Min bloggliste

tirsdag 29. september 2015

Josua 6:25

Da li "kula strazara" insinuira?


Dramu o Rahab sam slusala mnogo put.  Prije nismo imali internet nego sam ja imala snimke na kaseti na engleskom. Neznam da li ima drama na nasem.

Slusala sam tu dramu mnogo puta dok sam bila js i uvjek mi je u mislima ostalo vristanje jedne Rehabine clan obitelji. Ne sjecam se da li je to bila njena sestra ili rodica ili neko drugi ali jako dobro se sjecam da u toj drami ova zena je u velikom strahu jer Josua i Izraelci su napali grad i ona ne zeli da slusa savjet  Rahabin da ostane u kuci kako su joj uhode rekli da radi. Ova zena zbog straha iztrcala je van kuce kako bi bjezala da se spase ali  kada je izisla iz kuce cuje se njeno vristanje. Ona je bila ubijena.

Sjecam se da svaki put kada bi zavrsila slusanje te drame ja bih mislila, " ja moram snazna i hrabra budem da nikada ne napustim kulu strazara, da ne budem kao ova Rehabina clan porodice jer ako budem iz vana bozije organizacije ja mogu da poginem"


Hmmm!!! Da nije li to namjera ks bila kada je ubacila u dramu taj dogadjaj?
Oni znaju jako dobro kako da koriste podsvjest na njihovu korist.
KS je ubacila nesto sto nije istina kako bi postigli svoju svrhu.


Citajte stavke u bibliji i pokusajte da nadjete stihove koji opisuju neku zenu iz Rahabive porodice koja ne slusa Rahab nego  je istrcala iz kuce i zbog toga poginula. Da li je to u bibliji?

U Jošua 6:25 stoji :  Ali bludnicu Rahabu, svu njenu obitelj i sve njihovo poštedi Jošua.






Ja ne vidim u stavcima to sto je KS imala u svojoj drami.

Ako sam pogresila recite slobodno. Usmjerite me prema tim stavcima.

Ako razumjete engleski mozda jos uvjek imaju tu dramu na kulinoj internetskoj stranici pa slusajte.

Kula voli da kritikuje druge o mnogim stvarima. Sjecam se jako dobro da JS su rekli cesto da ne gledamo filmove koji obicno se pokazuju na tv u vrjeme bozica jer ti filmovi ne predstavljaju tacno sto stoji u bibliji.

KS, DA LI TI PREDSTAVLJAS TACNO STO STOJI U BIBLIJI KADA PISES CLANKE I UCIS LJUDE KROZ "BIBLJSKI STUDIJ"  "STO BIBLIJA ZAISTA NAUCAVA!!!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar