeci ili RIJECI KULE STRAZARA?

km 3/91 str. 3 odl. 4
Obično bude ostavljeno više literature kroz koju ovcama slične osobe mogu upoznati istinu. 

Bog pogresio. Napisao je knjigu kroz koju obicni ljudi ne mogu da ga upoznaju pa kula mora to nama da objsni. 


Sada kada nisam vise pod kontolom meni je tako cudno , da blago kazem, vidjeti ljude koji se hvale da propovjedaju Boziju rjec a niti jedna biblija nije na tim kolicima.
Neznam, mozda vasa kolica su drugacija ali JS koji su u mom gradu nemaju biblija da daju besplatno, samo literaturu.
Moze biti da to ce da se promjeni sada kada je neki starjesina ili pionir citao ovo.
Znate, tako organizacija dobije novo svjetlo citajuci blogove i biblijske komentare.
Ako nisam u pravu slobodno pisite u komentare.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar