Min bloggliste

torsdag 24. september 2015


ISUS BOG 
Isus nije STVOREN on nije ANDJEO




Psa 118:8  Bolje je traziti utociste kod Gospoda nego uzdati se u covjeka zemaljskog. 

1Kor 2:5 da se vjera vaša ne temelji na mudrosti ljudskoj nego na snazi Božjoj.




Otkrivenje 1:17 I kad ga vidjeh, padoh k nogama njegovijem kao mrtav, i metnu desnicu svoju na me govoreći mi: ne boj se, ja sam prvi i pošljednji, 

Otkrivenje 1:18  I živi; i bijah mrtav i evo sam živ va vijek vijeka, amin. I imam ključeve od pakla i od smrti. 

Otkrivenje 2:8  I anđelu crkve Smiranske napiši: tako govori prvi i pošljednji, koji bješe mrtav, i evo je živ: 

Iza 41:4  Ko je uradio i učinio to? i zove naraštaje od iskona? Ja, Gospod, prvi i pošljednji, ja isti. 

Iza 44:6  Ovako govori Gospod car Izrailjev i izbavitelj njegov, Gospod nad vojskama: ja sam prvi i ja sam pošljednji, i osim mene nema Boga. 

Mihej 5:2 A ti, Betleheme Efrato, najmanji među kneževstvima Judinim, iz tebe će mi izaći onaj koji će vladati Izraelom; njegov je iskon od davnina, od vječnih vremena.
Isaia 9:6 Jer, dijete nam se rodilo, sina dobismo; na plećima mu je vlast. Ime mu je: Savjetnik divni, Bog silni, Otac vječni, Knez mironosni.
Ivan 1:1  U početku bješe riječ, i riječ bješe u Boga, i Bog bješe riječ.

1Tim 3:16 I, kao što je priznato, velika je tajna pobožnosti: Bog se javi u tijelu, opravda se u Duhu, pokaza se anđelima, propovjedi se neznabošcima, vjerova se na svijetu, uznese se u slavi. 
1Ivan 5:7 Jer je troje što svjedoči na nebu: Otac, Riječ, i sveti Duh; i ovo je troje jedno. 


Iza 48:12  Čuj me, Jakove i Izrailju, kojega ja pozvah: ja sam prvi, ja sam i pošljednji. 
Iza 43:10 ... i razumjeli da sam ja; prije mene nije bilo Boga niti će poslije mene biti.




USKRSENJE I TROJSTVO 






1   Ivan 2:19 Isus odgovori i reče im: razvalite ovu crkvu, i za tri dana ću je podignuti.

2   Dj.ap 4:10 Da je na znanje svima vama i svemu narodu Izrailjevu da u ime Isusa Hrista Nazarećanina, kojega vi raspeste, kojega Bog podiže iz mrtvijeh, stoji ovaj pred vama zdrav. 


3   Rim 8:11  A ako li živi u vama Duh onoga koji je vaskrsao Isusa iz mrtvijeh, onaj koji je    podigao Hrista iz mrtvijeh oživljeće i vaša smrtna tjelesa Duhom svojijem koji živi u vama. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar